8. leht 19-st

Postitatud: 20.01.2006 22:09 04
Postitas Märt
kummaline jah...kõik pensukad,parklad jne. kohad on õlilaike täis.

Postitatud: 20.01.2006 22:15 36
Postitas Relk
Mul just parim sõber täna kirus, et äkki on taha tekkinud suur sinine pilv 2002 passat)

Postitatud: 20.01.2006 22:19 44
Postitas Jaanus_P
mina ei julgeks küll kuhugi sõita kui niipalju õli välja on jooksnud! ma nimelt vaatasin maja ees olevat õli loiku (~200 grammi) ja seda rida mis mööda tänavat minema sõitis. aga õnne kõigile kel masinad korras ja veel töötavad. ja kahju (mitte kahjurõõmus) neist kellel auto alt on vedanud.

Postitatud: 21.01.2006 10:03 26
Postitas hugo520
a üks müstika ka on veel.........auto käest saan koguaeg särakaid(saan särtsu kui autost väljun ja ust või keret puutun)
Mul sama asi, sirakas alati garanteeritud!
Siiani on masin korralikult käima läinud, ei mingeid probleeme. Aga esimesed "meetrid" sõitu on kange võitu ning külmad jne.[/quote]

Postitatud: 21.01.2006 10:23 52
Postitas Ceed
MInu E36 318 käivitud bangu naxti (3 korda üle õla). Roolivõim teeb imelikku häält, käigukand raske ja sillad kolksuvad. Eile tegi veel jahutusmootor imelikku vilinat :S
Aga muidu kõik okei ;)

Postitatud: 21.01.2006 11:04 55
Postitas Ziilike
Eile paar BMW-d mis meil teenindusse jõudsid ei lekkinud mitte mootori õli vaid roolivõimu õli.

Ühel seatil oli lausa vesi mootoris :lol: kui tal õlivahetust tehti.

Postitatud: 21.01.2006 12:18 58
Postitas Ilves
Juss kirjutas:Mitte röövida, vaid selline on originaalaku hind UM'is. Mujalt oleks olnud 1000-1500.

Minu üllatuseks on E39 aku 90ampertundi. Akukeskus soovitas üldse 110'st.
-25 oli minu 6.5 aastasele akule igatahes liig. 2 päeva varem UM-s teeninduses olles öeldi, et aku on veidi nõrk ja vajaks laadimist, aga kes siis selle peale uut akut ostma läheb :) Palju lahedam on mitu tundi enne külmetada, üritada autot käivitada säästumarketi kaablitega (mis ei õnnestunud ja isolatsioon läks ka külmaga pooleks). Ja siis taksoga uue aku järele sõita. Kusjuures minu aku mahtuvus oli originaalis 80ah. Aga äkki sellepärast madalam, et saksast toodud.

Postitatud: 21.01.2006 12:33 00
Postitas AARE540
Olen hetkel 500km Stockholmist p6hjas ja igatahes selliseid kylmasid siin ei ole, lund aga küll. Igatahes nädalase seismise järel, nagu ka eelmine aasta kuuajase seismise järel- v6tit näitad ja naksti auto käib :)

Postitatud: 21.01.2006 12:35 13
Postitas Sphinks
niisiis...yleeile sai esimest korda yle mitme nädala oma auto tööle pandud...alguses ei saanud uksest sisse sest puldiga sain signa maha aga keskluku mootorid vist jääs...arvutis hakkas põlema motoröl tuluke...muid pobleeme ei olnud...ainuke asi see et ennem soojemate ilmadega käiasin akut umbes 10 sek-i aga nüüd läheb sellise kylmaga poolest püürdest tööle...tuttava opelilt sain ka kogu aeg surakad kui ringi vurasin...huvitav miks see nii on :D

Postitatud: 21.01.2006 12:56 31
Postitas marek320
Soojendusega rooli ja käigukangi oleks vaja :) @ me Lõuna-Eestis hetkel. Auto on siiani kenasti tööle läind, a hääled mis sellega kaasnevad on iga hommik järjest karmimad :? loodab, et külm midagi kurja ei tee :( , hirm juba nahas.

Postitatud: 21.01.2006 13:02 15
Postitas Toomas
Sain ka täna kenasti käima, miinus 26 oli hommikul. Aga tunda et aku on selliste külmade jaoks tiba läbi omadega :?

Postitatud: 21.01.2006 14:06 25
Postitas ryan
auto pakasega juba päris harjund, isegi woofer hakkas taas häält tegema :D

Postitatud: 21.01.2006 14:28 15
Postitas fact0r
hetkel -36 kraadi siin põhja-soomes ning e39 käivitub "veel" siiamaani kenasti.

samas Golf 4 andis otsad endaga. :oops:

Postitatud: 21.01.2006 16:39 17
Postitas ravia
Alles olin väga rahul.Krt.(temp.-18C)hiljuti sõitma minnes avastasin,et mootori temp. ei tõuse.Tiba üle sinise :evil: .
Mõneti ka hea,saab korraga vahetada pumba ja termostaadi.

