1. leht 1-st

e46 kütuse ja mineku probleem

Postitatud: 09.03.2011 11:05 40
Postitas Kivestmägi
Tere kõigile!

Olen hädas oma bmw- ga. Pole abi saanud kusagilt veel. Läbi olen käinud Peaaegu kõik oma kodukandi autoremondi töökojad.

Auto: Bmw e46 318i 2000 aasta touring.

Ostsin auto kaks aastat tagasi saksmaalt. Munchenis autot ülevaadates tundus kõik viimase peal olevat. Auto läbisõit oli 122 000. Ajalugu passi peal teada. Teeninduses regulaarselt käidud. Üks omanik autol ainult olnud ja selleks oli ka 50 - 55 aastane daam. Kõik oli väga hästi hoitud ( puhas ja puutumata ) Asusin siis kodupoole teele. Saksamaalt välja sain võtsin poolas kütust. Ja pärast toda läks mootori tuli armatuuris põlema. See põleb kuni siiamaani. Ma sõitsin tulega vähemalt 5000 km ei mingit probleemi. ( muidugi küsisin ka kohe teenidnusest ,et mis probleem võiks olla aga sain vastuseks ,et seal võivad paljud asjaolud olla - kehv kütus jne. et kui auto töötab ilusti pole hullu. Aga siis ükspäev hakkas auto kiirendusel natuke puperdama. Eriti just siis kui gaasi põhja vajutan. Siis poob kinni nagu. Mida aeg edasi seda hullemaks läks. Siis hakkasin ma teeninduse vahet käima. Pandi juhtmed taha ning diagnostik arvas kohe et nuka andur läbi. Ja nii hakkasime juppe pimesi proovima ( ta kogenud diagostik vist ei ole olnud kuna ta küsis minu käest sõnade tähendusi inglise keelest. Ingilise keelne soft oli neil mingi 60 000 kr boshi masin. Vahetasime ära siis nuka anduri, Lambdad enne ja pärast katti. Siis arvas et katalüsaator on tuksis lõikas siis relakaga kati maha , proovis siis igat pidi ei midagi. Siis läksid küünlad vahetusse , temperatuuri andur , õhulugeja jne. Ühesõnaga sai mul seal firmas üks 15 000 kr küll tulutult maha raisatud. Siis käisin ka mitmes teises diagnostikas - sealmaal ka pakuti eri variante välja , mis võib olla - süütepool näiteks.
Kirjeldan siis auto käitumist nüüd.

Käivitub nii sooja kui külma mootoriga hästi. Pöörded vahepeal natuke kõiguvad tühikäigul , kuid väga natuke. Kui optimaalselt tundega gaasi vajutada siis läheb kuidagi veel pöördesse. Aga kui gaasi põhja vajutada siis pole vahet mis käik sees on sureb mootor kohe. Täiesti kinni kiilumine. Kui gaasi põhjas hoida aina siis hakkab natuke jõngsutama ning peksab õhufiltrisse sellised kõvad litid ,et salongi kuulda ilusti. Lisaks selle on tulnud 5 kuud tagasi veel suur kütusekulu - maanteel alla 10 ei saa kuidagi. Kui gaasi kasvõi natuke vajutada lendab näit kohe üle kümne. Ning kui pöördes sõita autoga natuke aega siis pärast on sumpa ots tuline ning tagumised potid suitsevad.

Kütusefilter, õhufilter vahetatud 1,5 aastat tagasi.

Veateateid on olnud vahepeal mitmeid kuid see mis nüüd jäänud on - 171 Fuel supply system.

Selline siiis minu kurb lugu bmw-ga. Olen lugenud ise ka kõvasti bmw foorumit, kuid ei midagi.

Mida teie sellest asjast arvate selle loo põhjal?

Teie peale lootma jäädes!!

Re: e46 kütuse ja mineku probleem

Postitatud: 09.03.2011 11:34 28
Postitas quicksilver
Bensiinipump :roll:
Ei suuda enam survet hoida.

Re: e46 kütuse ja mineku probleem

Postitatud: 09.03.2011 11:43 07
Postitas captjones1
mul ka küttekuluga probleem- 9.1-lt keskmine läinud 13+ni,
minu jalg on aga ainult rahulikumaks läinud :? mingeid jõnkse jms pole muidu, töötab ilusti.

& 15 000 mitte millegi eest?! mis firma oli, kui saladus ei ole?

Re: e46 kütuse ja mineku probleem

Postitatud: 09.03.2011 12:31 21
Postitas Kivestmägi
Autoteh OÜ. Autot nad mul korda ei teinud. Algul tundus ,et võru parim teenindus neil ( full service jne mis neil seal on ) aga mida aeg edasi seda kahtlasemaks muutus asi. Ning siis said rahad ka otsa. Rohkem ei julge võrus kuhugi minna. Proovin ise uurida targemate käest probleemile lahendust. Tundub ,et võrus kogenud diagnostikuid ei ole( kõik on minema läinud tallinna jne ) Teab keegi usaldusväärset ja pädevat remondimeest/koda Tartus?

