Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tundub, nagu oleks sama teema nagu mul ja paljudel teistel- roolivõimu voolikud hästi kergelt lekivad- nii palju ei leki, et õli väga ära kaoks ja samas ka piisavalt palju, et voolikud tatised oleks... Muuseas, hakkas silma, et sul tahas geneka-roolivõimu-veepumba rihm vahetamist vist
plaan on vahetada jah. rullikud ja veepump ka võibolla vahetusse kui vaja.
mõnikord viskab ullu kumina sisse, kui pidurdada ja mingeid kiireid pöördeid teha - võibolla on sidur, aga ei usu rihm lõtv vast ikka.
nojah, eks paistab. Tahaks mingi aeg patriku ja Valdeku juures ära käia, aga nädala sees on see sutsu kahtlane, L-P neid jälle pole...
Aga küsiks veel ühte asja - et kui mingil auklikumal teel sõita, siis kostub salongi selline kolin - kas on puksid vms läbi või on amordid liiga lõdvad juba? samas kui ma ise autot nö hüpitan oma keharaskusega, siis amordid ei jää hüppama, vaid käivad lihtsalt korra alla (tsekkisin just üle). samas üks tagumine vist ei taha üldse liikuda - või on see siis korras ja ülejäänud liiga pehmed?
vull kirjutas:kui mingil auklikumal teel sõita, siis kostub salongi selline kolin - kas on puksid vms läbi või on amordid liiga lõdvad juba? samas kui ma ise autot nö hüpitan oma keharaskusega, siis amordid ei jää hüppama, vaid käivad lihtsalt korra alla (tsekkisin just üle). samas üks tagumine vist ei taha üldse liikuda - või on see siis korras ja ülejäänud liiga pehmed?
kui sul on all kaks erinevat töötavat amorti siis võib olla küll et üks on jäigem ja teine pehmem. Aga ma arvan et üks on lihtsalt töökorras ja teine hakkab läbi minema.
Aga kolin ei tule amortidest, sillas on viga kas puksid või sarniirid vms on läbi. Lase oskajal üle vaadata
njah. ma vaatasin, et juhipoolne tagaratas on veidi viltu. ning selle ratta amort kui nii võib öelda ongi selline jäik ja ei liigu alla üldse. ostan alustuseks uued tagaamordid siis ja kui aega saab, käin kuskil puksikontrollis* ka ära
aga kas pukside ja amordipatjade seisukorda saab silmaga ka hinnata? et kui ma võtangi amordid alt, siis saaks ju vaadata.
nüüd siuke küssa:
et kas esitulede klaasid on kõik plastmassist või tehakse neid klaasist ka? mõtlen just seda kõige pealsemat klaasi, mitte neid kahte ringikujulist seespool.
samas võivad nad vabalt klaasist ka olla - jube plastmassi kõla ja olekuga on lihtsalt
Äkki sul mingid vuhvlid plastist "klaasid" eelmise omaniku poolt ette pandud (kui selliseid üldse tehakse)?
Igatahes minu Helladel on küll päris klaasist ja on ikka näha ja tunda, et klaas...
no maitea... mul 2 paari tulesid ja mõlemad paistavad sellised imelikud - oleks küll nagu klaas, aga samas nagu poleks ka ühed on Boschid, teisi ei tea.
e* mõlemad on bosch-id
nüüd siuke küssa, et mis juppe oleks selle uksekaitse liistu jaoks vaja?
kas 4 ja 11 või 4,11 ja 12? http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... 1_2762/#24
4. paistab just selline, nagu mul praegu ukse küljes on, aga võibolla on 4. ja 11. vahele veel nr12 ka vaja?
või mis see WEISS seal tähendab?:P
ma vahepeal käisin poes ära juba ja sain teada, et 11. läheb 4. otsa
ja ukse ning liistu vahele rohkem miskit ei lähe ka jah? ala kummiribad liistude üles/alla äärde
Ei hakka uut teemat tegema sellise võhikliku küsimuse pärast, aga mulle on arusaamatuks jäänud süütepoolide roll ning kas nad on küünaldega kontaktis? Tahaks küünlaid masinal kontrollida(e36 320) aga esmapilgul kapoti alt uurides ei teagi kus neid sealt leida.... Masin turtsub kergelt vabakäigul ning ei teagi kumba siin vahetama hakata kas süütepoole või küünlaid..
Võta mootorilt plastkate maha, seal all ongi poolid reas ning nende all küünlad. Odavam tuleb muidugi küünalde vahetus, ent ennem veendu, kas nad üldse tahavadki vahetust.