8. leht 24-st

Postitatud: 28.03.2007 12:44 49
Postitas guardvv
pean ise ka jälle kiitma hakkama :D - lasin esiõõtsad vahetada siis um-is, õõtsade vahetamis käigus helistati um-ist ja teatati, et ka üks tagumine hoob vajab samuti väljavahetust, öeldi ka jupi ja montaazi hind mis eelpool tellitud töödele juurde läheb, sai siis see ka lastud vahetada. autole järele minnes ei leidnud autot esialgu ülesegi kuna auto oli ka tagatipuks puhtaks pestud mul oli enne ikka paras käkk ( ise seda teha ei palunud :D ) , peegli küljes rippus sedel töö teenindusele hinnangut andva sedeliga mille küljes oli ka um-i pastakas ... meeldiv teenindus igati - mina ülirahul!

Postitatud: 28.03.2007 12:57 05
Postitas Tarmo_K
Endal juhtunud ka korra, et autot kätte saades imestasin, et kui viisin, siis vist oli nagu hulka porisem...et mis värk on...skleroos endal? Mingi imelik lõhn oli autol juures, ju siis pesulõhn see oli :D

Postitatud: 28.03.2007 14:32 22
Postitas Ergo750
Tarmo_K kirjutas:Endal juhtunud ka korra, et autot kätte saades imestasin, et kui viisin, siis vist oli nagu hulka porisem...et mis värk on...skleroos endal? Mingi imelik lõhn oli autol juures, ju siis pesulõhn see oli :D

See võib olla ka vihjeks,et järgmine kord vii puhas auto teenindusse :roll:

Postitatud: 28.03.2007 16:20 59
Postitas Ain
Endal piiksus täna telefon kaks korda :D Peaks sammud UM'i poole seadma ja vajalikud asjad ära tooma. Ülihea teenus ikka :cool:

Postitatud: 28.03.2007 17:34 27
Postitas guardvv
Tarmo_K kirjutas:Endal juhtunud ka korra, et autot kätte saades imestasin, et kui viisin, siis vist oli nagu hulka porisem...et mis värk on...skleroos endal? Mingi imelik lõhn oli autol juures, ju siis pesulõhn see oli :D
mul oli ikka jube käkk tunnistan ausalt ei pesnud talvel eriti tihti kuna nagunii koguaeg sitane ja pealegi iga pesukord eriti veel suure poriga kulutab lakikihti ;)

Postitatud: 28.03.2007 18:06 09
Postitas Tarvo
Minu telefon tegi ka täna kaks korda piiks-piiks. Ja raha ma sinna majja jälle viisingi. :lol:

Abiks olid Indrek Malken ja Priit Mölder.
Mina jäin rahule.

Postitatud: 29.03.2007 15:21 56
Postitas MESHUGGAH
50/50 oleneb muuja tujust. Tahaks teenindajalt kuulda TEIE mitte SINA.

Postitatud: 29.03.2007 21:29 08
Postitas Mihkel(Kops)
Tarvo kirjutas:Minu telefon tegi ka täna kaks korda piiks-piiks. Ja raha ma sinna majja jälle viisingi. :lol:

