Tere,tülitan siis sellise murega,et bmw e36 1991.a probleem siis soojapuhuriga(tavaline 4 kiirust).Kui puhur tööle panna,siis mingi hetke töötab ja jääb seisma(ja nii kogu aeg.lampi hakkab tööle ja lampi jääb seisma).Töötab ka kuidagi aeglasemalt.4 aste tundub nagu 2.kas probleem võib elektris olla või on asi lihtsalt otsa saanud?äkki keegi teab?
Samas kui ta lampi seisma jääb,siis ma teda välja ei lülita,aga kui ta kinni kiiluks(võll ma mõtlen),siis peaks ju kas juhtmed või midagi ülepingest kärssama minema?
probleem soojapuhuriga
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: probleem soojapuhuriga
Alari e36 kirjutas:Tere,tülitan siis sellise murega,et bmw e36 1991.a probleem siis soojapuhuriga(tavaline 4 kiirust).Kui puhur tööle panna,siis mingi hetke töötab ja jääb seisma(ja nii kogu aeg.lampi hakkab tööle ja lampi jääb seisma).Töötab ka kuidagi aeglasemalt.4 aste tundub nagu 2.kas probleem võib elektris olla või on asi lihtsalt otsa saanud?äkki keegi teab?
Samas kui ta lampi seisma jääb,siis ma teda välja ei lülita,aga kui ta kinni kiiluks(võll ma mõtlen),siis peaks ju kas juhtmed või midagi ülepingest kärssama minema?
soovitan sul kõik puhurijuhtmed üle vaadata,vajadusel ära puhastada....see probleem lõhnab küll mittepiisavate ühenduste viga olevat..pistiku klemmid äkki oksüdeerunud,vb kuidagi vett saanud vms....
E36 m50b20
Re: probleem soojapuhuriga
selge,kaevun siis juhtmetesse,ise arvasin sama,loogiline ka,vahepeal ju töötab ja mingit mahapõlemise kärsakat ka ei ole!
Igaljuhul tänud!
Igaljuhul tänud!
Re: probleem soojapuhuriga
On ka variant, et ventika mootori harjad on kohe minekul ehk ära kulunud. Või on kollektor, see pind mille vatu harjajad puutuvad, liialt must ja ei saa korralikult kontakti.