1. leht 1-st

E30 kuumeneb üle

Postitatud: 17.12.2002 19:19 10
Postitas BMW325
Küsimus, et mis võiks viga olla tänase ilmaga, et ühtäkki hakkas mu 325i mootor punaseni kuumenema. Kas mingi andur andis otsad? Või termostaat saab jaMadis Ka?

Teine küsimus, et milline peab välja nägema jahutusvedeliku taseme selle väiksema korgi ots, kas korkmaterjalist julla või midagi ei peaks seal otsas olema või ongi selline pisike hark?

Kas BMW-l on jahutusvedeliku paagil lihtsalt veel lahtise otsaga ülevoolu peenike voolik?

Kuhu maani on õige õlitase BMW-l, kas kahe kriipsu keskel?

Postitatud: 17.12.2002 19:57 48
Postitas Marko_J
väga võimalik et peksab ka andur segast, mul juba päris pikka aega...aga lõpuks andis ka termostaat otsad ning tuli ära vahetada.

Postitatud: 18.12.2002 09:21 28
Postitas kimmo
võimalikud vea põhjused:
* Madis Kal jahutusvedeliku tase
* vigane termostaat
* õhutamata jahutussüsteem
* Madis Kal õlitase

ventikasidurit, andurit ja pidureid võid samuti kontrollida.

paisupaagil peaks tasemekriipsud peal olema.

paisupaagil on jah ülejooksuvoolik, mis läheb esitiiva alla.

õlitase peaks olema ikka kahe kriipsu vahel.

Postitatud: 18.12.2002 11:06 24
Postitas Andry
vaata kas radikas on külm või kuum.
Kui külm siis viga seal, et vesi ei käi läbi radika, sel juhul viga kas termostaat või õhk sees. Õhk sees näiteks vähesest jahutusvedelikuhulgast.
Jah ventikasidur on ka võimalik probleeem, aga ei tahaks uskuda, et just praeguste külMadis Ke ilMadis Kega.

Postitatud: 18.12.2002 12:00 31
Postitas BMW325
Näppisin kõikide andurite pistikud üle ja auto vedeles soojas 1,5 tundi ning asi läks paremaks, enam keema päris ei lähe ja salongi tuleb jälle ka sooja õhku, aga temperatuur on liiga kõrge ikka veel. Kuidas BMW-l jahutussüsteemi õhutada? Millisest korgist? (OPEL-il oskan kõike teha, aga BMW koha pealt veel suht dumm-dumm olen). Jahutuspaagi väike kork näitab siis ikka jahutusvedeliku taset? Mul see katki, korgist ots ära tulnud, kust sellise korki otsida? ;)

Postitatud: 18.12.2002 14:24 51
Postitas kala_6
[quote][i]...ja salongi tuleb jälle ka sooja õhku...[/quote]

kui ennem ei tulnd sooja õhku siis võib viga olla termostaadis, see ei sulge külma mootori puhul suurt ringi, vaid uhab koguaeg läbi radika. endal esines sama probleem, abx termostaadi sisu vahetus. sellise ilmaga aga võib sõita või ilma ventikata, ise uhasin mitu suve ilma ventikata, ei tohtinud ainult kuhugi ummikusse toppama jääda. asi lõppes aga kurvalt - süüteandurid sulasid ära. nüüd ventikas ees ja probleeme pole.:)

Postitatud: 18.12.2002 23:28 24
Postitas Matu666
Sul on ikka piisava külmataluvusega jahutusvedelik sees???
Sihuke mulje jäi ,et jahutusvedelik sul lihtsalt jäässe läks ja siis kuumeneski mootor üle!(kui väidad ,et sooja õhku ka ei tulnud)!

Postitatud: 19.12.2002 11:57 36
Postitas Tarmo
tundub jah, et kui soojas oli siis sulas mingi tropp kusagilt ära ja vesi hakkas jälle ringi käima.
Kontrolli jahutusvedeliku külmumistemperatuuri.

Postitatud: 27.12.2002 15:54 51
Postitas Cardo
tee asi enne korda kui plokikaan läheb - see läheb muidiu peris kallix maksma oma 1500 + muud kulud

Postitatud: 02.01.2003 10:18 25
Postitas Tarmo
Kas said murest jagu???
Mul omal oli sarnane juhus.
Soojaks ei läinud ja tahtis keema ka minna.
VIGA: sisesoojendus radikas oli ära külmand
Ühesõnagajahutusvedelik liiga lahja.
Sulatasin garaazis ülesse ja lasin vana jah,vedeliku välja kallasin -36 kraadi sisse.
Asi kohe teine läheb soojaks ja kuumaks ei lähe.

Postitatud: 03.01.2003 11:18 52
Postitas BMW325
Sain korda jah, valasin tubli hulga konsentraati juurde, rohkem pole sellist häda täheldanud! Nüüd uued mured juba. Käima ei taha kuidagi minna külmaga starterist, aku on tugev, tõmmates läheb kohe, mis võiks põhjuseks olla, et ta nii teeb?;) Küünlad?;)

Postitatud: 03.01.2003 12:41 32
Postitas Mikk
mul oli sigullil sama häda.benssu oli, küünlad OK.aga starterist käima ei läind.niigui nööri otsa panin asja läks matsust.:P

Postitatud: 03.01.2003 15:39 27
Postitas Tom
Endal oli just e28 M535-ga peaaegu sama jama. Nimelt hommikul ei tahtnud salongi vent ei tahtnud tööle hakata, näppisin siis igast suva nuppe (suht alles ostsin selle pilli :cool: ) ja vent hakkas puhuma, kuna pea kõik aknad seest jääs olid ja rõvedalt külm kah panin siis asja ikka täiega puhuma. Umbes 10km hiljem oli siis termokas punase ääre peal, mina :o ja jätsin ta seisma mingi 10miniks või nii ja siis panin uuesti hääle sisse ainult vendi panin seisma ja sõitsin mingi 3 km veel, termokas lõbusalt keskel. Auto seisis mingi 4 tundi õues külmas (veits oli päikest kah) ja siis sõitsin 13km tagasi nii et vent puhusk 2 kriipsuga algul ja pärast 1 kriipsuga, õnneks oli temrokas jälle keskel :P

Ma siin uus nii et tere kõigile :)

Õhk sees

Postitatud: 08.09.2005 18:36 25
Postitas kolmesajane
Üks variant on ka et õhk on veesärgis...õhutamine käib termostaadi pealt, 17või19nega ja suur ring 8 võtmega.

Postitatud: 09.09.2005 07:24 48
Postitas truumu
:shock: :shock: :shock:
On viitsimist 2,5a. vanusele teemale vastata?

Postitatud: 09.09.2005 09:55 45
Postitas Tanel_P
Eks mõni ikka leidub, aga karta on, et see hädaline on oma abi juba ammu saanud... :roll:

Postitatud: 17.09.2005 23:13 57
Postitas bmw530
plokikaan kõver