318i 85kw e36 1995 mootor läheb keema
318i 85kw e36 1995 mootor läheb keema
Probleem selles, et mootor läheb umbes 5 minuti jooksul sõites või 15 minuti jooksul ainult tühikäigul käies keema. Kaopti alla vaadates tundus et jahutusvedelik on täiesti otsa, juurde valades aga midagi ei aidanud. Lähemalt uurides selgus siis et lõdvikud on täiesti tühjad, no hästi natukene oli ka nendes midagi, jahutusvedelik kees täiega. Mõtlesin siis et kuna plokikaane tihend on läbi ja jahutusvedelikku läheb täiega, et siis äkki vahel sai paak täiesti tühjaks ja õhk tuli kuskilt läbi. Hakkasin siis õhku välja laskma, 10 minuti jooksul mingit muutust ei olnud, jahutusvedelik paagis mullitas ikka samamoodi edasi ja hakkas üle ääre ajama, kohati kadus nagu jahutusvedelik pooleldi ära ja siis tõusis jälle, õhku aina tuli. Et ei oskagi siis midagi arvata, kas asi võib olla veepumbas? Aga siis jällegi tekib küsimus, et õhk peaks ikka ju ära kaduma aga see poleks vist tunniajase ootamise käigus ka kuskile kadunud.
Re: 318i 85kw e36 1995 mootor läheb keema
Veepumba sümptomid ja ära seda mootorit palju keeda,muidu saad veel rohkem tööd juurde.
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Re: 318i 85kw e36 1995 mootor läheb keema
Tihend läbi, surve veesärgis. Sealt see õhk sul ka tuleb. Vii masin töökotta, enne kui sa ise rohkem kahju suudad teha...
Rev range is there to be used!
- Pavel_V
- Huviline
- Postitusi: 3538
- Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
- Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
- Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
- Kontakt:
Re: 318i 85kw e36 1995 mootor läheb keema
Tõenäoliselt termostaat töölepingu lõpetanud??? Jama võib sul ka selles olla,et termostaat on kinnisesse asendisse kiilunud ja jahutusvedelik käib ainult väikest ringi ning tänu sellele kuumeneb mootor üle. Saamuti kontrolli ventilaatori termosidur üle! Üldiselt ei soovitaks üldse autoga sõita, mida kauem sõidad, seda kallimaks läheb remont
Now:BMW E46 330 Facelift ///M-Pakett.
BMW The Ultimate Driving Machine
BMW The Ultimate Driving Machine
Re: 318i 85kw e36 1995 mootor läheb keema
Pavel-Qlimax kirjutas:Tõenäoliselt termostaat töölepingu lõpetanud??? Jama võib sul ka selles olla,et termostaat on kinnisesse asendisse kiilunud ja jahutusvedelik käib ainult väikest ringi ning tänu sellele kuumeneb mootor üle. Saamuti kontrolli ventilaatori termosidur üle! Üldiselt ei soovitaks üldse autoga sõita, mida kauem sõidad, seda kallimaks läheb remont
Ei ole veel täpsemalt jõudnud uurida, aga kaldun ise ka arvama et probleem kas termostaadis või veepumbas, termosiduri kohta ei oska kommentaare anda. Lähemal uurimisel selgus et lõdvikutes on mingi dosool ikkagi sees, aga seda ülivähe.
Re: 318i 85kw e36 1995 mootor läheb keema
Ma usun, et veepumba labad sulanud..
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: 318i 85kw e36 1995 mootor läheb keema
kui radika lõdvikud on punnis ja radika korki maha keerates hakkab jahutus vedelikku välja purskama siis võib olla plokikaase tihend ära või plokikaanes väike mikro mõra.
Re: 318i 85kw e36 1995 mootor läheb keema
rauno1987 kirjutas:kui radika lõdvikud on punnis ja radika korki maha keerates hakkab jahutus vedelikku välja purskama siis võib olla plokikaase tihend ära või plokikaanes väike mikro mõra.
Asi ongi selles et lõdvikud on täiesti tühjad.
- Pavel_V
- Huviline
- Postitusi: 3538
- Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
- Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
- Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
- Kontakt:
Re: 318i 85kw e36 1995 mootor läheb keema
Kui mootoril on surve sees, siis kindlasti jahutussüsteemis saamuti suur surve! Kui sul autol jahutusvedelikku läheb täiega, siis järelikult: plokikaane tihend läbi, plokikaas kõver või hoopis plokikaas mõrane.Tosool pääseb põlemiskambritesse ja hakkab seal aurustuma ja tagapüttist tuleb hullult valget suitsu!
Now:BMW E46 330 Facelift ///M-Pakett.
BMW The Ultimate Driving Machine
BMW The Ultimate Driving Machine
Re: 318i 85kw e36 1995 mootor läheb keema
Plokikaane tihend on läbi jhm, aga enne mootor keema ei läinud, dosooli läks lihtsalt palju. Nüüd aga ei lähe dosool lihtsalt ringlusesse, lõdvikud täiesti tühjad, mõni tilk on sees, kaldun arvama et veepump, või sisi termostaat. No ja plokikaane tihend vajab ka kindlasti vahetamist ja plokikaas nüüd arvatavasti lihvimist, sest mootor läks täiesti kuumaks ja arvan et suht kindlasti läks plokikaan nüüd kõveraks.Pavel-Qlimax kirjutas:Kui mootoril on surve sees, siis kindlasti jahutussüsteemis saamuti suur surve! Kui sul autol jahutusvedelikku läheb täiega, siis järelikult: plokikaane tihend läbi, plokikaas kõver või hoopis plokikaas mõrane.Tosool pääseb põlemiskambritesse ja hakkab seal aurustuma ja tagapüttist tuleb hullult valget suitsu!
Re: 318i 85kw e36 1995 mootor läheb keema
Oot, mis... Sa teadsid, et tihend on läbi ja sõitsid sellegipoolest autoga ringi tekitades rohkem kahju mootorile? Palju õnne...
Rev range is there to be used!
Re: 318i 85kw e36 1995 mootor läheb keema
Hakkas ennastki see teema huvitama. Mul kuumenes ka mootor üle ja tihend läbi nüüd ning ajab valget suitsu tagant välja. Kas siis plokikaas kindlalt mõraline või on see üks võimalikest variantidest?