E36 sureb vabalkäigul välja kui gaasi ei anna.
E36 sureb vabalkäigul välja kui gaasi ei anna.
otsingut kasutasin ka ja midagi nagu leidsin kah , aga suht jama seis ikkagi...
käisin siis kiirendusvõistlustell.. sisse panin 98 bensiini....
enne sai lambda ja õlivahetus tehtud....
aga nüüd põõrded tõmblevad seal 300-700ni ... norm oleks kui seisaks lihtsalt 700 peal... peale lambda vahetust aga ei aidanud midagi.. ikka tõmblesid ...
aga peale kiirendust ja seda 98 bensiini tõmblevad kohe hullusti.. suht kohe kui vabakäigu sisse panen hoo pealt sureb välja..
kurvis ei ole hea tunne kui rool krdima raskeks läheb
täna tuli kiri kah et check coolant level.. panin siis juurde seda... kapotialuses anumas oli seda suht vähe alles...
mõned üksikud korrad on ka juhtunud et auto ei lähe kohe tööle.. lubab aga siis kragiseb midagi... ja kui proovin uuesti siis läheb tööle...
tühikäigu mootor vb?
kui raske seda puhastada on ?
kui käisin mingi 2nädalat tagasi diagnostis siis näitas aint lambda viga...
muu pidavat ok olema..e36, 325i sedaan
käisin siis kiirendusvõistlustell.. sisse panin 98 bensiini....
enne sai lambda ja õlivahetus tehtud....
aga nüüd põõrded tõmblevad seal 300-700ni ... norm oleks kui seisaks lihtsalt 700 peal... peale lambda vahetust aga ei aidanud midagi.. ikka tõmblesid ...
aga peale kiirendust ja seda 98 bensiini tõmblevad kohe hullusti.. suht kohe kui vabakäigu sisse panen hoo pealt sureb välja..
kurvis ei ole hea tunne kui rool krdima raskeks läheb
täna tuli kiri kah et check coolant level.. panin siis juurde seda... kapotialuses anumas oli seda suht vähe alles...
mõned üksikud korrad on ka juhtunud et auto ei lähe kohe tööle.. lubab aga siis kragiseb midagi... ja kui proovin uuesti siis läheb tööle...
tühikäigu mootor vb?
kui raske seda puhastada on ?
kui käisin mingi 2nädalat tagasi diagnostis siis näitas aint lambda viga...
muu pidavat ok olema..e36, 325i sedaan
Viimati muutis Dannuuu, 10.10.2007 13:20 51, muudetud 3 korda kokku.
lasin teeninduses vahetada lambda anduri.. mitte,et ise vast hakkama ei saaks aga kuna oli muid töid ka teha siis lasin selle ka panna neil.. ja eriti ma ei usu, et nad selle veakoodi maha kustutasid...truumu kirjutas:Peale lambda vahetust veakoodid kustutasid ära?
Enne seda aju andurit ei arvesta
ja ise seda vist teha ka ei saa kuidagi.. nagu nt saab õlinäitu nullida...
siiski... põõrded hakkasid nüüd hullemini tõmblema kui ennem....
ennem nagu läks aega kui auto kohapeal töötas ja välja suri.. aga nüüd juba sõidu ajal, kasvõi 90ga sõites vabakäik sisse panna ja sureb paari sekundi pärast välja....
genekas äkki ?
harjad kulund vms?
v.küünalde jama?
Vaata mootori ja õhufiltri vahele jääb üks lõdvik et kas see sul mitte lõhki ei ole või kusagilt otsast lahti äkki?
Kui katki on siis esinduses küsitakse ligi 500 eeku selle eest.
Kui katki on siis esinduses küsitakse ligi 500 eeku selle eest.
Olen töötanud politseis 15a varsti kauem kui sina vana oled. "Ma saan ka vanemaks." Ära targuta siin!
