E46 330d 2002.a. akutuli põleb ja akut ei lae.
E46 330d 2002.a. akutuli põleb ja akut ei lae.
Täna siis sõidus olles läks aku tuli põlema, kontrollisin testriga laadimispinget, see oli 11,8 volti, geneka rihm oli terve. Lülitasin soojenduse välja ja sõitsin edasi parktuledega, vaevu jõudsin koju, enne koju jõudmist läksid armatuuris kõikvõimalikud tuled põlema, viimasest tõusust tuli vaevu üles, jõud oleks justkui raugenud. Auto on automaatkastiga. Küsimus suurele ringile, mis võib viga olla, kas genekaharjad, kas neid on võimalik antud mudelil ka ilma genekat maha võtmata vahetada? Või mis vead veel võivad olla?
Aitähh.
Aitähh.
Re: E46 330d 2002.a. akutuli põleb ja akut ei lae.
Genekas ilmselgelt läbi, laadimine peaks olema 14V ja üles. Minuteada ei ole voimalik genekat remontida ilma mahavõtmiseta, ehk ei saa ka selle auto puhul.
Re: E46 330d 2002.a. akutuli põleb ja akut ei lae.
Keegi rääkis mingist jubinast geneka peal, mis see on ja kuidas selle korrasolekut saab kontrollida? Kas keegi teab kust saab Tartus taastatud genekaid või kes sellega Tartus tegeleb? Ise arvan, et geneka harjad on kulunud, kas neid saab kuidagi genekat maha võtmata vahetada?
Re: E46 330d 2002.a. akutuli põleb ja akut ei lae.
võimatu vahetada ilma maha võtmata
Re: E46 330d 2002.a. akutuli põleb ja akut ei lae.
Tartus Betooni tn,Vilja tn ,Tähe tn ja üks vana teeb ka vana Kuldvasika juures
TEL 53700591
Re: E46 330d 2002.a. akutuli põleb ja akut ei lae.
Kas selle kuldvasika vana tel. nr. oskab keegi öelda?
Aitähh.
Aitähh.
Re: E46 330d 2002.a. akutuli põleb ja akut ei lae.
comoon kirjutas:Kas selle kuldvasika vana tel. nr. oskab keegi öelda?
Aitähh.
Mul selline telefonis 56988206 aga räägib ainult vene keelt
TEL 53700591
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E46 330d 2002.a. akutuli põleb ja akut ei lae.
Harja mooduli vahetus ilma genekat maha võtmata üldiselt täiesti teostatav ja ka tehtud aga muidugi on seda palju lihtsam teha siiski laua peal.
Tauri_J kirjutas:võimatu vahetada ilma maha võtmata
Re: E46 330d 2002.a. akutuli põleb ja akut ei lae.
Kas oled seda konkreetselt ka e46 330d 2002a. 135 kw, vahetanud auto all, ilma genekat maha võtmata, kui siis kust sellele paremini ligi pääseb, kas ülevalt või alt? Võid öelda ka kust genekat parem maha võtta sellel autol, kas ülevalt või alt?? Aitähh.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E46 330d 2002.a. akutuli põleb ja akut ei lae.
Ülevalt saab ligi.
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E46 330d 2002.a. akutuli põleb ja akut ei lae.
oleneb genekast ja mudelist.ttsys kirjutas:Harja mooduli vahetus ilma genekat maha võtmata üldiselt täiesti teostatav ja ka tehtud aga muidugi on seda palju lihtsam teha siiski laua peal.
Tauri_J kirjutas:võimatu vahetada ilma maha võtmata
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E46 330d 2002.a. akutuli põleb ja akut ei lae.
Mida ta oleneb M57/M57N-il? Millisel ei saa?
Tauri_J kirjutas:oleneb genekast ja mudelist.ttsys kirjutas:Harja mooduli vahetus ilma genekat maha võtmata üldiselt täiesti teostatav ja ka tehtud aga muidugi on seda palju lihtsam teha siiski laua peal.
Tauri_J kirjutas:võimatu vahetada ilma maha võtmata
Re: E46 330d 2002.a. akutuli põleb ja akut ei lae.
