M40 Mootori rihmaseib ja rihma probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
IronMan
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 19.05.2010 13:23 23

M40 Mootori rihmaseib ja rihma probleem

Postitus Postitas IronMan »

Tere!

Selline jama, et kord oli rihm lõppu pingutayud kuid ikka vedel. Lendas siis mingi aeg üldse pealt minema ja sai tagasi pandud kuid siis keeras ennast keerdu moorori rihmaseibil ja hakkas seljaga vedama. Üks hetk kontrollides jälle vajutad sõrmega ja plaks pooleks.

Sai asenduseks LADA rihm pandud mis oli laiema profiiliga ja oli küll kergelt vedel, kuid keerdu ei läinud ja püsis ilusti soones.
Nüüd vahetasin uue tutika vastu 10x1025 CONTI rihm ja jälle on pingul kuid keerdus.

Keegi oskab öelda mis jama võib olla. Samas kui vaadata moorori, ventilaatori ja geneka rihmaseibe siis on ka probleem selles, et geneka ja venti seibid on joonel, kuid moorori rihmaseib on mootorile jube lähedal. Ma ise ei tea mis kaugustel seibid mootorist olema peaksid. Aga venti rihmaseibi mootori poolne serv on täpselt moorori seibi ventipoolse äärega kohakuti. Ehk siis. Moortoril on rihmaseib miski u.10 mm teistest offsetis. Minu teada see normaalne pole kuid valgustage mind mis jama võib siis olla seal.


Tänud ette kui keegi viitsib lugeda
IronMan
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 19.05.2010 13:23 23

Re: M40 Mootori rihmaseib ja rihma probleem

Postitus Postitas IronMan »

Olukord siis ikka sama.
Rihmaseibi vahetusel ei muutunud midagi (kui siis 1-2 mm paremaks) Aga sain korraliku rihmaseibi kuid????
Õnneks pole mootori hammasrihm ohus.

Oskab keegi öelda kas m40 mootoril võib olla 2 tüüpi rihmaseibe. Mul on olemas hetkel 2 erinevat ja mõlemad m40 pealt. 1.(kood 1714 722.1) on selline kus poldiaukudega plaat on suht seibi keskel kuid kuid 2. (kood 1727 422) selline kus see plaat on suht taga otsas.

Olukord on nendega selline et kui panna see 1. siis seib on võlli anduriga paigas kuid rihm viltu, pahupidi ja ei püsi peal. 2. nii et rihm otse ja tipp-topp, kuid võlli anduriga pole kojhakuti ja ei käi normaalselt(ime et käima läheb, kuid pöörete tõustes 2000-3000 jätab süüdet vähe ja puterdab.)

Küsimus siis selline et kas võib olla mitut tüüpi rihmaseibe. need olemas, ja ka olemas geneka 2 seibi mis üks lähemal teine kaugemal. Siis veel kas veepumba seime erinevaid seda pole teistsugust veel.
Kuid kuna mul on roolivõim siis rihma toomisel mootori poole käib rihm vastu roolivõimu kinnituse poldipead. Kui poleks jälle roolivõimu siis sobiks mootoripoolne variant kui on teistsugune veepumba seib olemas.

Arvan et õige ikka eemal kuid kui vända/süüte andur ei ole seibi hammastega kohakuti siis tõesti WTF!

Ega võimalik pole mingi muu mootori näiteks. m42 hammasrihma alumist korpust mootori otsast m40 ette panna . Sest m42 peaks olema see nr. 2. tüüpi rihmaseib ja andur on ka mootorist ettepoole rohkem.

Suht veider kamm. Siiani pole keegi sellist pulli näinud ja ei tea nõu anda. Esindusse pole jõudnud veel kuid arvatavasti naeravad välja.
Kasutaja avatar
Tiit
Huviline
Postitusi: 532
Liitunud: 19.08.2008 00:35 43
Asukoht: Tallinn

Re: M40 Mootori rihmaseib ja rihma probleem

Postitus Postitas Tiit »

M42 on ketiga mootor.
IronMan
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 19.05.2010 13:23 23

Re: M40 Mootori rihmaseib ja rihma probleem

Postitus Postitas IronMan »

Selles suhtes jah. Tõesti ega ei saagi.
Kuid kui vaadata vin koodi lõpu järgi orig osa koodi siis peaks minema hoopis see NR 2 rihmaseb (1727 224) kuid sellega ei ole enam vända andur seibiga samal joonel!
Millest siis selline asi võib olla tingitud?
Vasta