1. leht 2-st

Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 17.11.2011 10:23 15
Postitas Rasmus
Kasutasin küll siinset otsingut ja Googel'it, kuid ei leidnud sobivat vastust.

Nimelt kas on kusagil mingit tabelit või seletust BMW erinevate diffrite ja omavaheliste sobivuste kohta?

Täpsemalt huvitab mind see, et kas ja milliseid LSD elemente/ sisusid saab panna E30 Typ188 diffri sisse.

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 17.11.2011 10:35 19
Postitas raimo_r
E28, E30, E34 ja E36 Typ188 LSD elemendid on üldjuhul samad.
Linnalegend räägib, et diisli LSD element olla natuke teistsugune. Kinnitada või ümber lükata ei oska, sest autod on nii vanad ja neid LSD on nii palju ümber tehtud, et kunagi ei tea kas diisli all olev LSD on seal tehasest või on keegi hiljem hoopis ise lisanud.

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 17.11.2011 11:48 59
Postitas Rasmus
Tänud kiire vastuse eest Raimo.

Täpsustaksin veel niipalju. Nagu aru olen saanud, siis BMW kasutab kolme eri suurusega diffrit- Typ168, Typ188 ja Typ210. Osadest kohtadest lugedes jäi silma, et väikese ja keskmise sisusid saab omavahel vahetada, suur on eraldi "mängumaa". On see tõsi või saab omavahel vahetada vaid vastava suuruse/ mudeli diffrite sisusid?

Teine küsimus on see, et müüjad tihtipeale ei tea, mis diffrit nad müüvad.
Kas erinevatel diffritel saab ka auto mudeli ja väljalaske aasta järgi vahet teha?

Lisan siia juurde ka lugemist ka OT foorumist, kus käsitletakse ka ülekande teemat.
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopi ... 274&page=1
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopi ... =6361#6361

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 17.11.2011 14:35 11
Postitas raimo_r
Erinevaid suurusi omavahel kombineerida ei saa.

Tehasest on diffri tagakaane ühe kinnituspoldi alla pandud metallist lipik. LSD puhul on seal tähis S ja seejärel ülekanne. Enamasti on küll need nii ära roostetnud, et millegi väljalugemiseks tuleb CSI-d mängida.
Kui lipikut pole, siis tagakaane mahavõtmisel näeb LSD elemendi olemasolu ära. Ülekandeid saab lugeda pöörete arvu järgi (suhtarvud on realoem-is olemas).

Diffritel saab vahet teha mootori ja käigukasti järgi. Võimsusskaala alguses on Typ168, võimsusskaala keskel Typ188, võimsuskaala tipus Typ210. Äärmustes on erandid, keskel mitte.
Rusikareegel on, et kõikidel small-six mootoriga (M20/M5x ridakuus) mudelitel on Typ188 differ.
Võimsamad ridakuued E36 M3 3.2 / e46 M3 on Typ210.
Big-six (M30 mootor) puhul tuleb juba tähelepanelikum olla, nõrgemad on ikka Typ188 aga võimsamad (535i/M5) juba Typ210.
Ridaneli puhul on üldiselt kasutusel Typ168 differ, jällegi v.a. 5 seeria omad 518/518is.
Ülekanne võib isegi samal mudelil erineda olenevalt sellest kas automaat või manuaal.

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 24.11.2011 11:13 20
Postitas vrt

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 03.12.2011 22:07 52
Postitas Lauri_R
kas e34 TDS Automaat (95a) LSD sisu läheb e36 TDS manuaal (97) korpusesse?
BMWFan´st vaadates LSD uniton sama koodiga, aga kas sellest piisab?

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 04.12.2011 16:46 52
Postitas Lauri_R
Selge, tänud vastuse eest.

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 05.12.2011 23:11 48
Postitas Alari e36
Esitan siis ka küsimuses oma küsimuse,otsin e36 2,0 110 kw diffrit,vana undab ja sellega ei ole enam midagi teha,olen uurinud romulaid,aga sealt öeldi,et 2,0 differ pidi minev kaup olema,kas keegi tead ja oskab aidata kus kohast leiaks kasutatud diffri.
Vabandan,et nii võõrasse teemasse trügisin,aga ei hakanud uut tegema.


