Tere,
Olen foorumis ühtteist nüüd lugenud ja otsinud (vähemasti tean et mul e46 mudel nüüd ) kuid pole eriti selle kohta teemat leidnud.
Autoks 318, 2.0 105kw 2001a r4
Nimelt, vabakäigul (P, N) ja D kohapeal seistes teeb auto mootor lõginat, meenutab diiselautot.
Kui õrnalt gaasi juurde anda (nt. kuni 1200rpm) kaob ära. Või tundub nii, tegelikult muutub lõgin tihedamaks ja seda pole nii palju märgata.
Tean et sellist häält teevad autod millel klapid vajavad reguleerimist, aga kas mitte klapi regull pole mineviku teema?
Võrreldes nüüd mõne jaapanlasega või kasvõi sama mudeli 1.8 mootoriga mida sai kuulatud siis need töötavad kohapeal seistes sahinaga, samas UM müüdav 318 lõgises ka ja öeldi et normaalne rida4 puhul.
Kas see peabki sellist häält tegema?
Lisan veel niipalju et Statoilist kütust võttes on asi parem, krt seda teab miks Nestest võtsin.
Küsiks veel seda et kas sellel autol ongi õlivahetus 25k km tagant, nii mulle vähemalt väideti ja ka kompuuter näitab nii.
Tänud
Ivo
E46 mootori lõgin.
E46 mootori lõgin.
Viimati muutis Ivo81, 16.06.2007 11:20 26, muudetud 1 kord kokku.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Õlivahetus on sellel jah 25K tagant.
Ja lõgin ei tohiks väga loomulik olla.
Kindlasti teeb teistsugust häält see R4 kui R6 mootor.
Ja lõgin ei tohiks väga loomulik olla.
Kindlasti teeb teistsugust häält see R4 kui R6 mootor.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio