5. leht 24-st

Postitatud: 30.01.2007 19:00 20
Postitas Markii7
Juss kirjutas:Mul oli sama lugu kus 1000km pärast 24p testi läks armatuuris abs'i tuli põlema.
No mul kärssas lisaks ka peeglite lüliti läbi järgmisel päeval- see vahetati ära tasuta, probleemideta.
Need pole võrreldavad asjad ju!

Postitatud: 30.01.2007 19:01 39
Postitas Relk
Mu kommentaar oli läbi huumori prisma.

Postitatud: 30.01.2007 19:02 24
Postitas Markii7
Juss kirjutas:Mu kommentaar oli läbi huumori prisma.
Sain aru jah ;) :cool:

Postitatud: 30.01.2007 20:49 52
Postitas kapa
24p testis ei vaadata rehvide sisse , märgitakse ainult et on kulunud välise vaatluse põhjal .

Postitatud: 30.01.2007 21:47 19
Postitas ArgoV
Mõtlesin sügavalt järele oma pisut rohkem kui 2 aasta kogemusele Tallinna UMiga....... ja ei leidnud ühtegi negatiivset emotsiooni.
Õigemini leidsin küll - aga need olid paraku seotud minu auto ja selle vastupidamisega (õigemini küll vastupidamatusega).
Kõikidesse minu muredesse on suhtutud osavõtlikult ja kõik need on saanud ka mingi lahenduse. Küll pean mainima, et varuosamüügiga kokkupuudet mul praktiliselt pole olnud, seega selle koha pealt ei oska kaasa rääkida.
Toon siia lõpetuseks ühe pisikese näite suhtumisest:
Kui eelmisel autol üks võti pisut kahtlastel asjaoludel kaduma läks, sai helistatud UMi. Soovitati otseteed nende juurde sõita, mida ma loomulikult ka tegin. Vast 15 minutit peale kohalejõudmist oli teine võti ümber kodeeritud ja minu meeldivaks üllatuseks ütles teenindaja, et selle töö eest nad minu käest raha ei võta.
Peale hilisemat võtme ülesleidmist sooritasin loomulikult kõigi 4 võtme uue ümberkodeerimise ja siis juba tasulise teenustööna :)

Postitatud: 30.01.2007 21:54 35
Postitas Jaanus_P
positiivse asjana;

detsembri alguses sai müüki pandud ühe E46 valuveljed omaniku soovil. kuna auto oli parasjagu UM-is värvimises (mingid kriimud olid värvil, kasko maksis) siis sai palutud teeninduse inimesel teha velgedest pildid. Antsime talle fotoka pihku ja ...... (nime ei mäleta) inimene läks ja tegi kõigist velgedest pildid ära ja tõi fotka tagasi.. raha ka ei tahtnud :D . see järel kohe üks teine juhus kus valdek vahetas talverehvid velgedele ära ja siis sai veljed sõidutatud UM-i kus antud auto ikk aveel värvitöödes oli. teenindaja (ikka ei mäleta nime) palus, et me sõidaks sinna peaukse kõrval oleva tõstetava ukse juurde ja tegi selle lahti... meie tõstsime veljed/rehvid maha ja sõitsime minema... hoiustamise tasu ei võetud... ainult allakeeramine oli arvel. :D . seega igati positiivne koht.

Postitatud: 30.01.2007 23:49 53
Postitas Markii7
kapa kirjutas:24p testis ei vaadata rehvide sisse , märgitakse ainult et on kulunud välise vaatluse põhjal .
Kuhu sisse, rehv maha ja vaatad sisse? :P
Ma räägin ikka rehvi turvise mustrist, mis jääb rattakoopa poole, see sisemine serv.
Eeldaks, et kui teostatakse välist vaatlust, siis on masin tõstukil ja pööratakse rattaid ja vaadatakse korralikult, mitte ei jõlguta niisama.
Igaljuhul jäi see asi neil märkamata või ei tahetud märkida...
Ei mõtlegi, et nad mõõdavad jääksügavust, et kas on ikka ≥ 1,6 mm- kuigi see oleks tervitatav.

