1. leht 1-st

BMW kavatseb koondada 8100 töötajat.

Postitatud: 28.02.2008 08:22 51
Postitas woosh

Postitatud: 28.02.2008 15:01 29
Postitas pang
kahju ,et nii palju inimesi jääb ilma tööta,väga negatiivne otsus minu meelest . Tootmine viiakse niinkuinii kuskile Hiinasse :mad: ,võib arvata mis kvaliteeti sealt tuleb

Postitatud: 28.02.2008 15:29 37
Postitas wirx
kusagil oli ka artikel materjalidele tehtavate kulutuste kärpimise kohta... kurb tõesti

Postitatud: 28.02.2008 15:46 08
Postitas Annely
Kõrvuti koondamistega tahab BMW võtta tööle 500 uut, hea väljaõppe saanud professionaali.
Noh, Eesti poisid-osavnäpud, see on teie võimalus!

OT:
Maailma suurim luksusautodetootja Bayerische Motoren Werke AG (BMW)
Vau, ma ei teadnudki, et sõidan luksusautoga :cool:

Postitatud: 28.02.2008 15:52 17
Postitas bmw_msn_ee
pang kirjutas:Tootmine viiakse niinkuinii kuskile Hiinasse :mad:
Sinna jõuavad need tootmised varem või hiljem. UMis bmw-orig. särgid, fliisid jne kõik Hiinas tehtud. Varsti hakkavad autoosi ka seal tootma.

Postitatud: 28.02.2008 17:04 37
Postitas cabrioboy88
Usun, et BMW kvaliteet kohe kindlasti ei lange !
Ükskõik, mis riigis või maailmajaos tootmine toimub. ;)
Vaevalt BMW oma kvaliteeti, sellest tulenevalt ka hinda langetab. BMW'd ei saa ega ka hakka saama Hyundai või SangYongi vms hinnaga, mis sealt ida poolt odavalt tuleb :lol:

Postitatud: 28.02.2008 17:19 39
Postitas Kustas
Masinad ehitavad neid autosid, vahet pole kes seal nuppu vajutab. Vale oleks ka arvata, et venemaal toodetud BMW'd on lada kvaliteediga.

Postitatud: 28.02.2008 19:16 40
Postitas Cardo
Kustas kirjutas:Masinad ehitavad neid autosid, vahet pole kes seal nuppu vajutab. Vale oleks ka arvata, et venemaal toodetud BMW'd on lada kvaliteediga.
Naiivitar :D

Postitatud: 28.02.2008 20:40 51
Postitas Lauri_R
Miks see teema meid huvitama peaks? Vaevalt see BMW omanikke kuidagi mõjutama hakkab...

Muidugi minu kaastunne neile, kes jäävad tööst ilma :oops:

Postitatud: 28.02.2008 20:43 23
Postitas Andrez
Kustas kirjutas:Masinad ehitavad neid autosid, vahet pole kes seal nuppu vajutab. Vale oleks ka arvata, et venemaal toodetud BMW'd on lada kvaliteediga.
Sa vist ei kujuta ette kui vähe tegelikult masinad teevad.

Postitatud: 29.02.2008 09:15 04
Postitas Annely
Masinad väänavad keredetailid kokku ja komplekteerivad auto kere ilma avatäideteta (küljes pole kapotti, uksi, klaase, tagaluuki). Kõik ülejäänu on ikkagi inimeste teha ja kõik käib aja peale ehk sellist varianti pole, et üks nokitseb kauem kui teine. Töö käib liikuva liini peal ja kui liin jõuab oma tee lõppu, siis peab töö tehtud olema....
Olgem ausad, need inimesed on osavad! Mitte, et hiinlased ei võiks osavad olla, aga ikkagi. Ega hiina maine pole asjata nii madal :idea:

Postitatud: 29.02.2008 09:26 28
Postitas Indrek_M
Elli kirjutas:Ega hiina maine pole asjata nii madal :idea:
Mis mõttes madal? Suur osa asju toodetakse Hiinas ja pole nende asjade kvaliteedil häda midagi.
Oluline on, et tootearendus ja kvaliteedijuhtimine oleks korralikult paigas, usinaid ja osavaid töökäsi on Hiinas ilmselt rohkem kui mujal. Nende töökäte sotsiaalsetest hüvedest ma muidugi parem ei räägi.
Olgem ausad, pigem ostaks siiski Hiinas tehtud asju kui Lätis, Leedus, Poolas, Ukrainas, Venemaal vms tehtuid :)
Ma arvan, et BMW tootmise Hiinasse kolimine oleks mõistlikum mõte kui Eestisse :)

Postitatud: 29.02.2008 13:04 18
Postitas priitv8
Meie, ehk BMW omanike seisukohast on kurvim see, et kokku hakatakse hoidma ka materjalide ja R&D pealt. Kuidas see võiks toote kvaliteedile mõjuda, ma parem ei mõtlegi.
Sel teemal on Saksas päris pikk arutelu käimas:
http://www.e39-forum.de/thread.php?threadid=25625&sid=

Postitatud: 19.03.2008 10:23 01
Postitas vull
pannakse hiinas kokku (ehitatakse). siis võetakse uuesti juppideks ja saadetakse juppidena kuhugi portugali kokkupanemiseks... ?
saatmiskulud tulevad odavamad vms :roll:

Postitatud: 19.03.2008 13:26 57
Postitas skyline
Ma usun et 10-20 aasta pärast tehakse enamikke laiatarbe autosid juba kuskil Aasias.
Mis BMW kvaliteeti puutub, siis Saksa TÜV raportite puhul on see enamikel mudelitel esisaja teises pooles ehk Renault jmt sisuliselt samadele kohtadele kandideerimas ...nii et ega sel kvaliteedil enam eriti kuhugi langeda pole, põhi on niigi üsna lähedal.

