2. leht 2-st

Postitatud: 09.08.2006 09:43 57
Postitas Viljar
Lauri_L kirjutas:Poisid, kommentaarid hakkavad liiga haigeks minema :shock: tõmbaks väheke tagasi, inimesi pole vaja halvustada...
Sama mõte siin.
Usun et paljud meist on oma auto kiirust proovinud mujal, mitte sellelks ettenähtud kohas.

Postitatud: 09.08.2006 09:51 11
Postitas Ilves
sallu kirjutas:kes tahab see usub kes ei, oma viga... aa aautol on hetkel 222kw ja 19" rattad, veel fakte, maxim sai selle kiiruse 1,6 km mina sain selle kiiruse umbes 8-12km
Ma arvasin ka 9-s klassis, et hüppasin 4.75 kaugust, pärast tuli välja, et mul ikkagi MM-le asja pole, sest mõõtja eksis kuskil meetriga ;) Meil siin Eestis peab ikka hea hõre õhk olema, kui ca 1.6t kaaluv masin saab 300hj-ga 300 km/h kätte, mujal maailmas pole see veel kellelgi õnnestunud. Rääkimata sellest, et Pärnu maanteel oli viimati võimalik 8-12 km ilma ühtegi takistust kohtamata sõita aastal 85.

Nii need linnalegendid sünnivad ;)

Postitatud: 09.08.2006 10:42 57
Postitas Tom
Võrdlusmomendiks sama ajastu BMW'dest on 850CSi, mis peaks 300 alla minema kui piiraja eemaldada.
850CSi'l on aga 381hj ja õhutakistus (Cd x A) on 0.60,
540i'l on 286hj ja õhutakistus 0.66.

Tasub meeles pidada, et 300km/h juures kiirendamisel ei mängi mass praktiliselt mingit rolli.

Postitatud: 09.08.2006 11:00 24
Postitas Raas
Eks see 540iga 300 on jah suht utoopiline kui juba 850 ja E39 M5 näevad selle saamiseks vaeva.
Muidu ma lugesin ÜHEST kohast, et kui piiraja maha võtta, siis 540 on võimeline 270kmh. Loodan et keegi kinnitab või lükkab ümber :)

Postitatud: 09.08.2006 13:21 21
Postitas sallu
kas ma pean otsast peale hakkama seletama, et see ei ole enam tavaline 540, tavaline 540 sõidab 400m 14.5 jne ülespoole, mis me vaidleme sel teemal, aitab juba...

Postitatud: 09.08.2006 13:21 58
Postitas AARE540
Nagu ka tr22nsmees varem mainis, arvan ka mina, et see reaalne tipp võiks tõesti jääda sinna 270km/h kanti, seda loomulikult juhul, kui piirajat poleks. Rohkemat nagu ei taha hästi uskuda...
Aga ses mõttes on mul suht suva- mulle isiklikult ei lähe see absoluutselt korda, palju kellelgi välja jookseb- enda oma puhul ei oska ma isegi täpselt öelda, palju ta välja jooksma peaks, oletan, et mingi 240 keerdu vast, proovinud ma seda ei ole ja ei näe vajadust proovida ka, kui aus olla.
Mis aga puutub tavalisse v mittetavalisse 540, siis isiklikult arvan, et Eesti 540 on KÕIK tavalised, lähimaid ''ebatavalisi'' leiaks vast Skandinaaviast :cool:

AARE530@endiselt seisukohal- kõik kommentaarid on puhtalt minu seisukoht ning sellest ei pea keegi end häirida laskma :cool:

Postitatud: 09.08.2006 15:46 31
Postitas Tanel_P
sallu kirjutas:
PS! Auto on müüa, koos muusika ja velgedega 75000.-
5289380
Jah, kas te aru ei saanud, et tegemist on lihtsalt ideaalse reklaamitrikiga?

Postitatud: 09.08.2006 16:56 51
Postitas Relk
Tanel_P kirjutas:
sallu kirjutas:
PS! Auto on müüa, koos muusika ja velgedega 75000.-
5289380
Jah, kas te aru ei saanud, et tegemist on lihtsalt ideaalse reklaamitrikiga?
Teadmine, et autot on järele aidatud on minu jaoks piisav seda autot mitte iialgi osta. Samuti ka kiirendustel osalenud auto puhul

Postitatud: 09.08.2006 17:20 49
Postitas kaspar
Mis vahet sel on, kui auto on pidevalt hooldust saand ja on hea omanik olnud?

Näiteks Silwer siit foorumist, igakell ostaks auto temakäest.

Postitatud: 09.08.2006 17:29 15
Postitas alx
AARE530 kirjutas: Mis aga puutub tavalisse v mittetavalisse 540, siis isiklikult arvan, et Eesti 540 on KÕIK tavalised, lähimaid ''ebatavalisi'' leiaks vast Skandinaaviast :cool:
siiski on eestimaa pinnal üks mittetavaline 540,ehk siis Kaido 540 bi-turbo :D

Postitatud: 09.08.2006 17:34 28
Postitas AARE540
Tjah, selle aparaadi unustasin- selle puhul võiks tõesti öelda, et asi on üsna palju edasi aidatud :) Et ei ole piirdutud vaid koonuse ja sportsumpaga :)

Postitatud: 09.08.2006 18:02 28
Postitas Holari
Aga see auto voiks oma KW arvuga sinna 300 lahedale minna kull voi?