Postitatud: 31.01.2007 08:37 54
Postitas siim
mis Te otsite automüümise ja paranduse paradiisi maa peal???
Tulge mõistusele!!! Mõned inimesed teevad ka vigu siin maamuna peal!!!

Postitatud: 31.01.2007 21:43 18
Postitas sass 750
Seisin täna kümme minutit Tartu UM varuosade leti juures ja keegi mind teenindama ei tulnud,lahkusin tühjade kätega.Eks teinekord lähen proovin uuesti.See ei olnud esimene kord kui sinust välja ei tehta.Kurb.
Muideks,igakorraga hakkab salongis olev tsikkel järjest rohkem meeldima.

Postitatud: 31.01.2007 21:43 45
Postitas tsiklimees
24p testi olen ise ka lasknud kunagi teha. Ja sellest mulle ka väga hea mulje ei jäänud. Kahjuks pole kõik põhjused meeles, aga üritan meenutada. Seda siis Tallinna esinduses.

Testi raportisse olid kirja pandud igasugused tühised asjad vigade loetellu (nagu näiteks istme riie natuke katki või siis mingi kriim). Ühesõnaga sellised asjad, mis sõitmist ei sega ja ei ole kallid parandada ning mida ise näeb ka väga hästi. (tühised, kuna auto mis ma ostsin polnud enam kuigi nooruke)

Veermiku kohta vigu ei leitud, samas kui nädal hiljem Laki diagnosti läksin. Siis seal tuvastati, et tagumised silikoonpuksid on läbi, samuti üks amordipadi ja tagarataste õõtsa esimesed puksid.

Ja mootori diagnostikas Truumu leidis mitu veakoodi, mis oli kompuutrisse salvestatud, bensiinipaagi tuulutus klapp oli üks ja teist ei mäleta. Asjad ise olid terved, aga mingi hetk lihtsalt olid korra tõrkunud ja sellest oli jäänud mingi jälg kuhugi auto mällu. Aga kui asjad toimivad, siis oleks pidanud ka veakoodid kustutama (ei tea kas üldse arvuti taha pandigi UM-s)

Samuti peale UM-i 24p testi öeldi, et mootori juures on mingi kahtlane hääl, see mis see täpselt on ei osanud nad öelda. Pakkusid kaks varianti, üks oli, et mootori kett teeb häält, teist kahjuks ei mäleta kah enam. Aga laki diagnostis öeldi, et õli on vähe. Valasin siis liitri sisse ja asi korras. Imelik kas siis õli taset ei kontrollitud UM-s ka vist.

Ja UM-i autot viies ise remondimeest ei näe, pead rääkima teenindajaga. Remondimees näeb aga robotlikult jälle järjekordset autot angaari sisse sõitmas, ilma et tal oleks suhe selle auto omanikuga. Mulle meeldib ikka remondimehele asja seletada, need teenindajad niikuinii ei räägi kõike edasi ma arvan.

Laki diagnostis näiteks simmerlingi vahetusel palusin ma ka natuke summutit keevitada ja siis õlised käigukasti puksid ka puhtaks teha õlist, et õli neid ära ei sööks. Ja pärast oligi kõik tehtud nagu vaja !
Sai veel enne seda remondimehe käest mitu asja järele päritud/näpuga näidatud jne.

Postitatud: 31.01.2007 21:46 01
Postitas tsiklimees
Muide minu tellitud matilukustite kohta pole ka veel sms-i tulnud. Tellimuse andsin sisse ja arve tasusin millalgi enne jõule juba.

Ja varuosade letis nad tavaliselt küsimustele ka vastata hästi ei oska.

Postitatud: 31.01.2007 22:44 57
Postitas hanno
tsiklimees kirjutas: Samuti peale UM-i 24p testi öeldi, et mootori juures on mingi kahtlane hääl, see mis see täpselt on ei osanud nad öelda. Pakkusid kaks varianti, üks oli, et mootori kett teeb häält, teist kahjuks ei mäleta kah enam. Aga laki diagnostis öeldi, et õli on vähe. Valasin siis liitri sisse ja asi korras. Imelik kas siis õli taset ei kontrollitud UM-s ka vist.

