9. leht 24-st

Postitatud: 25.04.2007 11:02 58
Postitas patrik
ju siis tema nii järjekindel ei ole. kui on kokku lepitud inimesega et ta tuleb 10 min pärast siis ta ootab.see ei ole e30 küljes mingi tüübel et ma hängin varuosaletis pool tundi järjekorras ja ei tee sellest asja kui tellida ei saa enam või tuleb lõuna vahele

Postitatud: 25.04.2007 11:04 53
Postitas Raivo
Huvitav jah. Olen seal ise ka korra ühe inimesega kaasas käinud, kes läks sinna uue auto ostu sooviga. Läks küll nõks aega, kuni leidus müügimees(naine tegelt), edasine teenindus oli küll 5+

Kuid eks jah, mõni tõrvatilk meepotis rikub hea asja ära :|

EDIT: mis auto siis naisele ostsid?

Postitatud: 25.04.2007 11:10 54
Postitas Relk
Peab ka aru saama sellest, et seal müügisaalis liigub pidevalt inimesi ringi kes ootavad seda nn tüübli hinda ja niisama vaatavad. Mina tunneks end jälle ahistatuna, kui müügimees iga 5 min tagant küsima tuleb kas saan teid aidata.

Ei ei leia et see mingi eriline järjekindlus on, kui sa ise müügimehe poole pöördud.

Postitatud: 25.04.2007 11:24 55
Postitas Danil523
Tahtsin siis ühte soendusradika turu saada kuna ei ole sellist kuskil romulas--- tulemuseks on eriti kõrge hind ühe plastmass jupi kohta ja veel laos polegi sellist... Peale mitme nädala seisnud auto võtsin ise lahti ja pidin ise aretama välja kummist voolikud, muud võimalust polnud....

Ühesõnaga kui üks kord elus oli vaja UM- ist asja , siis seal seda osa ei olegi ja võibolla ei tulekski.... :) , Minuarust UM ei ole koht kus tavalisel iga krooni loeval inimesel asja, ma ei tea kuidas teistel aga kui hakkasin venna e39 esitule hinda vaatama siis mul hakkas süda väga aeglaselt tiksuma :shock:

Postitatud: 25.04.2007 11:39 42
Postitas Indrek_M
Ma viimasel ajal UM-i päris tihti külastanud - hoolduse letis alati super teenindus, keretööde letis samuti suurepärane, varuosade letis kord nii kord naa ... seal 3 tegelast on - üks on alati ülisõbralik ja lahe, teine on selline neutraalne ja kolmanda suhtumine on selline, et "mida sa rott siit otsid jälle". Õnneks saab teenindajat valida :)
Üldiselt olen rahul - hinnas on alati soodukat tehtud ja kõik jupid olen kenasti kätte saanud kas siis kohe või tellides - mingeid jamasid juppidega olnud ei ole. Ettemaksu enamasti ei nõuta, vahetamine kiire ja korralik.
Tilk tõrva ka meepotti - hoolduses käies pole autot kunagi seest korralikult ära koristatud. Salongi ventika vahetamise järel oli esiklaas seestpoolt sõrmejälgi täis ja kompuutri keel tagasi muutmata, viimati autot kätte saades oli pagasnik mingit sodi täis (oli küll tolmuimejaga tõmmatud aga väga kehvasti) ja kõrvalistuja jalgade juures jalamatil mingid vanad tihendid.

Postitatud: 25.04.2007 11:41 14
Postitas patrik
Juss kirjutas:Peab ka aru saama sellest, et seal müügisaalis liigub pidevalt inimesi ringi kes ootavad seda nn tüübli hinda ja niisama vaatavad. Mina tunneks end jälle ahistatuna, kui müügimees iga 5 min tagant küsima tuleb kas saan teid aidata.

Ei ei leia et see mingi eriline järjekindlus on, kui sa ise müügimehe poole pöördud.
erinevad inimesed-erinevad arvamused.
mina leian, et kui ma saadan naise autot ostma mida united on suutnud ainult paar tükki üldse müüa, ei peaks ta lolli näoga ootama pool tundi kasutult, samas kui vend käib vahepeal laua juures tagasi ja räägib teiste müügivendadega juttu, naisest välja tegemata
mina austan kokkuleppeid ja pean nendest kinni. eeldan seda ka teistelt.

