K: Jahutusvedeliku vahetamine e36
K: Jahutusvedeliku vahetamine e36
Küsimus siis selline, et mitu liitrit jahutusvedelikku läheb e36 1,8 85 kw mootorisse. Kuidas saan jahutusvedeliku välja mootoriblokist?
Ei mäleta hästi aga minuteada on E36 318IS-il jahutusvedelikku vaja 6,5L ja 320 10,5L.
Viimati muutis sass16, 07.11.2006 21:21 37, muudetud 2 korda kokku.
Muidumees aega surnuks löömas
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
6L peaks mahutama.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Siit võid lisa lugeda, allpool kirjutasin, kuidas ma ise paar päeva tagasi ära vahetasin. Ära ainult karteri põhja alt polti lahti keera, sealt tuleb õli, õige polt on tiba kõrgemal ja samuti kõrvalistuja pool, mootori keskel suht. Radikal on alumises juhipoolses otsas ka sinine kraan, selle keerad ka lahti, täiesti ära see ei tulegi eest ja veel seda, et kuna see on plastikust, siis ei tasu väga kõvasti pärast üle pingutada kui kinni keerad.
Ja kui vedelik väljas, siis polt ja kraan kinni ning hakkad radikast vedelikku sisse valama, kui enam ei lähe, siis paned mootori tööle ja samuti soojenduse max kuuma peale, siis jälle mahub ning kui siis ka enam ei mahu või ei taha minna sisse rohkem, siis keerad õhutusnipli radika pealt maha ja valad edasi.
Mina tõstsin auto veel tungraua peale ka, et ploki korgile ligi pääseda, algul keerad võtmega, hiljem kaltsuga, et kuum väljatulev tosool ei kõrvetaks. Muidu ta viskab tavaliselt survega selle poldi eest ära ka lõpus.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Siit võid lisa lugeda, allpool kirjutasin, kuidas ma ise paar päeva tagasi ära vahetasin. Ära ainult karteri põhja alt polti lahti keera, sealt tuleb õli, õige polt on tiba kõrgemal ja samuti kõrvalistuja pool, mootori keskel suht. Radikal on alumises juhipoolses otsas ka sinine kraan, selle keerad ka lahti, täiesti ära see ei tulegi eest ja veel seda, et kuna see on plastikust, siis ei tasu väga kõvasti pärast üle pingutada kui kinni keerad.
Ja kui vedelik väljas, siis polt ja kraan kinni ning hakkad radikast vedelikku sisse valama, kui enam ei lähe, siis paned mootori tööle ja samuti soojenduse max kuuma peale, siis jälle mahub ning kui siis ka enam ei mahu või ei taha minna sisse rohkem, siis keerad õhutusnipli radika pealt maha ja valad edasi.
Mina tõstsin auto veel tungraua peale ka, et ploki korgile ligi pääseda, algul keerad võtmega, hiljem kaltsuga, et kuum väljatulev tosool ei kõrvetaks. Muidu ta viskab tavaliselt survega selle poldi eest ära ka lõpus.
BMW 325i E30 1986 M20
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
See on sellepärast, et sul tuli õhutamisega sitaks välja arvatavasti. Kuidas siis minu 1.8is täpselt 6.5 mahutas, nagu kuskil sitel oli tehase andmetel märgitud.tupc kirjutas:mul 1,6-ne koos õhutamisega ca 10L
Mina mäletan kuskilt selliseid numbreid
1.6 - 6L
1.8 - 6L
18is - 6.5L
2.0 - 10L
2.5 - 10L
3.0M3 - 10.5L
BMW 325i E30 1986 M20