Ja UM-i autot viies ise remondimeest ei näe, pead rääkima teenindajaga. Remondimees näeb aga robotlikult jälle järjekordset autot angaari sisse sõitmas, ilma et tal oleks suhe selle auto omanikuga. Mulle meeldib ikka remondimehele asja seletada, need teenindajad niikuinii ei räägi kõike edasi ma arvan.
Mootoridiagnostika on eraldi teenus ja seda nii põhjalikult 24p testis ei tehta.
Ja mina isiklikult olen alati kõik lisainfo teenindajale öelnud, kes siis info ka töökäsule kirjutab. Kui on mingi lisainfo, mida sa juba eelnevalt tead, siis ära hoia seda endale.

Mina olen juba Tallinna teeninduses päris palju käinud ja positiivne mulje on siiski enamuses.

Postitatud: 01.02.2007 00:21 05
Postitas hollow
sai täna UMi varuosa letti kylastatud

kõik oli ilus tore aga.

kui ma sisse astusin oli 1 klienditeenindga ja see tegeles yhe inimesega
seisin selle inimese kõrvale, et olla nagu järjekorras, siis tuli teine klienditeenindaja ja nagu maa alt astus sissse mingi vanem meesterahvas ja astus otse letijuurde ja se teine teenindaja hakkas seda vanemat härrat teenindama... mina jäin ootama. õnneks ei pidanud kaua ootama aga järjekorrad kui sellised seal ei kehti... kes esimesene letiette jõuab ja suu lahti teeb selle kord oligi sinna jõuda

Postitatud: 01.02.2007 08:51 39
Postitas Aaro
hollow kirjutas:... kes esimesene letiette jõuab ja suu lahti teeb selle kord oligi sinna jõuda
Miks sa siis ise suu kinni hoidsid? Mina harilikult selliste olukordadega hakkan häält tegema. :) Kui seised vaikselt seal ja midagi ei ütle, siis ei saa klienditeenindajat ka milleski süüdistada, kuskohast tema pidi teadma, et sabas oled.

Postitatud: 01.02.2007 09:22 19
Postitas hollow
Aaro kirjutas:
hollow kirjutas:... kes esimesene letiette jõuab ja suu lahti teeb selle kord oligi sinna jõuda
Miks sa siis ise suu kinni hoidsid? Mina harilikult selliste olukordadega hakkan häält tegema. :) Kui seised vaikselt seal ja midagi ei ütle, siis ei saa klienditeenindajat ka milleski süüdistada, kuskohast tema pidi teadma, et sabas oled.
minu letiääres viibimist ei oleks saanud müüja küll kuidagi teisiti tõlgendada... lihtsalt täpselt see hetk kui tuli teine teenindaja ilmis minu seljatagant mingi härrasmees kes juba 2-3 meetri kauguselt kõva häälega hyydis mis suto temal on ja mis jama sellega on (84 aasta kolmene ja tagurpidi käik ei läinud sisse) aga kuna mul nii kiire ei olnud, siis ei tahtnud sellest mingit tyli kellelegi teha. olles ise klienditeenindaja, siis tavaliselt saadat vahelesegava inimese pikalt kui mul on klient kellega ma juba tema probleeme lahkan

Postitatud: 01.02.2007 23:30 00
Postitas iisak
Oma kogemustest ka...
Käisin täna oma sinisega UMis sillakontrollis.Viisin auto ära,45min pärast helistati-tule järgi.Paberil oli kõik kirjas,mis vaja vahetada.Arutasime läbi,mis maksab ja kaua tööaega läheb ja siis härra leti tagant ütles:" Ma vaatasin siin,su auto käis sügisel juba korra esisilla pudinaid vahetamas,aga nüüd selline asi,et osa detaile tuksis juba(paralleelvarras ja õõtsad).Need vahetame garantiikorras ära ja äkki leiad raha,vahetame muud jupid ka ära,siis ei lähe sillaregull raisku." Minu lolli näo peale ütles ta,et see ka nende kulul,kuna kuulub garantii alla.... :P

