Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Ainukene loogiline seletus on vaid see, et starter läks lyhisesse ja pööritas mootori seni kuni jaksas ja siis põles läbi. Auto kindlasti ei käivitunud, vaid sarter pööritas. Ja kuna teema algataja veel mainis et peale seda syyde läheb sisse aga starter mootorit ringi ei aja. Ja kärsa hais yleval. Kuna starteril on need juhtmed yksteisele nii lähedal siis pole see mingi ime. Isegi täiesti tavalise kruvikeerajaga on võimalik starteri niisama pööritada. Nii et kui näideks starteri juhtmed on lahti siis on vabalt võinud omavahel yhendusse minna.
Starteril kaks suurt klemmi omavahel kokku minnes ei hakka mootorit ringi vedama(tõmbereleed ei tõmmata ja pendiks ei haaku hoorattaga). Viga on tõenäoliselt ikka süüteluku põhjas, kust tuli toide tõmberelee klemmile, tõmberelee lülitus ja sildas starteri suured klemmid(relee sees). Kärsakas on ilmselt sellest, et auto jäi kuskil lõpuks pidama ja starter enam asja ringi ei jõudnud vedada ja mähis kõrbes läbi lihtsalt.