Abiks olid Indrek Malken ja Priit Mölder.
Mina jäin rahule.
Ma ei tea küll kaua UM'is on sõnumi saatmise teenus olnud, aga praeguseid postitusi lugedes tundub, et alles hiljuti. Samas Veho (citroeni pool) on sellist meeldetuletust vähemalt neli aastat kasutanud (umbes nii kaua on töö auto olnud). Paaril korral on lausa helistatud.
Aga UM'i juurte tagasi tulles. Kolm korda olen seal käinud. Esimene kord käisin silda kontrollimas (tasuta). Teenindus oli täitsa positiivne. Vaadati auto üle, pärast kutsuti mind ka sinna, et näidata probleemseid kohti. Küsisin ka juppide hinnad. Viimaks aitäh ja nägemist. Kõik oli täpselt nii nagu korralikus autosalongis olema peab.
Teine külastus jääb mulle pikaks ajaks meelde. Oli vaja siis mõningate juppide hindasid teada saada ja ühte juppi tellida kuna keegi muu peale UM'i seda ei müü. Kõigepealt proovisin helistada. Kui teisel pool toru öeldi "Tere, United Motors" (nime ütles ka, aga ei tule meelde), siis ütlesin, et sooviks mõne varuosa hinda teada ja ühe jupi (lõdvik) ka ära tellida, kui kohapeal ei ole. Selle peale küsiti kui pikk see nimekiri on. Vastasin, et mitte väga, aga üht-teist ikka on. Paluti Hinnapäring meiliga saata. Vastus pidi saabuma paari päeva pärast. Soovitud jupp pandi tellimusse, kuna kohapeal ei olnud, kuid kõigepealt oli vaja ettemaks ära teha. Ooteaeg üks nädal.
Järgmisel päeval oli linnapeal sõitmist ja mõtlesin, et astun korraks ka UM'st läbi. Kuna tööl pean tunkesid kandma, siis läksin ma sama moodi ka UM'i. Enne mind oli üks vene meesterahvas, kes ostis oma setsmesele tüüblit. Müüja ise oli väga tülpind näoga. Natukese aja pärast seisin mina müüjaga vastamisi. Nähes tunkedes nolki enda ees, tõmbas kulmu kortsu ja küsis väga ülbe tooniga mida mul vaja. Ütlesin, et sooviks varuosade hindasid teada ja ettemaksu ühe lõdviku eest teha. Selle peale vihastas ta veel rohkem:"Kas siis meiliga ei võinud seda nimekirja saata!?" Vastasin, et meili saatsin küll ära, aga kuna sõitsin parasjagu mööda, siis otsustasin läbi astuda ja hinnad kohapealt küsida, lisaks on ka ettemaks vaja teha. Peale umbes viienda osa küsis, kui pikk see nimekiri veel on. "Paar asja ongi ainult jäänud ja siis on kõik." oli minu vastus. Müüja pööras ringi, otsis mu meili paberi virnast üles, kortsutas selle vihaga kägarasse ja viskas prügikasti. Lõpuks tuli see hetk kui sai nägemist öelda. Müüja loomulikult mulle midagi ei vastanud.
Ja järjekord oli ka meeletult pikk, tervelt üks inimene seisis sabas. Loomulikult sellise suhtumise juures ei tekkinud mul mingit ostusoovi. Igatahes nii ülbet ja alandavat suhtumist pole ma mitte kunagi kogenud! :evil:
Kolmandal korral kui lõdviku järgi läksin sujus jälle kõik ilusti. Teenindaja oli ka õnneks teie, kuigi ka tema ei olnud eriti vaimustuses, et nende mõistes nii odava asja pärast teda tülitatakse. Vähemalt ei ülbitsenud ta minuga.
Ka telefoni vestlused muutuvad hoobilt negatiivseks kogemuseks peale mudeli E36 või E30 kuulmist. Vaid üks vestlus oli äärmiselt positiivne, kui ma peale auto ostu uurisin kui palju ja millist õli nad soovitavad panna ja sama küsimus käis ka jahutusvedeliku kohta.

Õnneks pole pidanud viimasel ajal UM'i külastama.

Postitatud: 29.03.2007 22:06 29
Postitas Jaak
MESHUGGAH kirjutas:50/50 oleneb muuja tujust. Tahaks teenindajalt kuulda TEIE mitte SINA.
:shock:

Postitatud: 29.03.2007 22:11 37
Postitas Tiit525
MESHUGGAH kirjutas:50/50 oleneb muuja tujust. Tahaks teenindajalt kuulda TEIE mitte SINA.
Mulle see sinatamine just meeldib,siis saan ise ka sinatada ja kuna pole eriti teietaja tüüp siis väga bro :D

Postitatud: 29.03.2007 22:26 15
Postitas AARE540
Nõus Tiiduga ;).. Ja Tallinna UMis vähemalt mina sinatan kõiki ja sinatatakse ka mind :D