Postitatud: 25.04.2007 11:57 08
Postitas Relk
Auto jäi peaaegu ostmata aga vähemalt on sul õigus. Ka nii võib. ;)

Postitatud: 25.04.2007 12:41 03
Postitas patrik
juss
kas siis kui konkreetse inimesega kokku lepitud ja ma ootan ning inimene ei tule ega ei tule ka ütlema et tal läheb kauem vms või saadab teise inimese appi või mida iganes tegeleb minuga, kas see on normaalne või ei? kas teksades ja tossudes inimestele autosid unitedis ei müüda?
mida siis sai valesti tehtud või öeldud? naisele öeldi et oota 10minutit ma kohe tulen, mispärast peab ta 5 min pärast minema uut tegelast otsima?mis viiest minutist sa jahud? poleks tal konkreetset soovi olnud oleks ta läinud ja lexuse või mersu ostnud, saad sa aru, selliste vendade pärast kaotab united kliente

Postitatud: 25.04.2007 12:55 18
Postitas Hornet
patrik kirjutas: mina leian, et kui ma saadan naise autot ostma mida united on suutnud ainult paar tükki üldse müüa.
OT, mis imeauto see siis on?

Postitatud: 25.04.2007 13:14 02
Postitas Relk
Keegi ei kaota ühtegi klienti selle pärast. Asi pole teksades ja tossudes või kui kõva ärimees keegi on. Loomulikult on tobe, et müügimees ära kadus, kuid ka sellel võib sada põhjust olla. Enda eest tuleb ikka veidi seista mitte ennast igast väiksest asjast häirida lasta.

Niisama pole ju mõtet keksida. Folllow it through ning mine ja osta lexus või mersu.

Postitatud: 25.04.2007 13:31 39
Postitas Ilves
patrik kirjutas:naisele öeldi et oota 10minutit ma kohe tulen, mispärast peab ta 5 min pärast minema uut tegelast otsima?mis viiest minutist sa jahud?
Tüüpiline Eesti teeninduskultuur, loodan siiski, et tegu oli ühe konkreetse inimese probleemiga, mitte UM-ga üldiselt. Mul on tekkinud juba korralik Pavlovi refleks fraasidega "helistan tagasi" või "saadan meili" (loe: ma ei viitsi sinuga tegeleda ja jäta mind rahule).

Postitatud: 25.04.2007 13:52 31
Postitas patrik
Loomulikult on tobe, et müügimees ära kadus, kuid ka sellel võib sada põhjust olla
milline põhjus on küllalt hea et sa jätad kliendi lihtsalt ootama ilma midagi ütlemata või uut aega kokku leppimata?

ütleme sa seisad tipptunnil rimi kassa järjekorras pool tundi ja kui on aeg maksta pannakse kassa kinni sest vahetus sai läbi. sulle aga öeldakse et mine seisa siis järgmises kassas kui ei meeldi?on mõnus?
sellepärast seisabki töötaja järjekorra vahele ja teatab soovijatele et kassa suletakse varsti
Keegi ei kaota ühtegi klienti selle pärast.
vaata siin see viga tulebki et sul pole niikuinii kuskile minna ja lasedki kõrvad lonti. kui ma olen ikka selgelt avaldanud soovi mingi teenuse saamiseks siis ma ei peaks seda mitu korda üle kordama ega paluma et mulle seda osutataks.

kokkuvõtteks leian mina et sel päeval oli unitedi teenindus halb selle konkreetse müügimehe poolt.
sina väida aga mida iganes sa soovid. kui sa leiad et see on normaalne siis ma ei oska midagi öelda

Postitatud: 25.04.2007 14:01 20
Postitas Relk
Kahtlemata oli selle müügimehe teenindus tol päeval halb.

Mulle lihtsalt tundus, et oleks olnud lihtsam teist korda veel küsida selle asemel, et seal pool tundi aega raista, solvuda, järgmine päev uuesti minna, siin pool päeva sellel teemal jahuda ja närve raista. Vahejuhtum ei ületanud minu jaoks uudise künnist :roll: .

Postitatud: 25.04.2007 14:36 07
Postitas patrik
siin pool päeva sellel teemal jahuda ja närve raista
vaidluseks on vaja ikka kahte poolt ja aega mul täna on
teema on: mida arvate um-i teenindusest- arvasin et tol päeval oli paha- sina leidsid et naine oli loll et jäi uskuma müügimeest et too tuleb??
Vahejuhtum ei ületanud minu jaoks uudise künnist
kuna ei ületanud uudise künnist järelikult on sinu jaoks selline suhtumine tavaline?mis sa siis üldse kaasa teemaga läksid?

Postitatud: 25.04.2007 15:20 13
Postitas alr
See, mis sel klienditeenindajal puudus on elementaarne viisakus. Ja kui tal tõesti oli tegemist siis tullakse ja vabandatakse, kui peaks rohkem aega minema kui algselt lubati.

Postitatud: 25.04.2007 17:13 17
Postitas Cardo
patrik kirjutas:
teema on: mida arvate um-i teenindusest- arvasin et tol päeval oli paha
Patrik, kas siis UM-is on kogu teenindus sõltuvuses ühest inimesest, teenindus UM-is ei olnud paha, aga paha oli teenindaja personaalselt.
Kui inimene sedasi ära kaob tuleb kõva häälega karjuda, ja kui keegi vastu õiendab tuleb pasunasse anda.