Mul autol teistsugune ehitus ülevalt vaadatuna, kui sellel videol " onclick="window.open(this.href);return false;
Vaatasin ühte lehekülge praegu http://bmwfans.info/parts-catalog/#.UnbLjbQShoY" onclick="window.open(this.href);return false; kas siit saab oma auto WIN koodi järgi otsida BMW originaaltoote koodi, minu auto geneka koodiks andis 12 31 7 788 247 kas selliste kombinatsioonidaga ongi BMW originaalkoodid? Leidsin ühe pildi mis peaks olema mulle sobivast genekast, kuidas sellel pingeregulaator maha tuleb, kas lihtsalt keerad need 10 sed mutrid lahti ja tulebki must plastikust osa ühes tükis ära, või on see lihtsalt kate seal, kas on vaja veel mingeid nõkse kasutada? Vaatan kas õnnestub pildi link panna. Aitähh.
.http://www.upload.ee/files/3683921/valeo...jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
.
Vaatasin ühte lehekülge praegu http://bmwfans.info/parts-catalog/#.UnbLjbQShoY" onclick="window.open(this.href);return false; kas siit saab oma auto WIN koodi järgi otsida BMW originaaltoote koodi, minu auto geneka koodiks andis 12 31 7 788 247 kas selliste kombinatsioonidaga ongi BMW originaalkoodid? Leidsin ühe pildi mis peaks olema mulle sobivast genekast, kuidas sellel pingeregulaator maha tuleb, kas lihtsalt keerad need 10 sed mutrid lahti ja tulebki must plastikust osa ühes tükis ära, või on see lihtsalt kate seal, kas on vaja veel mingeid nõkse kasutada? Vaatan kas õnnestub pildi link panna. Aitähh.
.http://www.upload.ee/files/3683921/valeo...jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E46 330d 2002.a. akutuli põleb ja akut ei lae.
Kõik mutrid sellel kattel keerad maha, ka selle väljundi klemmi mutri.
http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model ... g=12&fg=22" onclick="window.open(this.href);return false;
http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model ... g=12&fg=22" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E46 330d 2002.a. akutuli põleb ja akut ei lae.
ja siis ma jõuan pingeregulaatorini, https://www.google.ee/search?q=VALEO:+9 ... 80&bih=905" onclick="window.open(this.href);return false; kuidas ma selle sealt küljest ära saan, kas elektroonik oskab selle ka ära remontida kui see katki on, kuidas mõõta, kas on korras või on katki? Aitähh.
.
.
Viimati muutis comoon, 04.11.2013 01:32 52, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E46 330d 2002.a. akutuli põleb ja akut ei lae.
Mutrid keerad maha, osad on läbi selle musta katte ja harjamoodul on välja liigutatav. Harjad on vedruga ja võivad vajada natuke vabastamist, et rõnga äärtest üle saada. Harjade ümber olev ümmargune must kate on eemaldatav; liigub soones.
Harjad saab vahetada aga pingeregulaatorit reeglina ei remondita, sest see on vaigu sisse valatud ja head nahka sellest just lahti lõhkumisega ei saa.
Harjad saab vahetada aga pingeregulaatorit reeglina ei remondita, sest see on vaigu sisse valatud ja head nahka sellest just lahti lõhkumisega ei saa.
comoon kirjutas:ja siis ma jõuan pingeregulaatorini, http://autosensori.net/product_info.php ... ts_id=1043" onclick="window.open(this.href);return false; kuidas ma selle sealt küljest ära saan, kas elektroonik oskab selle ka ära remontida kui see katki on, kuidas mõõta, kas on korras või on katki? Aitähh.
Re: E46 330d 2002.a. akutuli põleb ja akut ei lae.
Ok, ja juhul kui on harjad kulunud, siis kus Tartus võimalik harjasid saada ja kuidas käib harjade tagasipanek? Aitähh.
.
.
Re: E46 330d 2002.a. akutuli põleb ja akut ei lae.
Genekas korras, rootori klemmid kulunud. Paigaldatud uus rootori klemmrõngas, uued harjad ja laagrid. Ettevaatlik tasub olla pingeregulaatori mahavõtmisega rootori võlli pealt, et pingeregulaatori korpust ära ei murra, korpus on plassmassist ja harjad on ennast sisse söönud rootori klemmrõngasse. Pingeregulaator on kinni nelja mutriga, millest kaks on nähtavad, kahe kruvi pea tuleb aga välja kraapida mingi möksi alt (need on klemmi mutrid). Annan ka kaks videot, esimene on pingeregulaatori ja harjade vahetamine, teine rootori klemmrõngaste vahetamine, mis on töömahukam. Kui genekas on juba maas, siis on mõttekam kõik ära vahetada, ehk siis laagrid, rootori klemmrõngas ja harjad.
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E46 330d 2002.a. akutuli põleb ja akut ei lae.
Tore, et youtube lõpuks üles leidsid .