Re: e46 kütuse ja mineku probleem

Postitatud: 09.03.2011 17:47 06
Postitas suller550
Proovi käia Kagu-Sellis sealt olen ise küll abi saanud.See Autoteh oskabki ainult raha küsida.

Re: e46 kütuse ja mineku probleem

Postitatud: 09.03.2011 20:33 03
Postitas patrik
kui lõpuks üra tüdined siis astu läbi.
saad lõpuks auto korda. suure tõenäosusega ootetööna.

Re: e46 kütuse ja mineku probleem

Postitatud: 09.03.2011 21:52 35
Postitas teet82
Kivestmägi kirjutas:Autoteh OÜ. Autot nad mul korda ei teinud. Algul tundus ,et võru parim teenindus neil
See Autoteh on ikka eriline tase, ise ka kunagi kuu aega töötanud seal :D
Ei saadud seal midagi aru isegi heitgaasi-analüsaatorist, nüüd siis juba mingid Bosch-i diagnostika-testrid..
Ühtegi võõrkeelt seal tõesti ei osatud, arvatavasti pole seal kellelgi ka erialast haridust.
Kivestmägi kirjutas:Veateateid on olnud vahepeal mitmeid kuid see mis nüüd jäänud on - 171 Fuel supply system.
Auto aastaarv on selline, et äkki see 171 on tegelikult P0171..
Väga palju neid asju pole, mida sellisel juhul kontrollida tuleks. Äkki pihustid umbes Poola kütusest :D

Re: e46 kütuse ja mineku probleem

Postitatud: 09.03.2011 22:20 10
Postitas ratteh
Patriku juurest läbi astudes saaksid ehk tõesti kiirelt korda - tasub proovida, kui juba 15 kilo alla oled pannud...
Aga kirjutage siis kindlasti siia ka, mis viga oli! :)

Re: e46 kütuse ja mineku probleem

Postitatud: 10.03.2011 00:36 25
Postitas erxx
teet82 jutus on iva. Vabalt võib mingi sodi jalutada pihustite ees, gaasi järsult vajutad tõmbab kohe sodi ette ja aeglaselt tuleb küte kuidagi läbi.

Omegal oli kunagi samamoodi, gaas põhjas pöördesse ei läinud, aga aeglaselt küll ja turtsuma tükkis ka, käisin ka nagu loll kõik asjad üle kuniks otsustasin teisi pihusteid proovida ja selle metalli sealt pealt lahti kakkusin ja sealt igast sodi seest leidsin.

Mis värvi küünlaotsad on? See, et sumps nii tuliseks läheb vihjaks nagu lahjale küttesegule :roll:

Googeldades foorumistest leidsin mitu sellist vastust:
171 check, fuel supply system short circuit to b+
Check all positive (b+) fuel system electrical components. Injectors, fuel pump, regualtor, etc.

Re: e46 kütuse ja mineku probleem

Postitatud: 10.03.2011 08:16 23
Postitas Kivestmägi
Jah, tõesti pihustid võivad olla umbes ning ei lase enam hästi peale , kuid kas siis oleks ka kütusekulu 10-15 sajale keskmine :? Suvel hakkas asi pihta. Üpris kohe pärast õhulugeja vahetust. Mainin ära ka- Soga rääkis ,et ühel naisterahval x5-el samalaadne probleem nagu minul. Ja tema on juba 2 õhulugejat vahetanud. Tema arvates oligi viga õhulugejas.

Re: e46 kütuse ja mineku probleem

Postitatud: 10.03.2011 15:42 23
Postitas ratteh
Ma ei usu, et õhulugejas on... Mul tegelt sarnane asi, et võtab rohkem kütust ja mingitel hetkedel nagu puterdab. Patrik lasi õhulugeja ära vahetada, tegin 4300.- EEK-i eest selle kohapeal ära, näitajad läksid jutu järgi korda (ise ma mingit raportit pole näinud). Kütusekulu on hetkel 10,9 (vanasti oli 7,2 parimal ajal), vahel nats nagu puterdab aga mitte sellisel määral, et väga häiriks... Kulu vb kõrgem sellest, et talv ikkagi :D
Ühtteist olen veel vahetanud nagu näiteks kütusepumba... Varsti läheb mootor vähe rohkem remonti, ehk saab kulu alla tagasi...

p.s. Patriku poolt surnuks kuulutatud õhulugeja müüsin aasta hiljem 500ga maha, lubasin rahad tagasi maksta, kui asi ei tööta aga siiani pole minuga ühendust võetud - ju siis tema autos see töötas kenasti!

Re: e46 kütuse ja mineku probleem

Postitatud: 14.03.2011 10:47 55
Postitas patrik
palun teha vahet hobujõud oü ja carmasters oü-l
need on kaks erinevat ettevõtet. samuti kui on tekkinud probleem või küsimus siis tuleb pöörduda tagasi remondikohta. internetis probleemile lahendust ei tule.