E36 pöörded ebaühtlased

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
Raido328
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 31.10.2006 17:44 39
Asukoht: Avinurme

Postitus Postitas Raido328 »

Suht kindlasti on see lambda andur,kuna see asub 320il põhja all siis kipub see niiskus sinna minema.Isegi niiskuse tõkkega pidi see ikkagi kuskilt vahelt läbi punnima.
Helis
Huviline
Postitusi: 1583
Liitunud: 10.06.2006 17:35 58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Helis »

mul ka vist nüüd sama jama...käisin pesulas ja nüüd enam ei tööta üldse...
ajus asi ei ole vist...

ruttu diagnosti peaks saama kuskile :(
nõme kui selline asi juhtub:(
Kasutaja avatar
Bmw....;)
Huviline
Postitusi: 1027
Liitunud: 07.11.2006 18:36 05
Peamine sõiduk: Bmw e60 530 2005
Asukoht: Keila

Postitus Postitas Bmw....;) »

Mul oli vahe peal ok aga nüüd jälle sama jama...ei jõudnutki diagnosti minna . Töötas nagu ideaalselt kuid nüüd jälle sama jama. Peab vist ikkagi diagnosti minema :( :(
E36 318 ti
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 07.05.2006 12:13 54

Postitus Postitas E36 318 ti »

mul mure järgmine: tühikäigul käib mingi aeg normaalselt, siis peaaegu et pöörded kukuvad nullilähedale..vahepeal jääbgi lambist mootor seisma, või kui anda sel momendil gaasi siis jääb käima...siit küsimus.. kas asi õhulugejas, tühikäigumootoris(saavat ise puhastada, a mul pole aimugi kuidas seda tehakse)või milleski muus?arvatavasti peaks otsima otsingust puhastuse kohta?
Siit veel küsimus..mootor töötab, kostuvad sekund- kahe möödudes tumedad-madalad mütsud..vaevu kuulda teised..(istud salongis kuuled, autost väljas olles ei kuule:( on keegi kokku puutunud?võib-olla seotud esimese murega..tänan
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Postitus Postitas elm »

Puhastamisest piltlikult - http://www.e36coupe.com/technical/Clean ... _Valve.pdf - aga muidu võiksid otsingust vaadata, teemasid jagub.
Helis
Huviline
Postitusi: 1583
Liitunud: 10.06.2006 17:35 58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Helis »

Minul diagnostis käidud ja veateadet ei leitud:)
Nüüd sain ka auto üles tõstetud ja lambda pistik lahti keeratud ja sealt voolas vesi välja, ju siis oli probleem selles:)
Sai nüüd ära kuivatatud ja susinat peale lastud ja tundub et hetkel asi korras:)
Kasutaja avatar
Lepard
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 10.05.2006 09:13 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lepard »

Ja ka mina nüüd pöörete kõikumise küüsis. Paar päeva tagasi iseenesest hakkas (ei ole pesulas käinud ega muud moodi vett saanud..). Pöörded kõiguvad 0-1000 vahel ja paar korda on foori taga välja ka surnud ja sõidu ajal ka pöörded tõusevad-langevad... Ärritav. Kas ka tõesti lambda?! :mad:
truumu

Postitus Postitas truumu »

Helis_M kirjutas:Minul diagnostis käidud ja veateadet ei leitud:)
Nüüd sain ka auto üles tõstetud ja lambda pistik lahti keeratud ja sealt voolas vesi välja, ju siis oli probleem selles:)
Sai nüüd ära kuivatatud ja susinat peale lastud ja tundub et hetkel asi korras:)
M.O.T.T. :D
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

truumu kirjutas:
Helis_M kirjutas:Minul diagnostis käidud ja veateadet ei leitud:)
Nüüd sain ka auto üles tõstetud ja lambda pistik lahti keeratud ja sealt voolas vesi välja, ju siis oli probleem selles:)
Sai nüüd ära kuivatatud ja susinat peale lastud ja tundub et hetkel asi korras:)
M.O.T.T. :D
mul on lamda vahetusest praeguseks möödas mingi 8 kuud ja pole see jamama hakanud... siis kui kokku panin, siis sai pistik ja pistikupesa mingit määrdemoodi möginat täis löödud... see ei tohiuks sealt ka kuskile ära kaduda... susinaga see, et see kaob suht ruttu ära.

