Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kuidas ma saaksin Spidoka valgustust Siniseks muuta oskab keegi öelda? Panin tavaliste pirnide asemel, sinised neoonid(12v, 3,5w), aga nad põlevad kuidagi lahjalt... Natu sinist on näha...
eh, ise tahaks üldse spidokale valgust saada
pimedas maru kahtlane sõita. aga ei ole veel viitsimist kätte võtnud et armatuuri lammutama hakata.
on see suur töö muidu?
tsap kirjutas:eh, ise tahaks üldse spidokale valgust saada
pimedas maru kahtlane sõita. aga ei ole veel viitsimist kätte võtnud et armatuuri lammutama hakata.
on see suur töö muidu?
Ei ole üldse suur, kui õiged võtmed olemas on! Tärnikujulised (komplekt~100eeki) Võtad spidoka välja( taga 3 pistikut lukkuga) ja võttad välja rohelised "lambi hoidjad"(ei tea mis nende õige nimetus on=) Ja vahetad pirnid välja=)
Pirni hind 5eeki
Kokku neid 3 tk.
Aega võtab u. tund aega)
Darmo kirjutas:ma pidin rooli kah ära võtma E36'l, et kellasid kätte saada armatuurist. max 5 mintsa kui õiged võtmed käepärast.
Ma ei tea, aga ma võtsin lihtsalt paremalearmatuuri ja pooli vahelt. Aga tagasipanekuga läks veica aega))) Sellepärast kirjutasingi u. tund))
muidu ei tohiks üle 15min. minna... Pistikute paigutamine võttav veidike aega!
Oli mingi aasta tagasi TMis üks artikkel läpakatest, kirjutajaks oli vist Heiti Kender ja tema arvas nende siniste tulede kohta läpaka küljes, et see on nii... aasta 2000. Kusjuures, kuigi see polnud otseselt auto teemasse, olen selles suhtes sama meelt, et bemmile on vähemalt minu meelest punane armatuurivalgustus the one and only. Never ever ise ei vahetaks mingi sinise vastu... Aga see puhtalt minu arvamus...
Pistikute kohta niipalju, et seal peaks olema üks hoov või kuidas iganes neid nimetama peaks, neid väljapoole tõmmates libiseb pistik lahti- selle hoova ots jookseb pistikul olevas soones.
AARE530 kirjutas:Oli mingi aasta tagasi TMis üks artikkel läpakatest, kirjutajaks oli vist Heiti Kender ja tema arvas nende siniste tulede kohta läpaka küljes, et see on nii... aasta 2000. Kusjuures, kuigi see polnud otseselt auto teemasse, olen selles suhtes sama meelt, et bemmile on vähemalt minu meelest punane armatuurivalgustus the one and only. Never ever ise ei vahetaks mingi sinise vastu... Aga see puhtalt minu arvamus...
Pistikute kohta niipalju, et seal peaks olema üks hoov või kuidas iganes neid nimetama peaks, neid väljapoole tõmmates libiseb pistik lahti- selle hoova ots jookseb pistikul olevas soones.
kuna bmw'l on tegelikult orna, siis ma olen ka arvamusel, et punane on the one and only aga ma tahaks endal asja ära vahetada sedasi, et numbrid on kõik punased (nagu audidel) ja seierid teistvärvi (hetkel ei tea kas siis sinised või rohelised)
hollow kirjutas:...aga ma tahaks endal asja ära vahetada sedasi, et numbrid on kõik punased (nagu audidel) ja seierid teistvärvi (hetkel ei tea kas siis sinised või rohelised)
Aga pane siis M-mudeli kellad, seal seierid juba ilusti punased:
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Võtsin kellad välja, panin tagasi, nüüd põleb AIR baigi tuli imelikult kaua... Pärast auto käivitamist jääb põlema ja põleb mingi 1- 2 minutit ja siis kustub ära... Ennem kustus kohe ära...
Oskab keegi vastata milles värk on? Ja kuidas saaks korda...(((
sa muidugi ei võtnud akupealt klemmi maha enne kui kelladelt pistikud lahti võtsid...nüüd ei jää muud üle kui mõne diagnostiku juurest läbi minna kes selle ära nulliks....mina sain abi näiteks Patrikult.