E36 1,6i Roolivõimu õli väljalaskmine
E36 1,6i Roolivõimu õli väljalaskmine
Kust see õli välja tuleb lasta, ja kas mingit õhutamist ka pärast vajab või lihtsalt peale valada uuesti?
e34 kohta oskan öelda aga vast e36 enamvähem sama.
Kõige madalama vooliku millele ligi pääsesin keerasin lahti ja lasin välja.
Panin korra veel käima, et ringlus tekkiks ja veel õli välja tuleks.
Siis voolik kinni jälle ja valad õli peale. Mingi õhu mull jäi sisse algul (ragisev heli ja paagis õli vahutas) aga mõne minti jooksul vajus süsteem õli ise täis ja oligi korras.
Kõige madalama vooliku millele ligi pääsesin keerasin lahti ja lasin välja.
Panin korra veel käima, et ringlus tekkiks ja veel õli välja tuleks.
Siis voolik kinni jälle ja valad õli peale. Mingi õhu mull jäi sisse algul (ragisev heli ja paagis õli vahutas) aga mõne minti jooksul vajus süsteem õli ise täis ja oligi korras.
No oli teine sellist imelikku värvi juba:Pnaips kirjutas:milleks seda üldse vahetad?
Mina siis vahetasin järgmiselt:
kõigepealt sealt õlipotsiku alt kõige madalamale ulatuv voolik lahti, kõik mis kopsikus jooksis ilusti välja, siis voolik otsapidi anumasse, mootor käima ja siis jookseb ülejäänd saast ise välja.
Siis voolik kinni, uus õli peale, mootor jälle käima, pisike keeris käib õlipotsikus ringi, siis uus kogus otsa ja natuke roolikeeramist ja ongi valmis.
mõistlik oleks seda mitte torkida,kui ei tilgu.eriti kui oled auto just ostnud ja ei tea mis õli sinna pandud.Võib olla möni muu hüdraulika õli ja sina kallad sinna,selle mis ette nähtud ja latt hakkab tilkuma.hüdraulika pumpades üldjuhul ei vahetata õli kui sellega ei juhtu midagi,ennem läheb terve mahhanism p....e.Ning pole ka seal sellised kuluvaid osi mis seda nõuaks.(muidugi võib vahetada kui ennast paremini tunned)
Viimati muutis naips, 10.06.2005 22:57 27, muudetud 1 kord kokku.
328 M52
[quote][/quote]mõistlik oleks seda mitte torkida,kui ei tilgu.eriti kui oled auto just ostnud ja ei tea mis õli sinna pandud.Võib olla möni mu hüdraulika õli ja sina kallad sinna,selle mis ettenähtud ja latt hakkab tilkuma.hüdraulika pumpades üldjuhul ei vahetata õli kui sellega ei juhtu midagi,ennem läheb terve mahanism p....e.Ning pole ka seal sellised kuluvaid osi mis seda nõuaks.(muidugi võib vahetada kui ennast paremini tunned)
Hüdraulika pumpades vahetatakse reeglina õli maksimaalselt 1000 töötunni järel.
Hüdraulika pumpades vahetatakse reeglina õli maksimaalselt 1000 töötunni järel.
Mina torkisin eelkõige seetõttu, et see sodi, mis seal sees oli, küll mitte õli moodi enam välja ei näinud.naips kirjutas:mõistlik oleks seda mitte torkida,kui ei tilgu.eriti kui oled auto just ostnud ja ei tea mis õli sinna pandud.Võib olla möni muu hüdraulika õli ja sina kallad sinna,selle mis ette nähtud ja latt hakkab tilkuma.hüdraulika pumpades üldjuhul ei vahetata õli kui sellega ei juhtu midagi,ennem läheb terve mahhanism p....e.Ning pole ka seal sellised kuluvaid osi mis seda nõuaks.(muidugi võib vahetada kui ennast paremini tunned)
Uus, antud süsteemile tehase poolt ettenähtud õli on alati parem kui see solk, mis lääne poolt tulnud autodel tihtipeale sees on
Kust selline info pärineb???naips kirjutas:hüdraulika pumpades üldjuhul ei vahetata õli kui sellega ei juhtu midagi,ennem läheb terve mahhanism p....e.Ning pole ka seal sellised kuluvaid osi mis seda nõuaks.(muidugi võib vahetada kui ennast paremini tunned)
Mis puutub hüdraulikasse, siis pumpades ei vahetatagi õli. Vahetatakse terves süsteemis ja norm on 1 kord aastas kui süsteem töötab regulaarselt. Vahetatakse nii õli kui ka filter ja õlianum/paak pestakse. ja terve mehanism mis p..se võib minna ongi kas pump selle tihendid, jagajad või muud tihendid(silindril, hüromootoril) ja õli vahetataksegi sellepärast et süsteem ei läheks p...se nagu automootorilgi...
Ja mis puutub roolivõimu: seal küll puudub (tavaliselt) filter, selle asemel on sõelamoodi asjake aga õli peab seal ikka vahetama ja norm on nii nagu tootja ütleb...nagu kõigile teada---KÕIK MIS LIIGUB,SEE KULUB...
Lisaks:samuti tuleb vahetada piduri/siduri süsteemis õli ja korralik autoomanik teeb ka seda...
530D