Elektriautorubriik

Vaba teema
Vasta

Kas sul on kodus oma parkimiskoht?

Hääletus lõppes 31.12.2015 01:28 45

Jah (või ainult talvel määran oma koha mida koristada)
49
63%
Ei, kuid vajadusel saaksin ühele kohale parkima jääda
9
12%
Ei, selleks on kindlasti vaja ühistu abi, olen juba proovinud
12
15%
Pole tähelepanu pööranud, ei tea veel
8
10%
 
Hääli kokku: 78
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7830
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas arnis »

Ei, 13A on tavaline stepsel võimeline lõputult kannatama, mitte 16A.
Kruvid jah hakkavad logisema, aga õigesti kinni keeratud asja puhul võtab see minimaalselt 10 aastat.
Igat kruvi ei saagi õigesti kinni (Panasonicu VIKO on mulle ette sattunud).
Boilerite puhul läks täht valesti, a, aastat. 20 aastat.

See Legrandi leiutis on rahapesu mingi skeem (juriidiliselt määratud "spetsiaalne" tavaline pesa, ma arvan), unustage ära see junn.
See "klapp" ja selle tihend on mahavisatud raha. Laadimisliides on 90+% ajast stepslis ja see ei ole ette nähtud igapäevaseks välja tõmbamiseks.
Klapp lihtsalt ussitab seal peal, mõlemalt poolt
Võibolla see Legrandi leiutis ongi mõeldud, et kasutaja iga päev selle sisse sutsab ja siis kui vihma sajab, siis ei kasuta.

Pigem võtaks hiina leiutise:
https://www.aliexpress.com/item/1005001 ... 00519204_2

Veel parem oleks, kui keegi pakuks bränditoodet sarnase mehhanismiga: klapp käib kinni kui stepsel on hõivatud. Hea meelega ostaks varuks mõne sellise :!:
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1250
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas LEDBeam »

Ei, 13A on tavaline stepsel võimeline lõputult kannatama, mitte 16A.
Kruvid jah hakkavad logisema, aga õigesti kinni keeratud asja puhul võtab see minimaalselt 10 aastat.
Igat kruvi ei saagi õigesti kinni (Panasonicu VIKO on mulle ette sattunud).
See pesa (kui on tehtud korralikult, mitte suvaline h saast) kannatab ka reaalis 25 A, kui külge tuleb materjal, mis on sellele dimensioneeritud.
Sinu 13 A on tuletatud lahendusest, kus pesale on ühendatud 1,5 mm2 ristlõikega kaabel ja seda ka teatud paigaldusviiside puhul. Ja jutt pole siin ka pesale lubatud voolust, vaid jaotuskilpi selle ahela ette paigaldatud kaitselüliti nimiväärtusest.
Kruviklemmidest tänapäeval pole mõtet jahuda, enamus on vedruklemmid.

Kui jaurata ohutusest, siis see müüb lammastele loomulikult ülihästi. Ajusid ja teadmisi pole, mille alusel otsuseid teha, siis on asenduseks ülim. Ja nurga tagant tuleb peale nahaalide maffia, kes kirjutab selle normdokudesse. Ei midagi uut. Tavaline tehnokraatia. Tõenäoiliselt nad arenevad veel sinna, et iga kuu tuleb teha selle pesa audit koos temperatuuri mõõtmise jms-ga.

Kui tahta ahelas ka sädelemist kontrollida, siis on olemas vastavad kaitseapraadid. Enne elektrikärude maffiale raha viimist võiks vaadata õiges suunas.

Pildil- olev Legrandi asjandus ei vasta kindlasti IP6X nõuetele, mis on välistingimustesse vajalik, kui pole täiendavat kaitset sademete eest. Kaitsejuhi selline klemm pole meil lubatav, on prantslaste lahendus.
BumBum
Huviline
Postitusi: 2079
Liitunud: 20.08.2014 20:05 22
Asukoht: Norra

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas BumBum »

Legrand on suvaline näide, et midagi kusagil leiutatakse ja hind on tunduvalt kallim, loe: mille järgi siis tavaline kodanik peaks otsustama. Mis kvaliteet ja kas hind on õigustatud, seda loomulikult piltide pealt ei saa öelda. Aeg annab aru ja tänapäeval läheb kõik internetti kirja, kui mingid jamad on.

Se aliexpressi toode..... Ma ei saa väita, et see on jama, kuid tellitud küll erinevaid asju ja mida usaldada on seal ainult tuntud brändide nimed. Näiteks ühel tootel lagunes aastaga juhtmeisolatsioon ära. Kummitihendid mis peaks toote veekindlana hoidma, aasta hiljem tuleb tihend tükkidena vahelt välja.

Hiinlaste arusaam kvaliteedist on lihtsalt vähe teine.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7830
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas arnis »

Hiinlaste arusaam kvaliteedist on vägagi arusaadav. Enamik tahab võimalikult odavalt, ja saabki. Nii nad ekspordivad vastavalt soovidele.

Schuko ei kannata ohutult 25A tavakasutaja käes. Erinõudeid ei saa rakendada mitte elektriteadlikutele kasutajatele.
Mõned korrad koormuse all lahti ühendada ja juba on pindadel defektid. Boilerite 10A püsivad koormused tekitavad
kontaktpindadele vahest galvaanilist jama, niiskes vannitoas eriti. Vähem kui 10a-ga saab täitsa pekki minna asi.
Minuteada 90+% pesadest võtavad lagi vastu 2.5mm soone, nii kruvi kui vedru.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3080
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas RazzKalbass »

https://rahatarkus.ohtuleht.ee/1070241/ ... -laadimist

Vanasti varastati bensiini, nüüd elektrit :D
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
BumBum
Huviline
Postitusi: 2079
Liitunud: 20.08.2014 20:05 22
Asukoht: Norra

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas BumBum »

Vaja on suurema akuga autot. Laed tasuta aku täis ja müüd võrku tagasi.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7830
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas arnis »

Väike update.

Vahepeal tekkis elektribemm juurde. i3. Bensupaak on ka, 7 lidrane :D
See vaikselt asendab Mitsu i-MiEVit (millel 4 liitrine diislipaak), mis on lihtsalt fun pilll. i3 on ikkagi võimekas, mitte ainult fun.
Driftimine on i3-ga kehvem kui miEVil.

Ja 2014. aastal uuena soetatud Nissan Leaf on praeguseks läbinud 240 000km. Akut on natu üle 80% alles.
Kere kõva, roostet värvitud osadel ei ole nagu üldse, põhja all on küll igasugused klambrid ja aku korpus roostes. Sai veidi vahatatud :D
Kui 2030ni auto kere roostevaene, siis oleks super.
Auto on juba enda hinna diislis tagasi toonud, ja mitutuhat peale ka veel.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Vasta