Postitatud: 29.03.2007 22:50 59
Postitas guardvv
uhhh Mihkel(Kops)-i jutt on küll lausa uskumatu, ise arvasin, et selliseid teenindajaid ikka um-is enam pole :evil: , tartus kõik igatahes üliviisakad aga vot näiteks tartus selline koht on nagu aasta auto(müüb vw-neid) nuvot see on ikka eriline, seal sellised ülbikud nii teeninduse kui ka varuosade poole peal - omasin kunagi audit ja olin sunnitud seal käima ... see ikka jubbe kogemus oli ... umbes nii, et kui miskit autol viga oli siis lausa irvitati sulle näkku, et oled ise süüdi jne, ja varuosade mees see ei mahtunud kohe üldse oma leti taha ära nu nii suur oli see teeninduse kvaliteedi nullimullike ja kui tellitud varuosad kohale jõudsid keegi ei helista ega midagi täiseti suva sinust nagunii ju 50% ette sundkorras makstud :roll:

sorri nats ot tuli :oops:

Postitatud: 30.03.2007 00:39 26
Postitas Tarvo
Oma kogemustest võin üldiselt öelda nii, et E34 puhul oli suhtumine negatiivsem. Praegu E30-le vilesid tellides vaadatakse siiski veidi parema pilguga. Aga see pole reegel:

kõige hullem kogemus oli ühe pisikese plastist katte tellimisega, kui öeldi otse: M40 on nii vana mootor ja E30 nii vana auto, et nemad ei teagi et seal üldse selline asi peaks olema. Aga et kui oleks uus (uuem) mudel, siis nad teaks kohe täpselt, mis detailid käima peavad ja lõpuks taheti hoopis seda meest näha, kes ütles, et minu autole selline asi üldse käib :shock:

Selle peale ma läksin sealt minema ja järgmisel päeval läksin Realoem väljatrükk näpus teise teenindaja juurde. Ja oh imet - paar nädalat hiljem saabus ka soovitud detailike :roll:

Postitatud: 30.03.2007 00:49 45
Postitas Silwer
Kuna meie firma on ostnud autosid UM-st ja seal tehakse meile ka hooldusi siis mul on asjade tellimine lihtne. Vaatan realoem'ist koodid välja. Saadan koodid e-mailiga UM'i. Vastuseks saan hinnapakkumise. Kinnitan e-maili teel pakkumise. Jupid tellitakse ära. Kui saabuvad kohale siis antakse maili teel teada.

Ja alles siis on vaja minna kohale et võtta arve + jupid. Arve siis tasun ülekandega kuna meie firmas mingeid sularahaga arveldusi ei taheta aktsepteerida.

Jube mugav oleks kui saaks jupid ja arve ka kätte ilma UM-i külastamata... :)

Postitatud: 30.03.2007 07:19 43
Postitas Kustas
Tarvo kirjutas:läksin Realoem väljatrükk näpus
Ise teen samamoodi koguaeg - hea mugav :).

Postitatud: 30.03.2007 08:09 38
Postitas guardvv
Kustas kirjutas:
Tarvo kirjutas:läksin Realoem väljatrükk näpus
Ise teen samamoodi koguaeg - hea mugav :).
kas realom-i joonised kattuvad täpsemt um-i omadega või on lihtsalt um-is neil siis lihtsam otsida ?

Postitatud: 30.03.2007 08:57 08
Postitas Martin_S
peaksid kattuma küll ja minu teada kasuta UM seda sama http://bmwfans.info/ nii et asja peaks saama küll. ma lihtsalt teen nii et võtan sealt koodid ja tõstan nad siis wordi üle ja teen copy paste UM kodulehelt. sealt saab siis hinna ja laosisu ;)

igatahes viimane külastus nüüd UM-i oli väga meeldiv sai siis igast tihendeid ja asju ostetud. kuna 2 tihendit ei olnud siis läksid DHL otse et need kiiremini kohale jõuaks(klienditeenindaja pakkus ise välja).

nii et minu silmis teenis ta igatahes vägagi palju pluss punkte

Postitatud: 30.03.2007 11:07 22
Postitas Kustas
guardvv kirjutas:kas realom-i joonised kattuvad täpsemt um-i omadega või on lihtsalt um-is neil siis lihtsam otsida ?
Kattuvad, jah. Säästan ju sellega enda ja nende aega. Avastan autolt mingid jupid, mis tahaks vahetust. Lähen RealOEMi, vaatan sealt tootekoodid, kontrollin UMi kodulehel üle, et mis on neil kohapeal ja mis on vaja tellida. Siis prindin välja paberi, kus on peal kaks tabelit. Ühes tabelis on kirjas jupid, mis on neil kohapeal ja teises tabelis on kirjas, mis on vaja tellida (selle taga ka kogus). St., annan vanale selle paberi ja ise midagi rohkem rääkima ei pea :P.