On keegi välja mõelnud, et kuhu selle pistiku saaks vedada sedasi, et ei peaks mingit jama sinna pistikusse toppima ja koguaeg kartma, et esimene veelomp asja jälle tuksi keerab?
rasmus23
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 16.06.2006 14:47 47
Peamine sõiduk: Volvo FH12/ODIN
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas rasmus23 »

ei aidanud see restart midagi, ja nüüd loobus auto üldse käima minemast.
juhe on koos juba, krt järjest üks jama teise otsa.
esmaspöevast läheb UM-i remonti, aitab jamast
Helis
Huviline
Postitusi: 1583
Liitunud: 10.06.2006 17:35 58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Helis »

rasmus23 kirjutas:ei aidanud see restart midagi, ja nüüd loobus auto üldse käima minemast.
juhe on koos juba, krt järjest üks jama teise otsa.
esmaspöevast läheb UM-i remonti, aitab jamast
kahju suht kohe :( eks hoia siis kursis mis UM-ist sulle öeldakse...
Kris325
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 15.04.2006 00:33 35
Asukoht: Viljandimaa

Tühikäigupöörded!

Postitus Postitas Kris325 »

Autoks 325i E36 -91a. tühikäigupöörded kõiguvad (500-1300 rpm) selle aja vältel kui mootor soojeneb, töösooja mootoriga käib suht ühtlaselt. Ka viskab bensuhaisu summutist. Tühikäigumootor puhastatud. See ei tohiks lamda viga ka olla, kuna lamda signaali hakkab aju arvestama alles töösoojal mootoril. Käisin ka diagnostis, aga siis oli mootor töösoe ja kõik toimis ilusti. Kas leidub keegi, kes oskaks välja tuua võimalikke veakohti?
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Postitus Postitas elm »

Vbl saab lisaõhku - lõdvikud, tihendid...
Kris325
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 15.04.2006 00:33 35
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Kris325 »

Kas siis sooja mootoriga ei saa lisaõhku? Või mõjutab lisaõhu juurdepääs külma mootorit rohkem, kuna siis on vaja rikkamat küttesegu? P.S. diagnostis kontrolliti ka sisselasketrakti tihedust. Ainus viga mis teeninduses avastati oli see, et lambda oli algul veidi uimane, kui mootor korralikult soojaks läks hakkas ilusti tööle.
Helis
Huviline
Postitusi: 1583
Liitunud: 10.06.2006 17:35 58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Helis »

no minul näitas ka diagnostis et kõik on korras aga see oli ka peale seda kui aku oli olnud kuskil 30 min maas .... ja siis hiljem sai lambda pistik üle vaadatud ja sealt jooksis vesi välja :? kuivatasin ära ja nüüd töötab jälle ideaalelt...
Kasutaja avatar
Lepard
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 10.05.2006 09:13 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lepard »

Helis_M kirjutas:no minul näitas ka diagnostis et kõik on korras aga see oli ka peale seda kui aku oli olnud kuskil 30 min maas .... ja siis hiljem sai lambda pistik üle vaadatud ja sealt jooksis vesi välja :? kuivatasin ära ja nüüd töötab jälle ideaalelt...
Oskad öelda, kas lambdale saab ligi ka ilma autot üles tõstmata?

EDIT: Esmaspäeval Truumu juurde aeg kinni pandud. Loodan sealt ka enda hädale vastuse leida..
Viimati muutis Lepard, 25.02.2007 12:42 52, muudetud 1 kord kokku.
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

Lepard kirjutas:Oskad öelda, kas lambdale saab ligi ka ilma autot üles tõstmata?
:shock: et kuidas siis? Libised nagu kuivatuspaber auto küljealt põhja alla ja hakkad aga nokitsema seal all ...
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

ega ei mahu jah auto alla niisama... muidugi kui 1 külje üles tõstad, siis pääseb küll
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Postitus Postitas elm »

Kris325 kirjutas:Või mõjutab lisaõhu juurdepääs külma mootorit rohkem, kuna siis on vaja rikkamat küttesegu?
Just nii see on, oma kogemus sisselaskekollektori tihendist.
Kasutaja avatar
joxs
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 24.09.2003 19:56 40
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas joxs »

To Hollow:

Vea sinna, kus sinu mootorist tugevuselt järgmisel on.

To Kris325:

Eks ta niimoodi on, et tühikäiku mõjutavad suures plaanis järgnevad:

tühikäigumootor - saab iseseisvalt puhastada. Pane juhe taha ja vaata otsast sisse ning lase sõbral süüdet keerata - klapp peap korra sulguma ja siis umbes neljandiku lahti jääma.

seguklapp oma asendianduriga - vaata, et gaasitross poleks tükikäigul pingul (et klapp sulguks korrektselt). Asendianduri töövõimet peaks kah ise mõõta saama aga ma ei tea täpselt kuidas. Diagnost abiks.

lamda - vaata, et vesi sees poleks. Diagnost abiks.

temperatuuri andurid - Diaagnost abiks

vaakum - kontrolli, et vaakum voolikud oleksid kõik omal kohal ning korrektselt kinnitatud. Õhulõdvik on paljudel praguline. Kuula töötaval mootoril sisinaid. Liiguta voolikuid, et leida koht, mis läbi laseb.