Ettetänades:Alari

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 07.12.2011 16:56 49
Postitas marqz23
:roll: Sul läheb vaja diffrit peaülekandega 3.45 typ168 (seda leiad veel 316, 318, 320-ide pealt. Rahvakeeli "väikese" korpusega)
Pane foorumisse ostusoov ja saad selle mõne päevaga ja mõistlikuma hinnaga, kui romulates (umbes 20-30€)

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 07.12.2011 22:38 20
Postitas Lauri_R
Kas typ168 vaid R4 mootoritel polnud e36-l?

Eespool on kirjas sedasi.

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 07.12.2011 22:52 04
Postitas jargo
Lauri_R kirjutas:Kas typ168 vaid R4 mootoritel polnud e36-l?

Eespool on kirjas sedasi.
2,0 on ka väike differ.
vähemalt niipalju kui mina neid vahetanud olen! ca 10

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 08.12.2011 07:57 15
Postitas reigo94
Typ168 on 316, 318, 320 ja suurem typ188 323, 325 ja 328

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 08.12.2011 12:12 10
Postitas marqz23
reigo94 kirjutas:Typ168 on 316, 318, 320 ja suurem typ188 323, 325 ja 328
325tds-il ka type 188 (suur kopus)

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 08.12.2011 14:58 08
Postitas reigo94
vahet pole siis kumb 325...

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 07.03.2012 22:20 47
Postitas põltsukas
kuidas väliselt vahet teha ?
mul 320 ja diffri taga kaks kõrva millega kerekülge kinnitub

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 07.03.2012 22:57 47
Postitas unis
marqz23 kirjutas:
reigo94 kirjutas:Typ168 on 316, 318, 320 ja suurem typ188 323, 325 ja 328
325tds-il ka type 188 (suur kopus)
3,0L M3 on ka type188

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 09.03.2012 23:15 12
Postitas kaupov
põltsukas kirjutas:kuidas väliselt vahet teha ?
mul 320 ja diffri taga kaks kõrva millega kerekülge kinnitub
Loe korpuse kaane kinnituspoldid kokku, väiksel on 6, suurel 8 polti. Minu teada ühekõrvalised lähevad Compact'ile.

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 14.03.2012 21:15 45
Postitas parm00
kuna vahetasin oma 1,8i mootori 2,0i vastu ja esialgu jäi mul differ vahetamata.siis mis ülekandega sellele 2,0 mootorile siis panna?? 1,8 ja 2,0 on ilmselt erinevad ülekandes,sest praegu on 110km/h sõites pöörded 3000 peal aga peaks olema kus maal??? ehk keegi siis paneb mu küsimustele ka vastused.

jutt siis 93.a. e36-st

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 17.03.2012 14:52 14
Postitas metaltom00
parm00 kirjutas:kuna vahetasin oma 1,8i mootori 2,0i vastu ja esialgu jäi mul differ vahetamata.siis mis ülekandega sellele 2,0 mootorile siis panna?? 1,8 ja 2,0 on ilmselt erinevad ülekandes,sest praegu on 110km/h sõites pöörded 3000 peal aga peaks olema kus maal??? ehk keegi siis paneb mu küsimustele ka vastused.

jutt siis 93.a. e36-st
316i 318i 320i nendel (manuaalidel) on diffri ülekanne 3,45 seega ei pea vahetama

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 29.03.2012 14:01 51
Postitas Kalmar88
Kas E36 325dts-ile (automaat) on mõttekas alla panna E34 2.0 (manuaal) LSD differ
on nende ülekannetel mingid erinevused ?