Postitatud: 30.03.2007 17:32 03
Postitas MESHUGGAH
Tiit525 kirjutas:
MESHUGGAH kirjutas:50/50 oleneb muuja tujust. Tahaks teenindajalt kuulda TEIE mitte SINA.
Mulle see sinatamine just meeldib,siis saan ise ka sinatada ja kuna pole eriti teietaja tüüp siis väga bro :D
Aga mulle just se sinatamine ei meeldi. Ma pole teenindajatega tuttav, se et tema neid autoid muub ja mina neid autoid ostan ei tee temast mu suurt sopra. Minu arust on see ebaviisakas kui ma utlen TEIE ja mulle vastu tuleb SINA. See on isegi veidi ulbe. Toodevastuvottus on koige viisakam inimene Aleksandr (see prillidega)

Postitatud: 30.03.2007 18:15 53
Postitas guardvv
nu nemad arvavad et sa räägid nagu terve firmaga(bmw) kui neile teie ütled ... see ei tee veel neist ebaviisakaid kui nad sulle sina vastu ütlevad(võibolla just püüavad sinu tasandile langeda, et suhtlus ei oleks nii ametlik) :P

Postitatud: 30.03.2007 19:43 31
Postitas Tarvo
Silwer kirjutas:Kuna meie firma on ostnud autosid UM-st ja seal tehakse meile ka hooldusi siis mul on asjade tellimine lihtne. Vaatan realoem'ist koodid välja. Saadan koodid e-mailiga UM'i. Vastuseks saan hinnapakkumise. Kinnitan e-maili teel pakkumise. Jupid tellitakse ära. Kui saabuvad kohale siis antakse maili teel teada.

Ja alles siis on vaja minna kohale et võtta arve + jupid. Arve siis tasun ülekandega kuna meie firmas mingeid sularahaga arveldusi ei taheta aktsepteerida.

Jube mugav oleks kui saaks jupid ja arve ka kätte ilma UM-i külastamata... :)
Firma firmaks. Palju siit selliseid kundesid teisi üldse on?

Ja mis siin realoem-st rääkida, kui ei teata isegi, mida UM tähendab..

Postitatud: 31.03.2007 03:06 19
Postitas Tiit525
guardvv kirjutas:nu nemad arvavad et sa räägid nagu terve firmaga(bmw) kui neile teie ütled ... see ei tee veel neist ebaviisakaid kui nad sulle sina vastu ütlevad(võibolla just püüavad sinu tasandile langeda, et suhtlus ei oleks nii ametlik) :P
Täpselt, mulle meeldib rääkida konkreetse inimesega,mitte UM-ga,ma küll jagan tehnikat ja olen sellega tegelenud aastaid, kuid Scania ja BMW...on vahe, ja ma ei häbene tunnistada, et ma lihtsalt mõne osa nime ei tea, ütlesin seda ka teenindajale ja küsisin,et äkki ma näitan, mul auto väljas, vastus ; aa...väga hea, lähme vaatame! Asi korras, kuigi pole uus ja kallis auto ja ostetavate juppide hind jäi ka kolmekohaliseks. Siiani väga rahul, Eestis parim klienditeenindus minu jaoks.

Postitatud: 09.04.2007 21:46 29
Postitas Indrek_M
Minu tänane kogemus UM-iga oli samas nagu meeldiv ja samas nagu ebameeldiv.

Meeldiv oli asja juures viisakus, sõbralikkus, auto kella pealt korras ja käes. Leiti kenasti järgmine teeninduse aeg, autos oli UM-i pastakas, viisakus-viisakus-viisakus. Hoolduse klienditeenindus on hea.