Julgeks väita, et 90%-il juhtudest on tühikäik ebaühtlane nendel põhjustel.


rando87 kirjutas: hoia aku klemme koos mingi 20 sek

Error Memory kustutamiseks võta mass lahti.
gixxef
Huviline
Postitusi: 307
Liitunud: 04.02.2006 19:27 47
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas gixxef »

truumu

Postitus Postitas truumu »

See takistuse mõõtmine ei anna midagi-liiga suur lubatud vahemik(1-2kOomi)
Sellega näeb ära ainult täiesti peetis anduri
Täpsem mõõta ajust poteka pinget, peab olema ca.0,50V(+/- 0,05V)
Helis
Huviline
Postitusi: 1583
Liitunud: 10.06.2006 17:35 58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Helis »

Lepard kirjutas:
Helis_M kirjutas:no minul näitas ka diagnostis et kõik on korras aga see oli ka peale seda kui aku oli olnud kuskil 30 min maas .... ja siis hiljem sai lambda pistik üle vaadatud ja sealt jooksis vesi välja :? kuivatasin ära ja nüüd töötab jälle ideaalelt...
Oskad öelda, kas lambdale saab ligi ka ilma autot üles tõstmata?

EDIT: Esmaspäeval Truumu juurde aeg kinni pandud. Loodan sealt ka enda hädale vastuse leida..
no konkreetselt minu autol asub see põhja all , ehk siis peab ikka üles tõstma..muidu juurde ei pääse..

minul siis e36 coupe
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Piisab ka tungrauast, kui muud varianti pole- kord ei olnud omal muud valikut kui tungi abil pistikuid kontrollida ja mina igatahas mahtusin suht vabalt nikerdama... Muidugi valgete riietega ei maksa seda teha :D
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

AARE530 kirjutas:Piisab ka tungrauast, kui muud varianti pole- kord ei olnud omal muud valikut kui tungi abil pistikuid kontrollida ja mina igatahas mahtusin suht vabalt nikerdama... Muidugi valgete riietega ei maksa seda teha :D
Ime, et sa meil siis veel elus oled, ei hakka siin kohal meenutama kellel siin auto tungraualt on maha libisenud :evil:
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

Aaro kirjutas:
AARE530 kirjutas:Piisab ka tungrauast, kui muud varianti pole- kord ei olnud omal muud valikut kui tungi abil pistikuid kontrollida ja mina igatahas mahtusin suht vabalt nikerdama... Muidugi valgete riietega ei maksa seda teha :D
Ime, et sa meil siis veel elus oled, ei hakka siin kohal meenutama kellel siin auto tungraualt on maha libisenud :evil:
nüüd on paras öelda seda et kui üldse auto alla ronida ning see üles tõstetud on sis tuleks midagi ikka ju alla toeks veel panna ;)
vähemalt mina teen nii
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Täpselt nii ongi ;) Muuseas ka bensufilter tuli olude sunnil tungil ära vahetada :D
Aga see ei puutu asjasse... ;)
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Postitus Postitas elm »

Kisub vist OT'ks vägisi...
Kasutaja avatar
Lepard
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 10.05.2006 09:13 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lepard »

Aaro kirjutas:
AARE530 kirjutas:Piisab ka tungrauast, kui muud varianti pole- kord ei olnud omal muud valikut kui tungi abil pistikuid kontrollida ja mina igatahas mahtusin suht vabalt nikerdama... Muidugi valgete riietega ei maksa seda teha :D
Ime, et sa meil siis veel elus oled, ei hakka siin kohal meenutama kellel siin auto tungraualt on maha libisenud :evil:
Mulgi tungraua pealt maha libisenud, aga õnneks veel ei jõudnud alla ronida. Nüüd eluks ajaks isu igatahes läinud. :!:
gixxef
Huviline
Postitusi: 307
Liitunud: 04.02.2006 19:27 47
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas gixxef »

truumu kirjutas:
See takistuse mõõtmine ei anna midagi-liiga suur lubatud vahemik(1-2kOomi)
Sellega näeb ära ainult täiesti peetis anduri
Täpsem mõõta ajust poteka pinget, peab olema ca.0,50V(+/- 0,05V)
Kas autodata annabki siis kõikide asjade kontrollimisel nii suure lubatud vahemiku,et ,teada saab,kas töötab või mitte,kuid vahepealset ei tunnista ?
Vasta