E46 2.0D Plokikaane tihendi kontroll?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
pennzoilboy
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 28.05.2008 13:50 31
Peamine sõiduk: E46 320D
Asukoht: Harjumaa

E46 2.0D Plokikaane tihendi kontroll?

Postitus Postitas pennzoilboy »

Tere,

Vabandan kui sarnane teema juba olemas. Autoks 2.0D 100kw ja probleem selles, et jahutusvedelik kaob paisupaagi jagu 100km kohta, mis pole just kõige leebem kogus! Kusagilt tilkumist pole näha, loiku all pole, õli on puhas, keema ei lähe kui korgi maha keeran ja sooja tuleb salongi. Tean, et teostatakse keemia testi, kus pannakse paisupaagi peale anum sinise vedelikuga ja kui vedelik muutub pruuniks satuvad heitgaasid tosooli sisse. Küsimus on selles kas Eestis kusagil tehaks sellist testi? Ei taha ennem niisama laiali kiskuda kui ma pole täielikult asjas kindel. Ootan häid nõuandeid.

Aitäh
Feel The Joy
Kasutaja avatar
pennzoilboy
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 28.05.2008 13:50 31
Peamine sõiduk: E46 320D
Asukoht: Harjumaa

Re: E46 2.0D Plokikaane tihendi kontroll?

Postitus Postitas pennzoilboy »

Kuno_T kirjutas:Enne kontrolli hoolega veepumpa, radikat jne. Käi auto all.
Veepump peal uus ei leki...kontrollitud. Radiaator ühtlaselt soe...lekkeid ei tuvastanud. Kohapeal töötas pöörded 2000 peal nagu maantee sõiduga..ei tuvastanud tilkumist või loiku auto all.
Feel The Joy
Kasutaja avatar
pennzoilboy
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 28.05.2008 13:50 31
Peamine sõiduk: E46 320D
Asukoht: Harjumaa

Re: E46 2.0D Plokikaane tihendi kontroll?

Postitus Postitas pennzoilboy »

Kuno_T kirjutas:Sellegi poolest, enne kui kapitaalsemaid vigu kahtlustada, otsi triviaalsemaid. Näiteks kontrolli, et voolikud soojalt kõvad oleksid. Kui ei, pane uus paisupaagi kork. Korki reeglina soojalt maha ei keerata- jahutussüsteem peab olema surve all. Kontrolli plokikaanest väljuvat jämedat liitmikku- selle võib pragu olla.
Siis võib kahtlustada ka leket salongi. Uuri, ega salongis põrand märg ole või kasti peale siniseid niresid tule.
Kui autom kast, kontrolli selle õlitaset. Võib olla kasti soojusvaheti viga.
Soojusvaheti viga võib olla ka mootoril. Mõlemal juhul õlitase tõuseb.
Uus pump ei tähenda, et see töötades lekkida ei või. Seistes ei tilgu, kuid töötades võib lekkida. Siis ei tule loiku alla, sest kuumale plokile sattuv vedelik aurustub.

Mida tähendab: kohapeal pöörded 2000? Kas 700- 800 peale ei langegi?
Mõtlesin, et lasin teisel inimesel pöördeid peal hoida..nägemaks kas hakkab kusagilt tilkuma. Tühipööretel tosooli tase ei lange. Salong on seest kuiv ja õlitase on samuti normis. Voolikud on normaalse kõvadusega ja kui korgi maha keeran on kuulda surve langemist, mis on nornaalne. Anomaalia veel selles, et kui sõidust tulen ning jätan auto seisma...langeb mõne aja pärast paisupaagist tase aga kui korgi maha keeran ehk siis süsteemist surve maha lasen ei lange tosool kohapeal seistes.
Feel The Joy
Vasta