Postitatud: 02.02.2007 09:27 09
Postitas Allan_A
Mõned korrad olen käinud ja pole millegi üle nurida, v a ükskord kui veermikukontroll sai kirja pandud. Kokkulepitud kellaajal meistrit kohal polnud, jube vahva. Poole tunni möödudes läksin hooldusletti ja ütlesin, et kui 15min auto vaadatud ei saa, lepime muu aja kokku uuesti. Selle jutu peale leiti meister ka üles kuskilt.

Iisak, Su autol kestavad õõtsad siis mingi 4-5kuud? :)

Postitatud: 02.02.2007 10:52 19
Postitas aise
Tõutäkk kirjutas:Iisak, Su autol kestavad õõtsad siis mingi 4-5kuud? :)
pole midagi imestada, minul 1 rooliots ja 1 esimene alumine õõts lääbi, mis suvel UM´s vahetati. veermiku kontrolli aeg on kirjas juba ja ma tahan näha kui nad nende asjade kohta vaikivada kavatesevad ...

Postitatud: 02.02.2007 12:10 48
Postitas Indrek_M
Minu kogemus varuosaletiga igati positiivne - kõik vajaliku olen saanud, tellitud asjad on pigem varemgi kohale jõudnud, alati õiged asjad saanud.

Teeninduse poolega üks kogemus - mootor lonkas tühikäigul, truumu juures sai sada asja vahetatud, tulemus suht nullilähedane, viisin siis esinudsse diagnostikasse - arvati, et tund, poolteist läheb. Järele minnes ikka veel uuriti ... lõpuks läks kokku 4 tundi, auto sain kätte siis kui isegi koristaja oli juba ära koju läinud. Viga ei leitud ja kasseeriti mingi 700 eeku umbes. Positiivne oli asja juures see, et üritati kogu hingest, negatiivne see, et viga siiski ei leitud.
Hiljem lahenes probleem suures osas tühikäigumootori puhastamisega.

Postitatud: 02.02.2007 15:52 54
Postitas Indrek_M
priitv8 kirjutas:
Indrek_M kirjutas:Hiljem lahenes probleem suures osas tühikäigumootori puhastamisega.
No Truumu oleks Sulle seda asja ühena esimestest soovitanud.
Loe mu postituse algust ka. Ma poleks sinna UM-i üleüldse roninud kui Truumu juures asjast asja saanud oleks. Kui nagu peale väga mitmendat katset ühes kohas tulemust pole siis nagu minus pole piisavalt lolli järjepidevust sinna ikka ja jälle tagasi minna ning muudkui uute oletuste järeleproovimiseks raha tampida. Tühikäigumootorit sai seal ka tulemusetult puhastatud.

Postitatud: 02.02.2007 15:54 03
Postitas priitv8
Indrek_M kirjutas:Tühikäigumootorit sai seal ka tulemusetult puhastatud.
Ma saan aru, aga ei taipa, mismoodi Sa teda pärast siis tulemusliku(ma)lt puhastasid?

Postitatud: 02.02.2007 18:37 00
Postitas Indrek_M
priitv8 kirjutas:
Indrek_M kirjutas:Tühikäigumootorit sai seal ka tulemusetult puhastatud.
Ma saan aru, aga ei taipa, mismoodi Sa teda pärast siis tulemusliku(ma)lt puhastasid?
OT, aga võtsin lahti selle osa, mis "ametlikult" lahti ei käi. See tagumine kontaktidega osa oli mõnusat sodi täis, peale puhastamist ja kokku panemist hakkas kenasti tööle. Eelnev Truumu poolt õhutorudest wd40-ga vussutamine ja asja loksutamine märkimisväärset efekti ei andnud - sisu liikus küll kenasti aga taga otsas kontaktid ühendust korralikult ei saanud. Asendamist proovides tõenäoliselt sattusid samasugused.
Tahad veel täpsemalt teada siis privas, UM-iga pole siin enam suurt midagi pistmist.