Vajad veebiruumi? > Alcapar.com
Vajad veebiruumi? > Alcapar.com
sa mõtled see lai plastmass otsik nagu tolmuimejatel põhimõtteliselt jah ?Cemtey kirjutas:Vaata mootori ja õhufiltri vahele jääb üks lõdvik et kas see sul mitte lõhki ei ole või kusagilt otsast lahti äkki?
Kui katki on siis esinduses küsitakse ligi 500 eeku selle eest.
see loksub küll imelikult seal otsas...
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
Kuna mul digikas otsad andis siis tegin moblaga pilti.
Vihma sadas ja nõges tuli kallale aga loodan et on abi.. sorry pildil oleva veepiisa eest .
Vihma sadas ja nõges tuli kallale aga loodan et on abi.. sorry pildil oleva veepiisa eest .
Olen töötanud politseis 15a varsti kauem kui sina vana oled. "Ma saan ka vanemaks." Ära targuta siin!
Vajad veebiruumi? > Alcapar.com
Vajad veebiruumi? > Alcapar.com
:)
niimoodi siis...
sai kapoti all müratud pool tunnikest ja lekkeid otsitud...
kõik oli nagu tip top.. ainult koonusfiltri membraan v.mis iganes.. sellel olid mõrad sees.. aga mitte läbistavad et õhk sealt vahelt läbi mahuks.. küll oli selle kummi all kaks voolikut ja ühe vooliku kinnituses oli pikk pragu....
sai kapoti all müratud pool tunnikest ja lekkeid otsitud...
kõik oli nagu tip top.. ainult koonusfiltri membraan v.mis iganes.. sellel olid mõrad sees.. aga mitte läbistavad et õhk sealt vahelt läbi mahuks.. küll oli selle kummi all kaks voolikut ja ühe vooliku kinnituses oli pikk pragu....
See lõdvik sul heas korras ei ole aga peab veel veidi aega vastu küll.
Ka nendes õhu-voolikutes mis selle voolikuga ühenduses on ei tohi olla ühtegi auku/pragu, proovi see pragu nt bensukast saadava hõbedase teibiga kinni toppida kust õhk läbi saab ja vaata kas asi paraneb. (ligi 40 eeki küsitakse)
Praegu saad proovida auto käima panna ja seda pragu käega kinni hoida et õhu surve ära ei kaoks. Kui pöörded õigele tasemele tagasi lähevad siis on viga leitud.
Viga võib olla ka õhulugejas mis on vähetõenäoline.. eks ta sul kusagilt voolikutest laseb läbi. Lamba ei ole ka välistatud aga mina selle kallale hetkel küll mässama veel ei läheks .
Kui muidu ei leia siis võta sõber appi et mootor välja ei sureks ja otsi hääle järgi kust midagi läbi tuleb.
Ka nendes õhu-voolikutes mis selle voolikuga ühenduses on ei tohi olla ühtegi auku/pragu, proovi see pragu nt bensukast saadava hõbedase teibiga kinni toppida kust õhk läbi saab ja vaata kas asi paraneb. (ligi 40 eeki küsitakse)
Praegu saad proovida auto käima panna ja seda pragu käega kinni hoida et õhu surve ära ei kaoks. Kui pöörded õigele tasemele tagasi lähevad siis on viga leitud.
Viga võib olla ka õhulugejas mis on vähetõenäoline.. eks ta sul kusagilt voolikutest laseb läbi. Lamba ei ole ka välistatud aga mina selle kallale hetkel küll mässama veel ei läheks .
Kui muidu ei leia siis võta sõber appi et mootor välja ei sureks ja otsi hääle järgi kust midagi läbi tuleb.
Olen töötanud politseis 15a varsti kauem kui sina vana oled. "Ma saan ka vanemaks." Ära targuta siin!
