[lahendatud] e46 '02 tugev vibra kiirendamisel

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
ahtiliin
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 21.11.2005 09:36 27

[lahendatud] e46 '02 tugev vibra kiirendamisel

Postitus Postitas ahtiliin »

Üritame siis järjekordselt interneti kaudu diagnoosi panna.
('e46 AND vibra' otsingusse toksimisel sain ma miski CBACK CrackerTracker security alerti)

Auto 2002 aasta 325iX Touring, automaat.

Sümptomid.
Ühel hetkel tekkis autosse vibra - kiirusel kusagil 60+ ja gaasi vajutamisel. Gaas lahti lasta või sõita suht õrnalöt vajutades ühtlasel kiirusel on vibra täiesti kadunud. Kiirusega ära ei kao ning madalamatel kiirustel pole vist lihtsalt nii tugevalt tunda.
Vibra sagedus mootoripööretest ei sõltu.
Rool ei vibreeri. Kui, siis vast ainult sellest, et kere värisemine mõjub lõpuks sinna ka.
Pidurdamisel ei ole ka midagi - ühtlaselt ja midagi ei vibreeri (gaas lahti, siis kaob vibra niiehknaa ära ka)
Kuigi vibra võib suht eksitavalt üle kere kanduda, tundub et tuleb eest või keskelt.
Eriti huvitav: vahetult pärast pikemat seismist vibra pole. Tekib umbes mõned kilomeetrid pärast sõidu alustamist. Lühem peatus midagi ei muuda - vibra jääb.
Midagi nagu kuhugi ei tao ega kolise - lihtsalt kere kõigub.

Olen maha kruvinud, puhtaks nühkinud ja tasakaalustusest läbi lasknud tagumised rattad. Kuna rooli ei löö, siis esimesi pole maha kruvinud.
Korra tõstsin töökojas üles ka - midagi otseselt lahti ei ole. Sisemised poolassi otsad on loksuga, aga kas sellest saab selline vibra tekkida äkitselt? Kastist vahekasti tulev kardaanirist on ka kerge loksuga. See?

Auto käis poolteist nädalat enne selle vibra tekkimist UMis inspection 2's - seal jäeti midagi kinni kruvimata? (kuigi üheski inspektionis vist midagi käiguosast lahti ei kruvita, sest muidu nad oleks võinud mulle öelda ju poolassi otsade lõtku ... nagu elementaarne oleks esisild üle vaadata meie teid arvestades)

Enne kui kuhugi põhjalikumaks lammutamiseks annan (kuhu?), julgeb äkki keegi arvata, mis esimesena laiali lammutada?

Ahti.
Viimati muutis ahtiliin, 21.02.2008 15:59 03, muudetud 1 kord kokku.
325iX Touring '02
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kardaani vahepukk äkki? Ka see rist ei ole just hea näitaja.
Kasutaja avatar
raivo188
Huviline
Postitusi: 180
Liitunud: 12.10.2003 17:19 40
Peamine sõiduk: X5 173kw 2007
Telefon: 5200635
Asukoht: Riisipere

Postitus Postitas raivo188 »

kardaani rist see sama viga mis skorpadel ja sierra tagumine rist väga ei liigu ja selle tõttu roostetab rist ära
jackpuuk
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 27.02.2007 00:00 08

Postitus Postitas jackpuuk »

Meenutab kardaani vahepukki jah. See lõtkuga rist võib muidugi ka olla süüdlane.
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6404
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Re: e46 '02 tugev vibra kiirendamisel

Postitus Postitas Rain. »

ahtiliin kirjutas: ('e46 AND vibra' otsingusse toksimisel sain ma miski CBACK CrackerTracker security alerti)
Oleks võinud lihtsalt vibratsioon või vibra otsingusse toksida ja oleksid selliseid teemasid leidnud küll. Ega siis E46 teistest bmw-dest erineva ehitusega pole.

Aga jah Aare pakutud kardaani vahepukk üks tõenäolisemaid veapõhjustajaid.
ahtiliin
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 21.11.2005 09:36 27

lahendatud

Postitus Postitas ahtiliin »

Nüüdseks probleem lahendatud. Lühike vastus on parem esimene poolass.

Pikem kirjeldus on see, et läksin algatuseks Westlandi, et las uurivad, mis probleem on. Väga veider suhtumine oli neil: esiteks see, kes minu auto ette võttis, ei tahtnud nagu üldse teada, mis mureks on. Ma pidin peal käima, et talle ära seletada, mis üldse kurta on. Kuulati vastumeelselt asi ära ning sõideti garaazhi. Tehti tavaline sildade/asjade ülevaatus. Nagu ma seda oleks tellinud. Ok, sain 200.- eest hinnapakkumise, mis nende arvates tuleks ära vahetada. Noh, omamoodi tore, aga kui küsisin vibra kohta, siis ütlesid, et vist on vahekastis. No ma saan aru, et ega vigade kohta ei saagi kindlalt midagi väita, aga eriti veendunud nad ka ei tundnud ning kuna nad proovisõitugi ei teinud, siis tundus ikka täiesti kohvipaksu pealt pakkumine. Samas olid nad ausad teemas, et vahekasti nemad ei oska parandada.

Ok, kuna ma ei osanud selle kohta midagi arvata ja kes oskaks seda vahekasti asja kommenteerida, siis viisin auto UMi, et mida nemad arvavad (seoses tööhindade või ma ei tea millega on UMis tööjärjekorrad meeldivalt olematuks muutunud ... reklaami lõpp). UMis tuli meister tagant ja käis minuga reaalselt sõitmas autoga ... väga mõistlik algus. Mõni tund ja 184.- hiljem ütlesid nad oma pakkumise - mõlemad veovõllid, eriti parempoolne. Kuna vidin ei ole just odavate killast, lasin ainult parempoolse esialgu vahetada. Pakkumine ju siiski. 2 tundi ja $$$ hiljem on auto käes ja vibra kadunud.

Kokkuvõtteks:

- suvaline töökoda Muhus, kelledega ma isegi 2x proovisõidul käisin, arvasid õigesti: nad kahtlustasin pärast sildade loksutamist, et kui tagumised rehvid ei olnud, et siis võivad olla poolassiotsad.

- westland tegi oma standardprotseduuri lootes, et see vea ära näitab või ei olnudki neil soovi viga avastada ... ei saanud aru neist
[edit]westlandi vahetatavate osade nimekirjas/pakkumises poolasse ei olnud[/edit]

- UM: töö kiire ja korralik, aga kallis :)


Ahti.
325iX Touring '02
Vasta