Lumi.

Postitatud: 21.01.2006 17:03 42
Postitas Janek
Kui meil on külm siis rootsis selline lumi et anna olla
Vaata www.argo.tk

Postitatud: 21.01.2006 17:06 46
Postitas Andrus_V
Timmu kirjutas:räägitakse,et Boschis ja Bmw esinduses on akud otsas, mujal ei tea.Ja veel. VW ja audide õlijahuti vahel olevat tihendit ka Tallinnast ei saa - see tihend lendas vist päris paljudel, õlijutt taga.
Ajasin ka sugulasega täna seda tihendit või jahtutit taga, tulemus null. Jahuti oli Forsis olemas, aga tihendid otsas. Romulad vangutasid ka pead. Arvatavasti piisab tihendist ja ei ole kogu kupatust vaja vahetada. Auto jääb tihendit ootama.

Postitatud: 21.01.2006 17:37 02
Postitas ravia
Andrus_V kirjutas:
Timmu kirjutas:räägitakse,et Boschis ja Bmw esinduses on akud otsas, mujal ei tea.Ja veel. VW ja audide õlijahuti vahel olevat tihendit ka Tallinnast ei saa - see tihend lendas vist päris paljudel, õlijutt taga.
Ajasin ka sugulasega täna seda tihendit või jahtutit taga, tulemus null. Jahuti oli Forsis olemas, aga tihendid otsas. Romulad vangutasid ka pead. Arvatavasti piisab tihendist ja ei ole kogu kupatust vaja vahetada. Auto jääb tihendit ootama.
Enne peaks ikka karteri tuulutust kontrtollima,kui see umbmes ..-.,

Postitatud: 22.01.2006 15:40 46
Postitas ryan
tundub et enamustel autod vastu pidand sellele pakasele. pole kuulnud küll, et kellelgi kap.remondiga oleks lõppend see pakase saaga :)
viimane krõbe sel ööl tulemas siis saab taas soojemat ilma tunda, aitab küll sellest ilmataadi vingerpussist ;)
http://www.postimees.ee/220106/esileht/189560.php

Postitatud: 22.01.2006 18:27 58
Postitas urki
Tervitus. Kasutan juhust ja teema pealkirja et selgitada enda auto anomaalia.
Nimelt näiteks -20 kraadise või enama pakasega ei tule täiesti sooja mootoriga seistes salongi sooja. Pigem nagu mingi supiaur. Kui aga hakata sõitma, siis tuleb ka sooja. Ometi ei tea autol midagi viga olema.
Kes viitsib ja teab, milles kala, kui seda üldse on, siis võiks paari sõnaga mainida.

Urmas

Postitatud: 22.01.2006 18:29 37
Postitas Aaro
urki kirjutas:Tervitus. Kasutan juhust ja teema pealkirja et selgitada enda auto anomaalia.
Nimelt näiteks -20 kraadise või enama pakasega ei tule täiesti sooja mootoriga seistes salongi sooja. Pigem nagu mingi supiaur. Kui aga hakata sõitma, siis tuleb ka sooja. Ometi ei tea autol midagi viga olema.
Kes viitsib ja teab, milles kala, kui seda üldse on, siis võiks paari sõnaga mainida.

Urmas
veepump

Postitatud: 22.01.2006 18:45 00
Postitas urki
See pole küll normaalne, kuna veepump sai aasta- kaks tagasi vahetatud ja on metall turbiiniga. :(

Postitatud: 22.01.2006 21:15 14
Postitas truumu
urki kirjutas:Tervitus. Kasutan juhust ja teema pealkirja et selgitada enda auto anomaalia.
Nimelt näiteks -20 kraadise või enama pakasega ei tule täiesti sooja mootoriga seistes salongi sooja. Pigem nagu mingi supiaur. Kui aga hakata sõitma, siis tuleb ka sooja. Ometi ei tea autol midagi viga olema.
Kes viitsib ja teab, milles kala, kui seda üldse on, siis võiks paari sõnaga mainida.

Urmas
Vaheta jahutusvedelik ära...
Liiga kõrge külmumistembiga, katki midagi ei tee, kuid muutub pudruks

Postitatud: 22.01.2006 21:56 44
Postitas urki
Kui aus olla siis välja pole ma seda tõesti lasknud. Kuna radikas vähe välja immitseb, siis ma ikka kallan paari kuu tagant pool liitrit peale. See et jahutusvedelik jamab võib täitsa reaalne olla.
Kiitus meestele vastamast, kuna nüüd soojemaks, siis pole jälle tarvis seda vahetama kukkuda :D Aga ära ma selle pulli teen.

