8 viga tekstis on vähemalt 1 viga päriselus.
Miks sa küll tulid välja uue argumendiga: mis-sa-arvad-et-tesla-ei-lagune-?
Kui see oleks nii, siis tasuks ta ennast esimesel päeval ära ja kestaks see
meie viimse päevani. Iga foorumilugeja teab vastust sellele küsimusele.
Jah me ei tea täpselt mismoodi elab mudel S pärast viit eluaastat, kuid
me teame, mitte paljud just muidugi, kuidas elavad meie ustavad
uuemad BMW-d (~2008). BMW pole kaugeltki töökindlusega esirinnas.
Seega, kasutada argumenti: "Tesla laguneb ja varuosasid ei saa", on väär.
Nagu ma juba ütlesin, ei saa Tesla endale lubada sellist luksust nagu
Planned obsolescence. Kui sa tahad päriselt diskuteerida sellistel teemadel
nagu vananemine ja töökindlus, siis sa pead väga tõsiselt läbi puurima
eelmainitud väljendi, sealhulgas kurssi viima endaga, mis asi on
ZeitGeist Movement, millega see tegeleb ja miks ta üldse olemas on.
Kusjuures, ma ei pane pahaks, et kõigile ei ole uus meeltmööda, see on
inimloomuses väga normaalne nähtus. Kuid ilma reaalsete materjalideta
ei tohi, kordan, EI TOHI öelda, et miski uus on kuidagigi halvem kui vana
ja ustavalt teeninud.
See mõte, et "korralik vajutaja" võiks tuksi midagi keerata, on VÄGA õiges
suunas liigutav mõte. Inspiratsioon muidugi sisepõlemismootorite vallast,
ärahooratud kõikvõimalikud mehhaanilised komponendid.... oh neid.
KUID, nagu juba jõuti vihjata. Kui tihti kantakse pesumasin maha põhjusega,
et sel on mähis läbi põlenud? Väga väga harva. Eriti keeruliseks läheb siis,
kui pesumasina mähis on vesijahutusega. Elektrimootoris peab mehaanilist
väntsutamist taluma ainult üksainus osa ja see on laagerdus. Mina, kui pea
kuuenda astme masinaehituse insener, võin öelda, et need laagrid ei ole
korpusega niimoodi ühes, et nende suremisel peaks uue mootori ostma.
Ja kui kaua need laagrid vastu siis peavad? Kõvasti kauem kui ustav
E39 salongiventilaator, ehk siis vähemalt üks gigameeter, kui mitte kaks.
"Kust sa tead?" - Ma oskan seda paska arvutada.