Muide hiljutises Terevisiooni intervjuus ütles Juhan Parts, et Hiinas on 200 mln töötut! See on ikka metsik kasutamata ressurss (sisuliselt võrdne sellega kui kogu Kesk-Euroopa rahvastik oleks töötud), pole ime et hiinlane on valmis töötama olematu palga eest, peaasi et tööd üldse oleks.

Postitatud: 19.03.2008 14:39 13
Postitas raimo_r
skyline kirjutas: Mis BMW kvaliteeti puutub, siis Saksa TÜV raportite puhul on see enamikel mudelitel esisaja teises pooles ehk Renault jmt sisuliselt samadele kohtadele kandideerimas ...nii et ega sel kvaliteedil enam eriti kuhugi langeda pole, põhi on niigi üsna lähedal.
Minu meelest pole BMW kunagi taotlenud, et me toodame ilgelt vastupidavaid autosid. Esikohal on sõidurõõm, mugavus jms ja selle eest tuleb ka lõivu maksta.
Sellised "meil on vastupidavam kui teil" on rohkem riisikatele jt kuuluvad loosungid.

Postitatud: 19.03.2008 15:42 37
Postitas b2m5w
raimo_r kirjutas:
skyline kirjutas: Mis BMW kvaliteeti puutub, siis Saksa TÜV raportite .... põhi on niigi üsna lähedal.
Minu meelest pole BMW kunagi taotlenud, et me toodame ilgelt vastupidavaid autosid. Esikohal on sõidurõõm, mugavus jms ja selle eest tuleb ka lõivu maksta.
Sellised "meil on vastupidavam kui teil" on rohkem riisikatele jt kuuluvad loosungid.
aga võiks ju!

Postitatud: 19.03.2008 22:01 18
Postitas Jan_K
Indrek_M kirjutas:
Elli kirjutas:Ega hiina maine pole asjata nii madal :idea:
Mis mõttes madal? Suur osa asju toodetakse Hiinas ja pole nende asjade kvaliteedil häda midagi.
Täiesti nõus ülaltoodud väitega, et kõik oleneb kvaliteedi kontrollist ja firma poliitikast kui kalliks see kõik läheb.

Käin välja sellise väite: Sõidan praeguseks 13 aastat vana autoga mille parandamisse olen ikka suhteliselt vähe investeerinud. Samas on mu auto peaaegu ideaalses korras. Ja linnas sõidab samasuguseid E38-id päris palju. Võtaks nüüd sama aasta nt. Peugeot mudeli 406,407,607 (ma võin eksida numbritega vabandust) Ja siit ka küsimus, et palju on neid korras masinaid linnaliikluses näha? Ma kaldun arvama, et enamus neist mis veel liiguvad kolisevad ja logisevad. Ja ei kannata mingit kriitikat. Kas Te sõidaksite 13 a. vana mõne muu autoga???Jätame kõrvale igasugu Lamborginid ja Infinitid. OK Mercedes on ka väga luksikas auto ja ta püsib samamoodi väga kaua vastu nagu BMW-gi.

Postitatud: 20.03.2008 10:51 24
Postitas Marti740
IMO pole mingit Hiinat sinna vahele vajagi. Võrrlge 1985 ja 2005 aasta BMW-de kvaliteeti. Tahaks näha, kui palju tänapäeval toodetud autosid 20 aasta pärast veel liigub.

Postitatud: 20.03.2008 12:52 51
Postitas priitv8
Kui nt. uskuda, kui palju ADAC teeservas BMW-dele abi osutas, siis pole siin häbeneda midagi:
http://www.adac.de/Auto_Motorrad/pannen ... eID=179723
http://www.adac.de/images/Pannenstatist ... 179730.pdf

Postitatud: 20.03.2008 13:21 24
Postitas skyline
priitv8 kirjutas:Kui nt. uskuda, kui palju ADAC teeservas BMW-dele abi osutas, siis pole siin häbeneda midagi:
http://www.adac.de/Auto_Motorrad/pannen ... eID=179723
http://www.adac.de/images/Pannenstatist ... 179730.pdf
Mis seda ADACi statistikat puudutab, siis Auto Bild halab juba mitu aastat, et seda ei saa usaldada. Põhjus selles, et mitmed tootjad pakuvad omalt poolt uutele autodele mitmeteks aastateks tasuta 24h autoabi ning nii ei jõua paljud juhtumid statistikasse.

Postitatud: 20.03.2008 14:26 13
Postitas priitv8
skyline kirjutas:
priitv8 kirjutas:Kui nt. uskuda, kui palju ADAC teeservas BMW-dele abi osutas, siis pole siin häbeneda midagi:
http://www.adac.de/Auto_Motorrad/pannen ... eID=179723
http://www.adac.de/images/Pannenstatist ... 179730.pdf
Mis seda ADACi statistikat puudutab, siis Auto Bild halab juba mitu aastat, et seda ei saa usaldada. Põhjus selles, et mitmed tootjad pakuvad omalt poolt uutele autodele mitmeteks aastateks tasuta 24h autoabi ning nii ei jõua paljud juhtumid statistikasse.
Asi on ju suhtarvudes? Kui ikka aastas vastatakse 1 miljonile väljakutsele, siis on valim piisavalt suur et statistikat teha. Samuti võid vaadata ADAC lehelt põhjuste jaotusi. Valdav enamus on seotud aku- ja elektriga. Kas see aga just auto (mitte)kvaliteedist räägib, on iseasi. Selge muidugi see, et BMW elektritarve on röögatu keskmise katusega taburetiga võrreldes.