Vajad veebiruumi? > Alcapar.com
Vajad veebiruumi? > Alcapar.com
Cemtey kirjutas: Kui muidu ei leia siis võta sõber appi et mootor välja ei sureks ja otsi hääle järgi kust midagi läbi tuleb.
peaks võtma jah... sest üksi küll ei jõuaks seda kinni hoidma minna :D
http://www.esnips.com/doc/40e11380-aea1 ... auto-start
Kui õhulugejaga miskit ei muutu, siis õhuvõtu torude lekkeid saad kontrollida näiteks brake cleaner`iga, kui muidugi auto käib ja seda siis pihustad sinna torude peale. Kui miskit muutub selle peale, siis saab sealt lisa õhku.
Ise olen paar tühikäigu mootorit nii ka käima saanud (oli küll teist marki auto), et sisseminev voolik lahti tühikäigu mootori küljest ja siis annan korraks drosselist (segusiibrist) tuure ja pihustan karburaatori puhastus ainet sinna näiteks. Kui gaasi ei anna võib lihtsalt välja mootor surra.
Aga edu katsetamisel.
Kui midagi valesti seletasin, siis targemad parandagu.
Ise olen paar tühikäigu mootorit nii ka käima saanud (oli küll teist marki auto), et sisseminev voolik lahti tühikäigu mootori küljest ja siis annan korraks drosselist (segusiibrist) tuure ja pihustan karburaatori puhastus ainet sinna näiteks. Kui gaasi ei anna võib lihtsalt välja mootor surra.
Aga edu katsetamisel.
Kui midagi valesti seletasin, siis targemad parandagu.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Aga küsime siis nii:
Ega temp´i seier palju üle keskmise ei lähe (keema) ja ega ei aura väga tagant? Ja kas peale jahutusvedeliku lisamist selle kadumine jätkub? Ning kas õli on puhas, ei vahuta?
Ega temp´i seier palju üle keskmise ei lähe (keema) ja ega ei aura väga tagant? Ja kas peale jahutusvedeliku lisamist selle kadumine jätkub? Ning kas õli on puhas, ei vahuta?
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
re
ära hirmutameph kirjutas:Kui jahutusvedelik ära kaob, siis võibolla asi hoopis plokikaanetihendis?
see oli koraks ainult,et check coolan evel... kuigi see potsku oli jah suht tühi...
ja tihend vast jah läbi...
kuna kogu see põõrete jama hakkas pihta kui sai g-techiga möllatud ja tugevamalt kiirendatud ikka sinna punase alla
ja eile siis suht sama värk...
kuidagi kindlaks ei saaa teha ?
v. kus ta saubki nüüd ?
panin auto tööle ja jändasin kapoti all natuke ja kiskusin üksteise võidu andurite juhtmeid lahti aga nendest pole kasu midagi.. aku oli paar tunnikest maas ja auto vooluotsad koos .. nüüd elab auto natuke küll kauem aga ikka sureb välja.. .300 ja 1200 vshel tõmbleb seier...
see seier pole mul elusees üle keskmise läinud..kohe ausalt.. ise ka imestan...Cert85 kirjutas:Aga küsime siis nii:
Ega temp´i seier palju üle keskmise ei lähe (keema) ja ega ei aura väga tagant? Ja kas peale jahutusvedeliku lisamist selle kadumine jätkub? Ning kas õli on puhas, ei vahuta?
tagant on ainult ükskord tossanud aga see kadus ka peale pikemat sõitu ja suuremaid põõrdeid...
õlivahetuse just tegin ja ei varda pealt vaadates ta on ikak tavaline kollane...
seal august kuskohast õli sisse kallatakse, seal ka samasugune nagu olema peaks...
õlikork on mootori peal mida saad ka lahti keerata.
Olen töötanud politseis 15a varsti kauem kui sina vana oled. "Ma saan ka vanemaks." Ära targuta siin!
Vajad veebiruumi? > Alcapar.com
Vajad veebiruumi? > Alcapar.com
okei, lõdvikud ja voolikud korras siis?
kui gaasi annad kas siis mingit kahtlast häält ei hakka tegema?
kui gaasi annad kas siis mingit kahtlast häält ei hakka tegema?
Olen töötanud politseis 15a varsti kauem kui sina vana oled. "Ma saan ka vanemaks." Ära targuta siin!
