E36 kiirendus kõrgetel käikudel uimane (siduriketas kulunud)
E36 kiirendus kõrgetel käikudel uimane (siduriketas kulunud)
Täna Tallinnast Tartusse sõites ilmnes kolmandast käigust viiendani kiirendamisel selline probleem, et kui neljanda ja viienda käiguga gaas põhja vajutada tõusevad pöörded kohe 500 - 1000 p/m, aga kiirendust ei ole. Ehk siis - sõidan 100 km/h, vajutan gaasi põhja, pöörded tõusevad kuni 1000 p/m, aga kiirus on endiselt 100 km/h. Seejärel kerib paari sekundi pärast kiirus rahulikult pööretega vastavusse. Hiljem viienda käiguga järsult gaas põhja vajutades on sama jama.
Justkui sidur ei lahutaks korralikult või ei suudaks mootor võimsust maha panna või...?
Kui linnas kolmanda käiguga järsult gaasi põhja vajutasin, toimis kõik nii nagu peab (kiirendus täpne ja jõuline).
Auto on '93. aasta E36 kupee ja mootor vanosega 2,5 (141 kW). Kaks nädalat tagasi läbis puhtalt ülevaatuse ja kuu aega tagasi käis UM-is tehnilises kontrollis (mootori kompressioon oli OK). Mootori lähedalt on vist summuti pisut katki (kohapeal seistes on salongi heitgaase tunda ja summutist tulev hääl on ka justkui pisut plärisev). Hiljuti on mootorisse tulnud ka imelik hääl - selline kõrisev vilin, mis käib pööretega kaasa ja tühikäigul kaob - äkki genekarihm (?).
Äkki keegi oskab aidata, kust viga leida. Tean, et kunagi ammu olen siin taolist teemat kohanud, aga ei leia seda enam üles.
Justkui sidur ei lahutaks korralikult või ei suudaks mootor võimsust maha panna või...?
Kui linnas kolmanda käiguga järsult gaasi põhja vajutasin, toimis kõik nii nagu peab (kiirendus täpne ja jõuline).
Auto on '93. aasta E36 kupee ja mootor vanosega 2,5 (141 kW). Kaks nädalat tagasi läbis puhtalt ülevaatuse ja kuu aega tagasi käis UM-is tehnilises kontrollis (mootori kompressioon oli OK). Mootori lähedalt on vist summuti pisut katki (kohapeal seistes on salongi heitgaase tunda ja summutist tulev hääl on ka justkui pisut plärisev). Hiljuti on mootorisse tulnud ka imelik hääl - selline kõrisev vilin, mis käib pööretega kaasa ja tühikäigul kaob - äkki genekarihm (?).
Äkki keegi oskab aidata, kust viga leida. Tean, et kunagi ammu olen siin taolist teemat kohanud, aga ei leia seda enam üles.
Viimati muutis Hendrik, 07.05.2008 18:04 59, muudetud 2 korda kokku.
Lappasin just palju siduri teemasid läbi ja üldiselt soovitatakse originaali (Sachs) ja LUKi. Sachsi sidurikomplekt maksab umbes 2000.- (LUKi oma on paarsada kallim) ja kui lased töökojas vahetada, siis tuleb sellele ca 1500.- otsa. On ka kangemaid sportsidurikomplekte, aga need (kvaliteetsed) on kallimad ning tõenäoliselt pead rohkem juppe vahetama. Odavad "hiinakad" on mõttetud, kuna kvaliteet on madalam ja hinnavõit (kui arvestada kestmist ja vahetuse maksumust) puudub.jyrxixx kirjutas:Kasutaks kohe teemat ära:
Millist siduri komplekti e36 325 le soovitatakse ? mis vähe rohkem vastu peaks.. omal sama jama