Urmas

Postitatud: 22.01.2006 22:13 04
Postitas Mirko
Sai ka eile jäärada sõitmas käidud, jäärajalt tagasi sõites hakkas auto äkitselt puterdama ja pöörded ei püsinud enam ühtlased. Jätsin auto tee äärde ja välja minnes lõi kohe näkku pahvaka väävli haisu, mootor töötas nagu vanad sapakal, pöörded kõikusid 500-200rpm-i vahel. Kapoti kinnitused olid ka kinni jäätunud ja kapotti lahti ei saanud, mis siis ikka sõitsin koju. Ei saanud öö otsa magadagi, rahatähed jooksid silme ees. Hommikul sai jukerdatud kuni kapott lahti tuli ja ennäe, 1 silindri küünlajuhe maha tulnud. Juhe peale ja mootor töötas jälle. Ehmatas ikka päris korralikult!

Postitatud: 22.01.2006 22:25 52
Postitas Kristjan_K
Kas jahutusvedelik külmudes paisub, või tõmbub kokku? Mul auto hakkas täna nutma, et kontrolli jahutusvedeliku, teen mina siis korgi lahti ja vaatan, et see paak puhta kuiv, valasin peale ja siis oli jälle kõik ok.
Et kas ma pean nüüd muretsema, et kuskilt välja immitseb või oli ta lihtsalt külmudes kokku tõmbunud?

Postitatud: 22.01.2006 22:36 55
Postitas truumu
Kristjan_K kirjutas:Kas jahutusvedelik külmudes paisub, või tõmbub kokku? Mul auto hakkas täna nutma, et kontrolli jahutusvedeliku, teen mina siis korgi lahti ja vaatan, et see paak puhta kuiv, valasin peale ja siis oli jälle kõik ok.
Et kas ma pean nüüd muretsema, et kuskilt välja immitseb või oli ta lihtsalt külmudes kokku tõmbunud?
Ongi selles erinevus, jahutusvedelik ei muuda ruumala(või tõmbub veitsa kokku), vesi paisub ja lõhub kõik ära

Postitatud: 22.01.2006 22:45 15
Postitas Kristjan_K
Et selle 10l peale, mis mu mootoris oli/on, võis see pool liitrit mis uuesti juurde valasin lihtsalt kokku tõmbuda?

Postitatud: 23.01.2006 08:56 57
Postitas draggo
Kristjan_K kirjutas:Kas jahutusvedelik külmudes paisub, või tõmbub kokku? Mul auto hakkas täna nutma, et kontrolli jahutusvedeliku, teen mina siis korgi lahti ja vaatan, et see paak puhta kuiv, valasin peale ja siis oli jälle kõik ok.
Et kas ma pean nüüd muretsema, et kuskilt välja immitseb või oli ta lihtsalt külmudes kokku tõmbunud?
Endal oli täna hommikul sama üllatus, kuigi nädal tagasi kallasin paagi täis. Kas teda siis külmaga kaob nii kõvasti kuhugile.

Postitatud: 23.01.2006 09:59 36
Postitas Tarmo
Kirjutan siis omadest kogemustets ka natuke.

e34 524 td 91 a väljas -19 käivitus pikemalt, aga siiski käivitus.
siis seisis 4 päeva kui need kõige suuremad külmad olid. Olin eestist ära.
Kui tagasi koju jõudsin siis huvi pärast tahtsin proovida kas läheb käima või ei .

Väljas oli siis -18 ja omal jõul see riist ei käivitunud.
käiasin niikaua kuni aku hakkas otsa saama.
Siis lasin tõmmata ja 100m ja masin oli pöördes.
Siis peale seda lasin maja ees nii 20-30 minutit tiksuda ja siis suretasin välja.
Järgmine hommik -19 aga kuna aku oli eelmisest õhtust ikka suht väsinud siis ei saanud jälle omal jõul käima.
Tõmmates 100m jälle kõik korras.
Eile siis kui auto käima sain kell 10:15 läksin linna ja siis käisime Kahalas jäärajal.Koju jõudsin kell 15:00 ja see oli ka esimene kord kui masina välja suretasin.
Täna hommikul siis väljas -16 ja käivitus omal jõul.

Muud organid on oma ülesandeid ilusti täitnud ja kõik nagu töötab.
Pesta tahaks muidugi autot. Jube must on.


C3 ei olnud mingit probleemi ka -29 juures.

Postitatud: 23.01.2006 12:42 56
Postitas Henrik88
Reede öösel vastu laupäeva oli otepääl - 33 laupäeva hommikul -20 käivitus ilusti.