Postitatud: 09.08.2006 18:03 52
Postitas AARE540
Ei tea küll selle auto hetke käekäigust midagi,kuid viimased andmed olid minu teada 362kw. See siis mingi kõva aastake tagasi.

Postitatud: 09.08.2006 18:10 18
Postitas Holari
Oli nata isiklikult kahju vaadata, kui minuarust hasti korralikult ehitatud auto, mida oleks voinud hoida naitustel ja puhapaevaks, hakati kasutama aint kiirendustel, aga juu see oli omanike otsus ja mina avaldasin aint enda oma.....aga mul ei meenu, kus ma seda nagin, aga mitte vaga kaua aega tagasi....

Postitatud: 09.08.2006 18:26 41
Postitas TanelE34
2004 sügisel oleksin selle peaaegu ise ära ostnud, toona oli see veel suhteliselt heas originaalkorras (v.a sidur) :|

Postitatud: 09.08.2006 19:11 42
Postitas Holari
Sa oleks võinud seda teha.........ausalt.......ja oleks ilusti korda teinud ja oleks saanud endale ilusa ja väga originaalse BMW :!:

Postitatud: 09.08.2006 21:57 10
Postitas Jaanus_P
ma ei oska enam muud öelda, et natuke isegi usun... nimelt on autol tehase poolt ette nähtud rehvidest suuremad rehvid/veljed jne. lõin enam/vähem andmed sinna; http://www.hot.ee/spidomeeter/kalkulaator.htm ja sain tulemuseks, et spido valetab 250km/h juures ~25km/h. kui nüüd veel piiraja ka maha on võetud siis peaks olema tulemus selline, et väidetav 270km/h mis on antud autol kui eemaldada piiraja ja lisada sinna suurem veljemõõt nt. 19" ja rehvideks 255/45 saab tulemuseks sellise numbri ~296km/h. mitte et see kandideeriks nüüd absoluutsele tõele, aga võimalik, et selliseks kiiruseks olid soodsad tingimused... parajalt niiske, jahe õhk jne. ehk korra isegi vedas..... või siis oli GPS seade vigane.

Postitatud: 09.08.2006 22:15 39
Postitas Silwer
Ma ei oska selle peale muud öelda, kui et sama kerega Alpina B10 Bi-turbo oma 360hj ja 520-550nm väändega saab lõppkiiruseks 290km/h.

Et võtta vabalthingavast 540i sama jõud või siis midagi ligilähedast välja peab seal ikka päris palju tuunima, kas nüüd seda selle autoga on tehtud - ei tea. Ja ega see GPS pole kah mingi eriti täpne riistapuu millega kiirust mõõta.

Postitatud: 09.08.2006 22:51 08
Postitas kummar
mythbustersid kohale kutsuma :cool:
või las võtku sallu oma imelennud teinekord videosse et sellised pikad arutlused jääksid ära kõvatamise kohapealt :lol:

Postitatud: 09.08.2006 22:59 40
Postitas hillarr
Juss kirjutas:
sallu kirjutas:
PS! Auto on müüa, koos muusika ja velgedega 75000.-
5289380
Teadmine, et autot on järele aidatud on minu jaoks piisav seda autot mitte iialgi osta. Samuti ka kiirendustel osalenud auto puhul
Vaatasin isegi seda autot kui ägedat haruldust, kui see siit foorumist täpselt kaks aastat tagasi läbi käis. 540, manuaal, korralik nahksisu, nivooamordid, mingid individuaal lisad olid veel...

Siis oli selleks hinnaks midagi 110-130 tuhande ringis kus omanik oleks olnud nõus müüma. Tundub, et kena ja väga heas korras auto on ikka päris saiaks ära tuunitud kui hind nii palju langenud on ;)

Postitatud: 09.08.2006 23:14 38
Postitas toivoku
Holari kirjutas:Sa oleks võinud seda teha.........ausalt.......ja oleks ilusti korda teinud ja oleks saanud endale ilusa ja väga originaalse BMW :!:
mis tal siis rpaegu on? ikkagi tal m5 :)

Postitatud: 09.08.2006 23:41 02
Postitas Aimar
toivoku kirjutas:
Holari kirjutas:Sa oleks võinud seda teha.........ausalt.......ja oleks ilusti korda teinud ja oleks saanud endale ilusa ja väga originaalse BMW :!:
mis tal siis rpaegu on? ikkagi tal m5 :)
Ja see vist isegi väga originaalne :cool:

Postitatud: 10.08.2006 08:09 38
Postitas Raivo
Ok, paistab et jutt kisub juba niisama lobaks :)