Proovisin autovõhikust sugulasele e-maili teel seletada, kuidas autol ratast vahetada
Mis see auto ratta vahetamine siis ära ei ole.
Võtad pagassist tõstuki, tõstad auto üles, nii, et ratas vabalt ringi käib. Võtad pagassist veljevõtme, hakkad polte lahti keerama, avastad et ai kurask, polte lahti keerates hakkab ratas ringi käima. Lased auto uuesti alla. Keerad poldid lahti, auto ratas kukub alt ära ning auto raksatab 10cm allapoole. Ehmatusest ülesaamiseks võtad 2 tabletti validooli. Paigaldad tungraua. Tõstad auto üles. Võtad tühja ratta alt ära, võtad pagassist varuratta, tõstad auto najale, vaatad õudusega, kuidas auto sinu karjatuse saatel tõstuki pealt maha vajub ning ilma rattata piduriketta peale kukub. Jooksed ruttu sünduskohta uurima, ning ei avasta ühtegi mehaanilise purunemise märke. Enese rahustamiseks kysid mööda minevalt naabrimehelt suitsu. Teed suitsu lõpuni, arutledes endamisi edasist tegevusplaani. Viskad suitsu minema, sa ju ei suitseta muidu, aga arvestades pingelist olukorda, annad selle enesele andeks. Tõmbad peale käsipiduri, lülitad sisse esimese käigu ning ohutuled, võtad pagassist tõkiskingad, paned need auto rataste alla, küsid naabrimehe käest laenuks ka tema tõkiskingi, paigaldad ka need rataste alla, ning et asi kindel oleks, seod auto köiega lähedal asuva sirelipõõsa külge.
Tõstad auto ettevaatlikult tõstukiga uuesti üles, paigaldad varuratta, keerad poldid enam-vähem kinni, mitte liiga kõvasti keerates, kartes siiani, et auto järjekordselt ümber kukub. Lased auto tõstuki pealt alla, keerad poldid kõvasti kinni. Eemaldad tõkiskingad, viksad need pagassi (ka naabrimehe omad), samuti veljevõtme, tõstuki ning katkise kummi, istud autosse, keerad süütevõtit, mootor läheb käima, lülitad käigu sisse, hakkad liikuma, kuuled raginat, ning näed kuidas sirlipõõsas sinu järel lohiseb. Vannud kõige kõvemaid, lähed päästad nööri sirelipõõsa küljest lahti, viskad selle pagassi. Vaatad, ega keegi ei näinud, põgened sündmuskohalt. Siirdud esimesse rehvitöökotta, kus lased parandada katkise rehvi ja selle autole alla panna. Mehhanik küsib sinult, "kes **** need poldid NII kõvasti kinni keeras?" Vastad uhkustundega "MINA!" mehaanik vahetab ratta ära, paigadad varuratta oma kohale pagassis. Sõidad koju. Viid naabrimehele tema tõkiskingad ära. Maandud kodus teleka ees, teadmisega, "Järgmine kord olen juba osavam, ning ei seo autot sirelipõõsa külge."
Kuidas autol katkist kummi vahetada
Re: FUN: kuidas autol katkist kummi vahetada
Tere
jJanno
Edit: Ahjaa... Kuidas ma küll sain Touringu olemasolu ära unustada :)
Peab vast suur pagass olema, kuhu terve sirelipõõsas sisse mahub. Ja kuidas küll rehvitöökojas selle põõsa kohta miskit ei küsitud. :)Mart_R kirjutas:Vannud kõige kõvemaid, lähed päästad nööri sirelipõõsa küljest lahti, viskad selle pagassi.
jJanno
Edit: Ahjaa... Kuidas ma küll sain Touringu olemasolu ära unustada :)
Viimati muutis jjanno, 25.03.2004 11:30 36, muudetud 1 kord kokku.
exTouring