E36 320 TURBO
kolvid ja kepsud on turbo mootoril sepistatud... lisaks veel on kolbide pealispind teise kujuga kui vabalthingaval
mitte turboauto kolvid:
turbo auto kolvid:
kui aga tava kepsud peaks turbo mootoris katki minema, siis nad lkähevadki pooleks ja lööb kepsu küljepealt välja... sepistatud kepsud peaks... rõhutan... peaks minema ainult kõveraks... aga eks see sõltub sajast asjast, et kas lähevad katki või kõveraks.
chipi vahetamine on otstarbekas kui mootor jääb ikkagi vabalthingavaks... kui autot turbotada, siis muutub mootori töös nii mõndagi ja siis on vaja käsitsi seadistamise võimalust... aju juhib ju kõike... kui palju tuleb õhku läbi õhukulumõõtja... kui palju sellele õhu kogusele vaja kütust... kui suur on ülerõhk... detonatsiooni andurid, bensupumbad, pihustid, süütepoolid... kõik saavad oma impulsi ajult... originaal aju teab aga turbost sama palju kui lehm lennumasinast
mitte turboauto kolvid:
turbo auto kolvid:
kui aga tava kepsud peaks turbo mootoris katki minema, siis nad lkähevadki pooleks ja lööb kepsu küljepealt välja... sepistatud kepsud peaks... rõhutan... peaks minema ainult kõveraks... aga eks see sõltub sajast asjast, et kas lähevad katki või kõveraks.
chipi vahetamine on otstarbekas kui mootor jääb ikkagi vabalthingavaks... kui autot turbotada, siis muutub mootori töös nii mõndagi ja siis on vaja käsitsi seadistamise võimalust... aju juhib ju kõike... kui palju tuleb õhku läbi õhukulumõõtja... kui palju sellele õhu kogusele vaja kütust... kui suur on ülerõhk... detonatsiooni andurid, bensupumbad, pihustid, süütepoolid... kõik saavad oma impulsi ajult... originaal aju teab aga turbost sama palju kui lehm lennumasinast
Lihtsam osta auto kus on turbo juba olemas sel juhul . Vastasel juhul peavad olema tugevad närvid ja palju raha . Või siis tõesti kõike sellest valdkonnast teadma, et oskad ise kõik ära teha mis vaja ja muidugi olema ka selline töökoda kus saab midagi majandada üldse. Head aretamist teemaalgatajale kuigi ma ei saa aru siiani miks inimestel on vaja näiteks 500HP meie väikeses eestis nendel käänulistel ja auklikel kitsastel teedel. Peale selle tõuseb uuest aastast bensu hind
TurboClub.ee's on sellest kit'is juttu olnud selles teemas.
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
hollow kirjutas:kolvid ja kepsud on turbo mootoril sepistatud... lisaks veel on kolbide pealispind teise kujuga kui vabalthingaval
Ei pea alati olema, kui on õige seadistus, kui asja liiga jõhkraks ei aja ja rõhuga väga üle ei pinguta.
Originaalsisuga on ka täiesti normaalseid numbreid mootorist võetud, ilma, et laiali ei lendaks.
Aga jah, tõsisemte projektide puhul on küll juba vaja sisu kallale minna.
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Roland325 kirjutas:hollow kirjutas:kolvid ja kepsud on turbo mootoril sepistatud... lisaks veel on kolbide pealispind teise kujuga kui vabalthingaval
Ei pea alati olema, kui on õige seadistus, kui asja liiga jõhkraks ei aja ja rõhuga väga üle ei pinguta.
Originaalsisuga on ka täiesti normaalseid numbreid mootorist võetud, ilma, et laiali lendaks. (nt. Patricku 325, M-Techi 318)
Aga jah, tõsisemte projektide puhul on küll juba vaja sisu kallale minna.
See auto on rohkem ehitamiseks kuna mul igapäeva liikur olemas. Soov sellega vahest kiirendustel käia. Tekkis sihuke küsimus mis vahe on 2.5 ja 2.0 väliselt nagu erinevust ei ole kuid kust tuleb lisa 30 kw. Hetke plaan kas 2.5 peale panna või M3 mootor ning jätta vabalt hingavaks + chip arvatavasti kuid kumb praktilisem seda ei tea.
yks on 2,5 liitrise mootoriga... teine 2 liitrise mootoriga... sealt tulebki see vahe...
