Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mure siis selles, et käiku vahetades käib kogu aeg mingi jõnks läbi. Ise arvan, et asi on äkki selles, et käiku vahetades langevad pöörded liiga alla normaalse tyhikäigu pööretele. kas pöörete langemist saab kuidagi reguleerida ka?sõbral 525 tds ja tollel kuidagi ühtlasem see käiguvaetus.
Aga ära sa jumala eest ütle, kas sa vahetad ise käiku või on tegemist automaadiga. Esimesel juhul pakuka istme ja rooli vahelist tihendit, teisel juhul võib põhjusi juba rohkem olla, aga alusta õli taseme kontrollist kastis.
Õlid alles vahetatud ja ma usun,et norm. sees. Tegu manuaaliga ikka. endas ka ei arva viga, teiste autodega normaalne. sidur, hooratas vahetatud krdaan ka. minu arust on asi pööretes ikkagi, neeed langevad liiga kiiresti. kas seda saaks muuta?
Kui kaua oled BMW omanik olnud? Üldiselt neil kes enne mingi "vedela" autoga sõitnud, millel pedaalid pehmed ja tunnetud(enamus autod) siis BMW diisliga sõit ei pruugigi nii sujuvalt esialgu minna
Viljo kirjutas:Kui kaua oled BMW omanik olnud? Üldiselt neil kes enne mingi "vedela" autoga sõitnud, millel pedaalid pehmed ja tunnetud(enamus autod) siis BMW diisliga sõit ei pruugigi nii sujuvalt esialgu minna
ei usu,et siduris häda on! sidur toimib ilusti, lahutab kõik ilusti ja puha...ma ise arvan, et asi ikka mootori pööretes, need langevad liiga kiiresti! sõbra 525 tds langevad palju aeglasemalt! aga tahakski teada, kas seda saab muuta?
Sama mure siin. Vahest asi lihtsalt gaasiga harjumises. Ma eelnevalt selliste autodega sõitnud, millel gaasitross. Praegu harjutan gaasiga mängimist, eks näe mis välja tuleb.
Kui selgub, et siiski tehniline viga anna siis teada.
m50 110kw 2,0 sama moodi see jõnksatus käiguvahetusel , arvan ka et on viga pööretes kuna külmast peast ei jõnksuta, ilmselt külmalt hoiab pöördeid nata kõrgemal, võin ka eksida.