Ebameeldivust tekitasid kaks asja.
Esimene - lasin vahetada salongiventilaatori, mille jaoks tuli armatuur maha võtta. Autot üle andes oleks võinud esiklaasilt seestpoolt ikka oma näpujäljed ära pühkida ja kompuutri keele tagasi panna inglise keele peale nii nagu oli enne.
Teine - kuna Külminaatoris kliimat täites selgus, et üks toru lekib siis tahtsin, et see toru ka täna ära vahetataks. Autot UM-i andes näitasin näpuga milline toru lekib. Autot kätte saades selgus, et nad minu näitamist ei usaldanud, tegid ikkagi kliima kontrolli ja kuna seda toru neil laos ei olnud siis midagi ka ära ei vahetanud. Aga milleks seda kontrolltäitmist tehti 760 eek eest ... mina aru ei saa. Ütlesin ju, et lekib ja vaja vahetada toru. Uus aeg kahe nädala pärast - selleks ajaks peaks olema toru tellitud ning eks peale vahetust siis survestatakse uuesti.

Postitatud: 17.04.2007 11:51 38
Postitas Q
Kogemus Tartu UM-iga

Telefoni teel leppisin kokku aja ostetavale autole 24p testiks, lubati pärast anda paber kus kirjas vead ja hinnad nende paranduseks. Telefoni teenindus väga meeldiv ja õhtul enne teeninduse aega sain ka meeldiva sms-i meeldetuletusega.

Kui autole järgi läksin siis pidin ise ekstra küsima paberit millel vead kirjas ja hindasid seal ka polnud. Samuti polnud näiteks kirjas milline 4-jast parkimisandurist läbi on. Kuna oli kiire, siis mõtlesin et ok pärast uurin hinnad jne. Üritasin autot käivitada, aga vaat aku olid need härrad tühjaks tõmmanud ja auto ei käivitunud. Väikese ootamise järel tuldi mingi poolpiduse akuga minu autot käivitama, aga see ei õnnestunud. Siis alles toodi mingi käivitusagrekaat ja õnnestus auto käima saada.

Et lõpp nagu jättis väga halva mulje.

Postitatud: 19.04.2007 09:41 47
Postitas aise
appi, teeninduse järjekord on juba 1 kuu :shock: mis sai sellest teisest esindusest, mis pidi tehtama?

Postitatud: 19.04.2007 10:10 28
Postitas Tarmo
Seda ehitatakse alles.

Postitatud: 19.04.2007 11:28 04
Postitas hanno
Tarmo kirjutas:Seda ehitatakse alles.
Ja kahjuks enne aasta lõppu seda ka vist valmimas pole.

Postitatud: 24.04.2007 16:58 44
Postitas nokkel
Tartus küll erakordne uimasus...kahte tuleregullimisnupstükki otsiti vist pool tundi ja siis ei olnud vahetusraha ja ei saanud kuidagi tshekki välja prinditud. arvata võis et nad sellise uimasuse juures väga viisakaks jäid :lol:

Postitatud: 25.04.2007 10:37 05
Postitas patrik
paar nädalat tagasi saime siis koos naisega paraja shoki osaliseks. saatsin ta auto värvi ja sisu valima. igaks juhuks saatsin kõigepealt varuosade letti et seal on ta tuntud nägu ja ehk juhatatakse norm müügimehe juurde. alguses oli veidi nalja kui talle kõigepealt pakuti mudelautot, siis lapsele mõeldud mänguautot( varuosade lett ikkagi) ja kui siis lõpuks aru saadi mis teema on, kutsuti automüügi mees, öeldes et ta tuli autot ostma( mitte niisama vaatama). mees tuli, vaatas teda pealaest jalatallani üle, isegi ei küsinud mida ta osta tahab ja ütles et tuleb tagasi 10 minuti pärast. naine käis pool tundi autode vahel ringi ja sealsamas olevad müügimehed, istudes arvuti taga ei tulnud teda aitama. lõpuks ta vihastas, ostis oma riided varuosadest ära ja läks minema.

tänud siis kaido soorskile, kes lõpuks aitas united motorsist teise müügimehe jutule pääseda.
kui vanasti tuli uue auto ostuks ostuluba omada siis tänapäeval on situatsioon sisuliselt sama- kui sa pole mingi kõva ärimees kes tuleb uksest sisse ja laiab ringi, ei tegele sinuga keegi

sa jäid kopsakast komisjonitasust ilma, jobu!

Postitatud: 25.04.2007 10:47 43
Postitas Relk
Aga mina oleks pärast 5 minutit ootamist läinud järgmise müügimehe juurde ja küsinud temalt.

Probleem lahendatud, närvid korras, usk heasse teenindusse säilinud.