87a. 324D salongisoojendus kooles
87a. 324D salongisoojendus kooles
Lugu selline, et lammutasin endal radiaatori maha ja pesin teise läbi, sest surnud kärbsed ja tolm hakkasid juba jahutustegurit alla kiskuma (tõsisema astumise peale liikus osuti juba vähe yle 12). Pesin ka ploki jahutusringi läbi- ülemisest radika voolikust vett sisse ja survepaagist ajas sodi välja. Nu monteerisin kogu muusika tagasi kokku, valasin vee sisse, ajasin õhu välja (omast arust vähemalt) ja asi tundus toimivat. Radikas läks ilusti soojaks, temps püsis kontrolli all, ka salongisoojendus töötas veel...... Peale pikemat otsa ~70km avastan, et salongi sooja enam ei puhu...... Võtsin tõsisema õhueemalduse ette- lasin salongi radika ülemise otsa lahti ja valasin sealt vett sisse, nii radikasse endasse kui vooliku kaudu plokki....... Paisupaagist ajas välja, voolikust ajas välja, õhku ei pastnud kuskilt tulevat, salongi radikas umbes ei ole........ no ma ei tea, ikka ei saa sooja sisse! Salongi radika ülemisest torust peaks nagu soe vesi sisse minema (teist pidi oleks nagu klapp ees) aga töötava mootoriga lahtise ülemise vooliku otast vett välja ei aja, krt nagu pump ei lööks peale, samas toru ise vett täis ja suur ring ju töötab nii et pump ikka kärab! Elektrooniline klapp ka nagu töötaks aga soe vesi salongi radikast enam läbi ei taha minna No ma ei tea..... Hea nõu oleks teretulnud!
Fakt on see, et suurel kiirusel välis õhk jahutab salongi radikas oleva soojuse maha ja ei saagi sooja tuppa. See tähendab, et salongi radikas ei saa piisavalt kuuma jahut. ved. et välisõhk soojuseks tuppa juhtida. Arvan, et osad salongi radika ribid said sodi ette ja radikas jääbki pool vigaseks aga seda kontrollida on raske. Kahju, et sa üldse mingit möginat sisse valama pidid, 50-80% juhtudest on see surm salongi radikatele. Võib ka klapi viga olla.