2.0 on lihtsam vahetada 2,5 vastu kui s38 vastu..
juhtmestik on 2 ja 2,5sel sama... aju tuleb ära vahetada ja kõik need elektrilised ja elektroonilised detailid mis on mootori kyljes... mõned andurid vist võib vanad jätta ja geneka... aga põhimõtteliselt kui saad komplektse mootori millel kõik kyljes, siis on 1 mootor maha ja teine asemele... vana aju kyljest ära ja uus asemele
2.0 on lihtsam vahetada 2,5 vastu kui s38 vastu..
juhtmestik on 2 ja 2,5sel sama... aju tuleb ära vahetada ja kõik need elektrilised ja elektroonilised detailid mis on mootori kyljes... mõned andurid vist võib vanad jätta ja geneka... aga põhimõtteliselt kui saad komplektse mootori millel kõik kyljes, siis on 1 mootor maha ja teine asemele... vana aju kyljest ära ja uus asemele
kui sa esitad juba sellise kysimuse, siis ma arvan, et mootori vahetamisega sa ise küll hakkama ei saa... vähemalt mitte praegu... rääkimata selle turbotamisestfrance kirjutas:no jah sellest saan isegi aru kuid kust see vahe tuleb kolvikäik, kolvide suurus, surveaste, klapid. kust tuleb see lisa võimsus.
hollow kirjutas:kui sa esitad juba sellise kysimuse, siis ma arvan, et mootori vahetamisega sa ise küll hakkama ei saa... vähemalt mitte praegu... rääkimata selle turbotamisestfrance kirjutas:no jah sellest saan isegi aru kuid kust see vahe tuleb kolvikäik, kolvide suurus, surveaste, klapid. kust tuleb see lisa võimsus.
Ma arvan et seda sa küll ei saa sellest küsimusest järeldada ei ole see mul esimene projekt ja ennatlikud järeldused võiks omateada hoida jube raske oleks kirjutada (kui sa tead) palju see vahe on kas silindri läbimõõt on erinev ja kui on kui palju. On seda tõesti palju küsitud. Soovin sea teada seetõttu et äkki piisab pea või ploki vahetusest.
vaata... võta lahti www.autoosad.ee
kui sa valid sealt alguses bmw 320'i ja pärast 325'e, siis yleval servas on isegi kolvi läbimõõt märgitud... kepsu pikkustes oli ka vahe peaaegu 1cm kui mälu ei peta.
seega oleks vaja vahetada plokk, väntvõll, koos kepsude ja kolbidega
ja kuna plokikaanel on klapiavad 2.0'il väiksemad siis plokikaas kah... ja ongi juba peaaegu terve mootor vahetatud
starter, ja genekas on samad nendel autodel
valjalaske kollektor oli ka vist sama
sisselaske kolle on peenemate yhendustega 2.0il
kui sa valid sealt alguses bmw 320'i ja pärast 325'e, siis yleval servas on isegi kolvi läbimõõt märgitud... kepsu pikkustes oli ka vahe peaaegu 1cm kui mälu ei peta.
seega oleks vaja vahetada plokk, väntvõll, koos kepsude ja kolbidega
ja kuna plokikaanel on klapiavad 2.0'il väiksemad siis plokikaas kah... ja ongi juba peaaegu terve mootor vahetatud
starter, ja genekas on samad nendel autodel
valjalaske kollektor oli ka vist sama
sisselaske kolle on peenemate yhendustega 2.0il
hollow kirjutas:vaata... võta lahti www.autoosad.ee
kui sa valid sealt alguses bmw 320'i ja pärast 325'e, siis yleval servas on isegi kolvi läbimõõt märgitud... kepsu pikkustes oli ka vahe peaaegu 1cm kui mälu ei peta.
seega oleks vaja vahetada plokk, väntvõll, koos kepsude ja kolbidega
ja kuna plokikaanel on klapiavad 2.0'il väiksemad siis plokikaas kah... ja ongi juba peaaegu terve mootor vahetatud
starter, ja genekas on samad nendel autodel
valjalaske kollektor oli ka vist sama
sisselaske kolle on peenemate yhendustega 2.0il
Just see on vastus mida otsisin Tänud!
muuseas veel kust infot hankida on www.realoem.com
www.realoem.com
see tõesti hea leht (Y) isegi sealt teada saanud teatud osade seeria numbreid jne, ligikaudse hinnagi
see tõesti hea leht (Y) isegi sealt teada saanud teatud osade seeria numbreid jne, ligikaudse hinnagi
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kui lisaks sellele veel kasutada UMi kodukal olevat varuosade laoseisu, siis saab täpse hinna ka jubinatele teadaSilverEST kirjutas:www.realoem.com
see tõesti hea leht (Y) isegi sealt teada saanud teatud osade seeria numbreid jne, ligikaudse hinnagi