Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Osad vedrud on värvilised osad aga mitte ja kui see vedru on sul nii kaua all olnud et ta puruks läks siis sul saab raske lugu olema värvi kindlaks teha
Kui sul on soov vedrusid vahetada siis ikka kahekaupa. Siis pead otsustama millised vedrud alla paned, see ei loe mis värvi sul see vana katkine vedru on ja eks sa peaksid aru saama kas vedru oli taga madal ja jäik või oli standard. Kindlasti ära osta ühte vedru, sest vana on väsinud ja uus on värske....järelda ise
Kas keegi teadjam selgitaks veidi nende madaldusvedrude erinevusi? Tean, et on olemas rohelised ja punased vedrud, aga kas värvi järgi saab öelda nende madaldusastet? Ja kas igale erineva madaldusega vedrule tuleb valida ka vastav amort? Praegu on autol all standardist jäigemad vedrud, mis on rohelist värvi. Lähiajal tuleb ilmselt ette võtta amortide vahetus. Mille järgi siis vedrule vastavat amorti valida?
Oletan, et sul on gaasamort aga kui sa juba vahetama hakkad siis saad ju vana ja uut amorti omavahel võrrelda. Peaks heast gaasamortisaatorist piisama! Osta sellisest kohast amortisaatorid, kus saab vajadusel tagasi viia kui sa veel nendega ringi pole ajanud!