k:kus asub signa...
k:kus asub signa...
e36 1993 325i
küsimus selline kus asub signa karp.... tahaks lahti kiskuda seda..
see peaks olema juhipoolel armatuuti sees vist?
küsimus selline kus asub signa karp.... tahaks lahti kiskuda seda..
see peaks olema juhipoolel armatuuti sees vist?
ma mõtlen signalisatsiooni ikka mitte pasunat...Fred22 kirjutas:Tavaliselt vist roolikatte all?
ja keegi kundepoolse elektriakna saksakeelset nimetust tab? v.kaitsme numbrit
muidu peaks fernsther vms olema..a selle nimelist kaitsmetel küll kirjas pole...
võtaks kaitsme välja sest aken ei sulgu korralikult kui alla lasta ag kõik ei tea seda ja nii ta siis ongi õnnetult vahest....
el. akendel on ühine kaitse... kui yldse on... kui pole hiljem paigaldatud ilma kaitsmeta...
ma olen omajagu vaadanud e36 kuhu paigaldatakse signa plokke.... kõige asjalikum koht oli kapoti all haitsme karbio põhjas
muigugi ka juhi jalgeall, keskkonsoolis, ja kunde jalgade juures... viimane on nagu kõige populaarsem
ma olen omajagu vaadanud e36 kuhu paigaldatakse signa plokke.... kõige asjalikum koht oli kapoti all haitsme karbio põhjas
muigugi ka juhi jalgeall, keskkonsoolis, ja kunde jalgade juures... viimane on nagu kõige populaarsem
kui kasutada opel astra keskluku mootoreid, siis see nii raske ei olegi... nendel on 2 lukumootorit juba sees... yks mis liigutab ukselukke ja teine mis sulgub automaatselt kui esimene on lukustunud,,, lahtitegemine jälle vastupidi... avatakse esimene ja kui esimene on avatud, siis avaneb ka lukku liigutav mootor
EDIT: see keskluku lukustusega signa oli lisavarustuses... nii et kõigil ei pruugigi seda peal olla
EDIT: see keskluku lukustusega signa oli lisavarustuses... nii et kõigil ei pruugigi seda peal olla
Signa ju ei puutu asjasse. E36 ZKE-l on komfortsulgemine ja topeltlukustus juba tehasest peal. Patricku vihje oli sellele, et küll ja veel on neid alarmipaigaldajaid, kes seda käima panna ei oska.hollow kirjutas:EDIT: see keskluku lukustusega signa oli lisavarustuses... nii et kõigil ei pruugigi seda peal olla
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Loomulikult. See peale 9/91 ka E34-le peale tulnud uus lukusüsteem (väike kandiline mootor), ongi E36 pealt pärit. Erinevalt vanast toimub siin topeltlukustuse korral mehhanismi lahtisidestamine (nupp ja lingid töötavad tühjalt). Vanal toimus mehhaaniline blokeerimine (salongis ei ole nuppu võimalik üles tõsta).hollow kirjutas:kas on ka topelt lukustus tehasest peal???
Ukselukk ka keskluku ukse sisene osa on ju kõigil ühesugune, siin ei ole variante.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
lühidalt ja kokkuvõtvalt:
e36ele on tema algus aastast alates paigaldatud peale kesklukku millel on keskluku lukk ka peal olemas... see kas ta on sisse lylitatud või mitte see on eraldi teema.
Kui on piisavalt palju mõistust ja oskusi, siis saab kõik e36'ed panna kesklukku sedasi juhtima, et kui uksed keeratakse võtmest lukku/või pannakse puldist lukku... siis lukustatakse ka keskluku mootorid ära ilma ,et salongist seest saaks nuppu üles tõsta või ukse avamiskangist ust lahti tõmmata?
mul endal on selline punane tuluke keskkonsoolis, et kui ma keeran võtmega ukse lukku, siis hakkab see tuli põlema... aga ma ei ole proovinud kas ma nupust ukse lahti saan või ei saa... kohe kui välja suitsupausile lähen, siis proovin järgi.
Nagu ma aru saan, siis see keskluku lukk töötab tehasest selle põhimõttega, et kui keerad ukse võtmest lukku (esimene aste) siis tõmmatakse kesklukuga kõik uksed kinni ja kui keerad teise astmesse, siis komfort süsteem laseb kinni el. aknad ja katuseluugi + paneb peale keskluku luku (nn. litsilõks)?
e36ele on tema algus aastast alates paigaldatud peale kesklukku millel on keskluku lukk ka peal olemas... see kas ta on sisse lylitatud või mitte see on eraldi teema.
Kui on piisavalt palju mõistust ja oskusi, siis saab kõik e36'ed panna kesklukku sedasi juhtima, et kui uksed keeratakse võtmest lukku/või pannakse puldist lukku... siis lukustatakse ka keskluku mootorid ära ilma ,et salongist seest saaks nuppu üles tõsta või ukse avamiskangist ust lahti tõmmata?
mul endal on selline punane tuluke keskkonsoolis, et kui ma keeran võtmega ukse lukku, siis hakkab see tuli põlema... aga ma ei ole proovinud kas ma nupust ukse lahti saan või ei saa... kohe kui välja suitsupausile lähen, siis proovin järgi.