Vajad veebiruumi? > Alcapar.com
Vajad veebiruumi? > Alcapar.com
tavaline hääl nagu ikka.. kiirendusel küll on nii et peale 4000 käib selline kõrin läbi nagu.. nagu.. no ei oska seletada .. aga sellin valjem krõbin või midagi.. isegi nagu pooks natuke.. aga aega põhjal suht sama teiste 325 tega...Cemtey kirjutas:okei, lõdvikud ja voolikud korras siis?
kui gaasi annad kas siis mingit kahtlast häält ei hakka tegema?
re
täna sai pisike diagnostika siis tehtud..
vigasid oli kolm.. kehv aku, gaasiklapi asend ja õhulugeja....
kahjuk millegipärast ei näidanud arvuti millal vead olid tekkinud...
bmwl tehaseversioon vana...vead sai kustutatud...
lähemal vaatlusel aga töötas gaasiklapp normaalselt.. pinge oli normaalne...autodata järgi siis...
aga see pilt mis mul ühest lõdvikust on üleval.. see mis mõranenud tsipa.. see oli seest õline millegi pärast.... lõdvik lähebki otse gaasiklapi juurde... vb see õli siis tühikäigumootorit kuidagi ummistanud vms.. ise ei jaga asja nagu
vigasid oli kolm.. kehv aku, gaasiklapi asend ja õhulugeja....
kahjuk millegipärast ei näidanud arvuti millal vead olid tekkinud...
bmwl tehaseversioon vana...vead sai kustutatud...
lähemal vaatlusel aga töötas gaasiklapp normaalselt.. pinge oli normaalne...autodata järgi siis...
aga see pilt mis mul ühest lõdvikust on üleval.. see mis mõranenud tsipa.. see oli seest õline millegi pärast.... lõdvik lähebki otse gaasiklapi juurde... vb see õli siis tühikäigumootorit kuidagi ummistanud vms.. ise ei jaga asja nagu
upalmeqa kirjutas:kus sa diagnostikas käisid?
ja enne seda warma autos.. aga see ei jätnud eriti head muljet...
viisin auto sinna ja 5mintsa pärast öeldi et võin järgi tulla...
kasseeriti 400 krooni selle eest...
viga olevat lambdas... ja muid vigu polevat...
vahetasin lambda ära aga ikka jamas....
täna upal käies sai ikka korralikult diagnostikat tehtud... kõik asjad läbi vaadatud...
ei leidnud...truumu kirjutas:Lahenduse ka leidsid?täna upal käies sai ikka korralikult diagnostikat tehtud... kõik asjad läbi vaadatud...
Või vaadati ainult läbi?
tal ei olnud palju aega ka ja ütles et kui mingi kolm korda sõita ja kuumus mingi 50kraadini lasta ja kui siis tulevad need veateated uuesti siis on kindel milles asi...
hetkel ta kustutas ära siis...
naljakas mõelda, et kooliõpetaja on asjalikum kui siiani mingid teenindused krt...
tegelt isegi masendav...
ei raatsi enam kuhugi teenindusse minna kah...
igal pool jama...
küll lõhuti mootori plastik kate ära ühes kohas, siis teises pandi sidur imelikult kokku, et ei ole nagu sujuv pedaal vaid lahti lastes käib alguses suurem jõnks millega vaja harjuda ja siis lasti vargapoltide adaptril nukad maha jne jne ...
eraisikuid ka ei usalda enam... pole mingit garantiid ega värki...
selline tunne, et roniks lausa tallinna truumu vms kohta... pole nagu halbu sõnu kuulda olnud '
tahaks sellist meest leidakes hingehinda ei nööri aga ennem jonni ei jäta kui viga leitud krt
samas ei venitaks ka asjaga...
saaremaalt pole sellist veel silma jäänud...
on ka häid asju tehtud muidugi aga ju seee rohkem minu süü on, et need pisikesed vead mis on tehtud on meele mustaks jätnud....