Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
ravia kirjutas:Kui surve lõi karterisse külmade tulekuga võiksid kontrollida kart. tuulutuse üle. Võimalik et tuulutustorus olev ollus jääs, gaasid ei pääse välja.
Jah, täpselt sama asi juhtus sõbral eile, õli jutt taga, lõppes 3k arvega...
eh, naljamehed. ega tuulutus ei jõua kogu survet kah välja lasta kui mõnest silindrist jõuab surve allapoole kolvi. oma silmaga nähtud asi ja polnud muud kui õlivarras lendas august välja ja kapotialune oli kõik õli täis. piisas sellest kui kolvirõngas andis järele.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
hanzvonkazak kirjutas:eh, naljamehed. ega tuulutus ei jõua kogu survet kah välja lasta kui mõnest silindrist jõuab surve allapoole kolvi. oma silmaga nähtud asi ja polnud muud kui õlivarras lendas august välja ja kapotialune oli kõik õli täis. piisas sellest kui kolvirõngas andis järele.
ei kui siis õlivarras on omalpaigal ja see ei liigu ka mitte välja
eh sa ikka paanitsed siis ülearu. väike surve on normaalne seal. ma sain aru et ikka nii, et eriti suur surve. kui õli varras veel omalkohal, siis ei ole vast vaja veel muretseda.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
BMW mootoritel ongi teatu surve sees.Kui töötava mootoriga avada klapikambri kaanel kork siis peaks moto hääl muutuma ebaühtlasemaks.
Omal vähemalt nii.
Äkki see surve siiski normis,kui muidugi see jutt ka Sinu mootorit puudutab.