Muideks mul üks sõbra naine rääkis ka samasugust lugu, et oli sõbrantsiga läinud uut 5 seerai BMW-d ostma ja müügimees oli vaadanud kümme korda ülalt alla ja oli ikka sinna 3 seeria poole juhendanud, kuid ennem seda vaadati ikka väga altkulmu ja midaiganes ütlevalt.

Postitatud: 25.04.2007 17:17 48
Postitas patrik
kokkuvõtteks leian mina et sel päeval oli unitedi teenindus halb selle konkreetse müügimehe poolt.
ei cardo, mul ei ole midagi kogu unitedi vastu, seda ka kirjutasin. sa ka hakanud valikuliselt lugema?
edit: mehed, no lööge või maha, kui mulle ikka ei meeldi kui mu elukaaslasega nii käitutakse siis on see minu jaoks paha teenindus. ma ei käi seal iga päev uut autot ostmas ja ei olnud kursis et nende ees roomata tuleb.

Postitatud: 25.04.2007 17:18 55
Postitas Cardo
patrik kirjutas:
kokkuvõtteks leian mina et sel päeval oli unitedi teenindus halb selle konkreetse müügimehe poolt.
ei cardo, mul ei ole midagi kogu unitedi vastu, seda ka kirjutasin. sa ka hakanud valikuliselt lugema?
Loodan, et minust veel Lenin pole saanud :) sorry ...

Postitatud: 25.04.2007 17:37 43
Postitas jjanno
Tere
patrik kirjutas:edit: mehed, no lööge või maha, kui mulle ikka ei meeldi kui mu elukaaslasega nii käitutakse siis on see minu jaoks paha teenindus. ma ei käi seal iga päev uut autot ostmas ja ei olnud kursis et nende ees roomata tuleb.
Et Sa end väga üksikuna ei tunneks, siis ka minule ei jätnud see muljet heast teenindusest ning paraku kujundab ettevõtte maine just see teenindaja, kes tegeleb konkreetselt sinuga, mitte see, kes tegeleb kuskil taamal kellegi teisega. Praegu oli tõesti tegemist inimesega, kes käib UM's sageli ning teab, et seal on ka paremaid teenindajaid. Samas võib sattuda sinna poodi aga inimene, kelle jaoks on see esimene (ning tõenäoliselt ka viimasene) kokkupuude selle asutusega.
Hea teenindaja peab suhtuma kõikidesse klientidesse võrdselt ning ei tohi klienti ära unustada. Kirjutas Juss enne:"Loomulikult on tobe, et müügimees ära kadus, kuid ka sellel võib sada põhjust olla". Samas Patriku tekstist võime lugeda:"samas kui vend käib vahepeal laua juures tagasi ja räägib teiste müügivendadega juttu, naisest välja tegemata ".
Kui teenindajale tuleb tõesti miskit pakilist vahele ning ta ei saa järgnevad pool tundi teda ootava inimesega tegeleda, siis leiab ta asendaja enesele, kes ta kliendi endale võtab.

jJanno

Postitatud: 25.04.2007 17:41 30
Postitas ArgoV
Cardo kirjutas:
patrik kirjutas:
teema on: mida arvate um-i teenindusest- arvasin et tol päeval oli paha
Patrik, kas siis UM-is on kogu teenindus sõltuvuses ühest inimesest, teenindus UM-is ei olnud paha, aga paha oli teenindaja personaalselt.
Aus vastus Cardole oleks - jah. Teenindus ongi sõltuvuses ühest inimesest, kes konkreetse kliendiga suhtleb. Ma ju ei lähe tegema turu-uuringut teemal "Kas kõik teenindajad on kehvad". Suhtlen ühe konkreetse inimesega ja tema suhtumise järgi kujundan ka esmamulje firmast. Ja mis jutt see on - "teenindus UM-is ei olnud paha, aga paha oli teenindaja personaalselt."??? :shock: Lähed restorani, tellid prae - liha on halvaks läinud. Ütled ka, et hea restoran, aga praad on kehva??? Nii need asjad ei käi...

Juss - olen nõus, et väikseim närvikulu oleks olnud uus teenindaja otsida. Sulatõsi. Samas, kui ikka öeldakse, et tegelen sinuga hetke (loe 10 min.) pärast... Ma oleks ka ootama jäänud...vähemalt 15-20 minutit küll ja seegi on juba liig mis liig.