Nagu ma aru saan, siis see keskluku lukk töötab tehasest selle põhimõttega, et kui keerad ukse võtmest lukku (esimene aste) siis tõmmatakse kesklukuga kõik uksed kinni ja kui keerad teise astmesse, siis komfort süsteem laseb kinni el. aknad ja katuseluugi + paneb peale keskluku luku (nn. litsilõks)?
ei pidanud vastu... käisin asja uurimas... mul siis hetkel sedasi, et:
1) kui panen ukse puldist lukku, siis saab seestpoolt uksed avada... ükskõik siis kas nupu yles tõestes või linki tõmmates... uks avaneb ja signa hakkab röökima
2) kui ma panen signa peale ja keeran võtmega ka ukse lukku (võib ka vastupidises järjekorras teha) siis ei saa auto uksi seest lahti... lahti saab ainult siis kui puldist signa maha võtta ja kesklukk avada. kui ma olen võtmega aktiveerinud keskluku lukku, siis hakkab keskkonsoolis olev punane tuluke põlema (kahjuks ei saa võtmest ukse avamist katsetada kuna mul ukse sees asi sedasi lahti yhendatud, et võtmest avada ei saaks... sulgeda saab)
EDIT: aga ideepoolest ei tohiks ju olla väga keeruline ühendada nii, et peale puldist signa peale panemist umbes sekundilise viitega lastakse ka keskluku lukk peale!? tegelikul pole vist isegi sekundilist viidet vaja... lihtsalt mõlemale lukustusele yheaegselt vool peale
kogu selle asja miinuseks arvan olevat ainult selle, et kui peaks aku tyhjaks saama ja võtmega ust avada ei saa nagu mul on praegu, siis ei ole ka klaasi katki löömisest kasu... ust ikka lahti ei saa... väljapoolt muukides äkki ka ei saa ust avada nii lihtsalt
1) kui panen ukse puldist lukku, siis saab seestpoolt uksed avada... ükskõik siis kas nupu yles tõestes või linki tõmmates... uks avaneb ja signa hakkab röökima
2) kui ma panen signa peale ja keeran võtmega ka ukse lukku (võib ka vastupidises järjekorras teha) siis ei saa auto uksi seest lahti... lahti saab ainult siis kui puldist signa maha võtta ja kesklukk avada. kui ma olen võtmega aktiveerinud keskluku lukku, siis hakkab keskkonsoolis olev punane tuluke põlema (kahjuks ei saa võtmest ukse avamist katsetada kuna mul ukse sees asi sedasi lahti yhendatud, et võtmest avada ei saaks... sulgeda saab)
EDIT: aga ideepoolest ei tohiks ju olla väga keeruline ühendada nii, et peale puldist signa peale panemist umbes sekundilise viitega lastakse ka keskluku lukk peale!? tegelikul pole vist isegi sekundilist viidet vaja... lihtsalt mõlemale lukustusele yheaegselt vool peale
kogu selle asja miinuseks arvan olevat ainult selle, et kui peaks aku tyhjaks saama ja võtmega ust avada ei saa nagu mul on praegu, siis ei ole ka klaasi katki löömisest kasu... ust ikka lahti ei saa... väljapoolt muukides äkki ka ei saa ust avada nii lihtsalt
Ei viitsi Sulle kasutajajuhendit ümber jutustama hakata, aga pmst on lukustamisel kaks võtmeasendit: 45 ja 90 kraadi. Esimene on kesklukustus, teine on topeltlukustus (kui on tehasealarm, läheb ka see peale). Teises astmes üle 2sek võtit hoides algab komfortsulgemine. Protsess kestab seni, kuni võtit hoiad (lased lahti-jääb pooleli) või on kõik aknad kinni.
See, et Su alarm topeltlukku peale ei pane, ongi viide Patricku sõnade õigsusele.
Minu autol on kunagi FAK-is paigaldatud alarm ja nii topeltlukk kui akende-luukide automaatne sulgemine toimivad.
See, et Su alarm topeltlukku peale ei pane, ongi viide Patricku sõnade õigsusele.
Minu autol on kunagi FAK-is paigaldatud alarm ja nii topeltlukk kui akende-luukide automaatne sulgemine toimivad.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Nii on. Kui on juba DWA III (E36.l peaks juba olema), siis saab ka kodeerida ainult puldist maha tulema.hollow kirjutas:... kas ta siis maha tuleb ka kui võtmega lahti keerad? kui nii siis mis on signa mõte? võtad tittan võtme keerad luku yle ja signa tuleb maha
Tookord, kui seda autot konstrueeriti (80-ndate algus) ei oldud sellisest asjast nagu titaanvõti, ilmselt kuuldud. Eriti saksamaal.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!