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 29.03.2012 22:32 07
Postitas jargo
metaltom00 kirjutas:
parm00 kirjutas:kuna vahetasin oma 1,8i mootori 2,0i vastu ja esialgu jäi mul differ vahetamata.siis mis ülekandega sellele 2,0 mootorile siis panna?? 1,8 ja 2,0 on ilmselt erinevad ülekandes,sest praegu on 110km/h sõites pöörded 3000 peal aga peaks olema kus maal??? ehk keegi siis paneb mu küsimustele ka vastused.

jutt siis 93.a. e36-st
316i 318i 320i nendel (manuaalidel) on diffri ülekanne 3,45 seega ei pea vahetama
osadel on 3,38.näiteks minu 318-l.
aga ka see suh väike vahe,mida tunda ei ole!

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 03.04.2012 20:12 08
Postitas parm00
ja 100km tunnis sõita 3000 pöördega on igati normaalne???

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 03.04.2012 20:23 47
Postitas metaltom00
parm00 kirjutas:ja 100km tunnis sõita 3000 pöördega on igati normaalne???
See on juba tehasest selline!

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 03.04.2012 22:14 34
Postitas parm00
no ehk siis keegi paneks kirja mis diffrit mul vaja läheks et see nii ei oleks.2,5 besuka differ äkki? mis ülekanne sellel on? tasub seda 2,0 alla panna? mis siis muutub?tõmme sitem?

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 03.04.2012 22:20 56
Postitas metaltom00
parm00 kirjutas:no ehk siis keegi paneks kirja mis diffrit mul vaja läheks et see nii ei oleks.2,5 besuka differ äkki? mis ülekanne sellel on? tasub seda 2,0 alla panna? mis siis muutub?tõmme sitem?
Kui tahad 2,5 diffrit alla panna, lähevad vahetusse ka poolteljed ja kardaan. Ülekanded on 3,23 ja 3,15. Tõmme halveneb natuke ja ega mingit suurt pöörete langust ka sealt ei tule (2700 vms, parandage mind kui eksin)

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 16.08.2016 14:53 58
Postitas botzor
Kiire küss, teema küll vana, kuidsiiski. Nimelt õnnestus saada 188 e34 lsd, aga ülekanne 3.46. Autoks on e34 tds manuaal, kui se kohe alla visata, siis mis pöördeid oodata on? 2500+ sajaga sõites?

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 16.08.2016 15:04 42
Postitas oo7
Seda saab netist vaadata lihtsalt, lisaks on vaja teada rehvimõõtu ja 5. käigu ülekandearvu (mis peaks olema 1:1 525tds-il aga tasub kontrollida netist)

Kasvõi näiteks siin:
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62" onclick="window.open(this.href);return false;


Kui 5. on 1:1, siis on oodata jah 2500+ pööret ja see ei sobi sellele autole

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 16.08.2016 21:07 30
Postitas botzor
oo7 kirjutas:Seda saab netist vaadata lihtsalt, lisaks on vaja teada rehvimõõtu ja 5. käigu ülekandearvu (mis peaks olema 1:1 525tds-il aga tasub kontrollida netist)

Kasvõi näiteks siin:
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62" onclick="window.open(this.href);return false;


Kui 5. on 1:1, siis on oodata jah 2500+ pööret ja see ei sobi sellele autole
Täpsemalt siis 3000 pööret = 105.1km/h :shock:
Kas keegi diffril ise "sisu", ehk siis ülekande ära vahetanud? Nagu ma aru olen saanud, siis lähevad kõik "lõtkud" ja hambumine ka paigast? Krdi jama sellega, 2.65 või äärmisel juhul 2.9.. võiks se ülekanne olla TDS'il..

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 17.08.2016 05:10 33
Postitas ErkkiT
Olen endale otsimas LSD-d aga nüüd siit lugedes siis saab see vist keerukam olema. 325tds-ile (e36). Ehk siis dislale on vähe erinev see teema kui bensukale? Kui jah siis miks? Ja mille järgi siis omale diffrit otsida?
Ette tänades teiepoolse hariduse eest :D

Re: Diferentsiaalide sobivus

Postitatud: 17.08.2016 13:57 47
Postitas Iepa
Disla ja bensuka lsd on erinevad.
Bensuka lsd sisu ei saa tõsta disla korpusesse