Edit: jjanno jõudis paar minutit ette üsna sama arvamusega :)

Postitatud: 25.04.2007 17:54 19
Postitas patrik
mu elukaaslane käib seal väga tihti mulle juppe toomas( ta saab isegi allahindlust rohkem kui mina :lol: ) ja on varuosaletis " oma klemm", seepärast käskisin seal kõigepealt paluda et talle leitaks müügimees, kartes juba ette et ta otsejoones kuupeale saadetakse
aga see õhtu koju tulles oli näha et ta oli hingepõhjani solvunud

Postitatud: 25.04.2007 19:31 17
Postitas Relk
Vabandust patrik, aga see lugu on halenaljakas.

Oletame, et klienditeenindaja tahtis kiirelt wc'st läbi minna ning sai poolel teel kõne. Pärast aga lihtsalt inimlikult unustas. Sellisel juhul on loomulikult targem nurgas mossitada ja mõelda enda ette, et ma põhimõtteliselt ei lähe end meeldetuletama kuna ma tulin ikkagi autot ostma ja olen ikkagi tähtis inimene ja kui nad nüüd kohe minuga tegelema ei tule siis nad võivad kliendist ilma jäda.

Sisenedes peauksest ja minnes sekretäri juurde ning avaldada autoostu soovi oleks hiljem võibolla ka sekretär nende äpardust näinud ja mures klienti aidanud.

Mind ei olnud seal ja see lugu jõudis siis ka vahendaja kaudu, kuid lugedes seda mis sa kirjutasid jäi mul kummaline mulje pigem kliendist kui UM'ist.

Postitatud: 25.04.2007 20:08 50
Postitas Jaanus_P
Juss kirjutas:Vabandust patrik, aga see lugu on halenaljakas.

Oletame, et klienditeenindaja tahtis kiirelt wc'st läbi minna ning sai poolel teel kõne. Pärast aga lihtsalt inimlikult unustas.
Ja kui klienditeendindaja tuli saali ja ikka ei märganud, et klient ootab või talle ei tulnud meelde, et see oli tema klient?!! Siis on midagi ajuga korrast ära ja tuleb pöörduda arsti poole (mingis reklaamis pakuti ka preparaati mis sellisel juhul aitab).

OK. Saan aru (kui klienditeendindaja), et võimalik, et tuli äge nohu hoog ja ei ole ilus seista saalis tatt ninast rippumas või siis käis lõunal ja sai kehva toitu ja nüüd jookseb WC vahet... aga tulla saali ja unustada kõik eelnenu :shock: ....

Postitatud: 25.04.2007 20:10 08
Postitas Maiks
Inimlikult unustatakse tagasi helistada ja maile saata, aga kuidas saab unustada kui inimene sisab müügisaalis ja jutu järgi ka müügimees käis seal samas uitamas. Mingil hetkel peaks ju pähe turgatama, et miskit jäi nagu pooleli. Poole tunniga ei tohiks ära unustada inmese nägu kellele oled 10 minuti pärast lubanud auto müüa.

Postitatud: 25.04.2007 20:22 44
Postitas patrik
vaata, juss
meie peres on harjutud kokkulepetest kinni pidama. seepärast eeldame teistelt sama.
ja sitamajas käies ei unune ära selline asi, ka siis kui vahepeal telefon heliseb. ja kui ununeb, siis see inimene ei sobi sellise ameti peale. kui keskmiselt päevas müüakse 1-2 autot siis on veidi raske see ära unustada et sind ootab klient, eriti kui sa talle veel otsa vaatad vahepeal-
peab ju päris idioot olema. saad aru, inimene konkreetselt ignoreeris teda sest talle tundus et tast pole ostjat

Postitatud: 25.04.2007 20:25 45
Postitas patrik
juss, ega sa kellegi nahka juhuslikult ei päästa?

Postitatud: 25.04.2007 20:53 29
Postitas Priit Peljo
patrik kirjutas:juss, ega sa kellegi nahka juhuslikult ei päästa?
Sama tunne mul :(
Pole siia foorumisse ammu postitanud aga juss-i postitused siin teemas :shock:
patrik ära nende jussi postitustest ennast häirida lase, suht mõttetud need.

Vabandused OT-i pärast.

Postitatud: 25.04.2007 21:34 15
Postitas Relk
patrik kirjutas:juss, ega sa kellegi nahka juhuslikult ei päästa?
Ei, ma ei päästa kellegi nahka. On alati häirinud ja häirib siiani, kui kriitika pole põhjendatud ning on sellise üldise vingumise võtmes, edastades oletusi ja solvanguid. Olles ise UM'iga samas valdkonnas tegev peaksid ju asjast aru saama.

Postitatud: 25.04.2007 21:39 41
Postitas raimo_r
Kui klienditeenindajal midagi ära ununeb, siis on ta vale ameti peal.

Postitatud: 25.04.2007 21:40 32
Postitas patrik
kummaline et ühes eelmises teemas olid sa just sellise kriitika poolt- millest selline meelemuutus?