Postitatud: 03.02.2007 00:00 49
Postitas priitv8
Indrek_M kirjutas:Tahad veel täpsemalt teada siis privas, UM-iga pole siin enam suurt midagi pistmist.
OK, juba kujutan ette.

Postitatud: 03.02.2007 22:51 14
Postitas Simsa525
Palgatööline luuserdab alati niipalju kui saab, olgu sis UM tööline või keegi teine... ise olen suht tihedalt um'ga seotud ning võin julgelt öelda, et alla 2000a masinat vaadatakse seal kui odavat masinat :lol: Kui vaid näeks mis uued pillid enamus ajast teeninduses sees on :cool:

Postitatud: 03.02.2007 23:59 29
Postitas viinakaru
mulk2 kirjutas:Soome poolele on nii et kui mingit spetsiifilisemat osa pole laos .siis tuleb kaup rootsi kesklaost 2 päevaga. Pole veel olnud juppi mida rootsis pole. On ka nii et kui möne päeva hommikul tellid siis järgmise päeva pärastlöunaks on rootsist osa tulnud. 2 päeva või 2 nädalat on ikka suur vahe. kahju et UM ja eesti ikka veel ida euroopa alla käib ja spetsiifilist osa tuleb meil 2 nädalat saksast oodata. Teenindusega yldiselt rahul, rohkem Tartu UM iga kokkupuudet olnud.
bullshit, seal ka sama teema ikka saksa kaudu ja 2 nädalat. Aga lati võid ju 30% juurde maksta ja dhliga saata, kui kiire taga. Odava jupi puhul ei olegi ju eriti hinnas miskit hullu

Postitatud: 07.02.2007 20:31 13
Postitas sips
Kas Tallinna UM-ist jubinaid interneti kaudu koju on võimalik tellida :?:

Postitatud: 07.02.2007 20:36 38
Postitas MadMan
Minu seisukoht on neutraalne kuna olen vaid 3 korda Tartu esindust külastanud. Jupid tulevad nagu kokku lepitud, töö tehakse kiiresti, bürokraatia on võimas ja selle tõttu tuleb aega varuda.

Postitatud: 07.02.2007 20:56 02
Postitas H_Margus
sips kirjutas:Kas Tallinna UM-ist jubinaid interneti kaudu koju on võimalik tellida :?:
Mina sain sellise vastuse;

...Küll on aga võimalik, et tasute kauba eest ülekandega ja tellite
ise Els-i kulleri järgi, kes siis saadetise Teile kätte toimetab.

Lugupidamisega,
United Motors

Postitatud: 08.02.2007 00:00 10
Postitas Cardo
Täna seisin Õismäel varuosa letitaga 10 minutit ja enne mind seisis kuller, üsna närviline oli, helistas kusagile ja küsis , et sorry kaua peab veel siin seisma , mitte ühtki hingelist ja kohe hakkas sagimine pihta. Kas vanad "head" ajad on tagasi ???
Ok saan, aru, et 1 mees on tõbine, aga sellistes firmades kus on ametiredel 100 kordne, võiks siis vähemalt keegi asendada, vot mis ....

Postitatud: 08.02.2007 19:40 14
Postitas Maris
pidin UM-ist nädal aega ühte juppi ootama, öeldi et reedel jõuab kohale. pärast tuli välja, et oli tegelt juba teisipäeval laos olemas... ok ikka juhtub, et miskit jääb kahesilma vahele, kuid kui auto paranduses, siis iga päev pikk oodata.
ja mis puutub sellesse, et kes esimesena suu lahti teeb, see pääseb löögile, siis klienditeenindaja üks ülesannetest on märgata kes järjekorras kauem oodanud on!!! alati saab viisakalt vabandada uue kliendi ees ja öelda, et teine klient oli enne...