Krõbe pakane tulekul!

Vaba teema
Vasta
Märt
Huviline
Postitusi: 489
Liitunud: 28.01.2003 14:53 28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Märt »

kummaline jah...kõik pensukad,parklad jne. kohad on õlilaike täis.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Mul just parim sõber täna kirus, et äkki on taha tekkinud suur sinine pilv 2002 passat)
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

mina ei julgeks küll kuhugi sõita kui niipalju õli välja on jooksnud! ma nimelt vaatasin maja ees olevat õli loiku (~200 grammi) ja seda rida mis mööda tänavat minema sõitis. aga õnne kõigile kel masinad korras ja veel töötavad. ja kahju (mitte kahjurõõmus) neist kellel auto alt on vedanud.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
hugo520
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 15.08.2005 19:16 11

Postitus Postitas hugo520 »

a üks müstika ka on veel.........auto käest saan koguaeg särakaid(saan särtsu kui autost väljun ja ust või keret puutun)
Mul sama asi, sirakas alati garanteeritud!
Siiani on masin korralikult käima läinud, ei mingeid probleeme. Aga esimesed "meetrid" sõitu on kange võitu ning külmad jne.[/quote]
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

MInu E36 318 käivitud bangu naxti (3 korda üle õla). Roolivõim teeb imelikku häält, käigukand raske ja sillad kolksuvad. Eile tegi veel jahutusmootor imelikku vilinat :S
Aga muidu kõik okei ;)
Ziilike
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 06.01.2005 12:16 33
Asukoht: Tallinn, Muuga ja muu Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas Ziilike »

Eile paar BMW-d mis meil teenindusse jõudsid ei lekkinud mitte mootori õli vaid roolivõimu õli.

Ühel seatil oli lausa vesi mootoris :lol: kui tal õlivahetust tehti.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1989
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Juss kirjutas:Mitte röövida, vaid selline on originaalaku hind UM'is. Mujalt oleks olnud 1000-1500.

Minu üllatuseks on E39 aku 90ampertundi. Akukeskus soovitas üldse 110'st.
-25 oli minu 6.5 aastasele akule igatahes liig. 2 päeva varem UM-s teeninduses olles öeldi, et aku on veidi nõrk ja vajaks laadimist, aga kes siis selle peale uut akut ostma läheb :) Palju lahedam on mitu tundi enne külmetada, üritada autot käivitada säästumarketi kaablitega (mis ei õnnestunud ja isolatsioon läks ka külmaga pooleks). Ja siis taksoga uue aku järele sõita. Kusjuures minu aku mahtuvus oli originaalis 80ah. Aga äkki sellepärast madalam, et saksast toodud.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Olen hetkel 500km Stockholmist p6hjas ja igatahes selliseid kylmasid siin ei ole, lund aga küll. Igatahes nädalase seismise järel, nagu ka eelmine aasta kuuajase seismise järel- v6tit näitad ja naksti auto käib :)
Sphinks
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 01.12.2004 11:20 21
Asukoht: Nõmme vabariik

Postitus Postitas Sphinks »

niisiis...yleeile sai esimest korda yle mitme nädala oma auto tööle pandud...alguses ei saanud uksest sisse sest puldiga sain signa maha aga keskluku mootorid vist jääs...arvutis hakkas põlema motoröl tuluke...muid pobleeme ei olnud...ainuke asi see et ennem soojemate ilmadega käiasin akut umbes 10 sek-i aga nüüd läheb sellise kylmaga poolest püürdest tööle...tuttava opelilt sain ka kogu aeg surakad kui ringi vurasin...huvitav miks see nii on :D
93 a. touring e30
Kasutaja avatar
marek320
Huviline
Postitusi: 299
Liitunud: 19.08.2004 19:41 57
Asukoht: Worldwide

Postitus Postitas marek320 »

Soojendusega rooli ja käigukangi oleks vaja :) @ me Lõuna-Eestis hetkel. Auto on siiani kenasti tööle läind, a hääled mis sellega kaasnevad on iga hommik järjest karmimad :? loodab, et külm midagi kurja ei tee :( , hirm juba nahas.
E60 530i
Metallide termotöötlus.
Kasutaja avatar
Toomas
Huviline
Postitusi: 642
Liitunud: 12.04.2004 12:53 22
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

Sain ka täna kenasti käima, miinus 26 oli hommikul. Aga tunda et aku on selliste külmade jaoks tiba läbi omadega :?
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

auto pakasega juba päris harjund, isegi woofer hakkas taas häält tegema :D
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
fact0r
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 20.01.2006 20:56 36

Postitus Postitas fact0r »

hetkel -36 kraadi siin põhja-soomes ning e39 käivitub "veel" siiamaani kenasti.

samas Golf 4 andis otsad endaga. :oops:
ravia
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 30.12.2004 23:53 38

Postitus Postitas ravia »

Alles olin väga rahul.Krt.(temp.-18C)hiljuti sõitma minnes avastasin,et mootori temp. ei tõuse.Tiba üle sinise :evil: .
Mõneti ka hea,saab korraga vahetada pumba ja termostaadi.
'90 E34 M50B25
Janek
Klubiliige
Postitusi: 1555
Liitunud: 18.11.2003 16:13 10
Peamine sõiduk: E46 320d
Telefon: 56659473
Asukoht: Vilppula (soome)

Lumi.

Postitus Postitas Janek »

Kui meil on külm siis rootsis selline lumi et anna olla
Vaata www.argo.tk
Tel:56659473
Andrus_V
Huviline
Postitusi: 1271
Liitunud: 13.08.2003 17:13 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andrus_V »

Timmu kirjutas:räägitakse,et Boschis ja Bmw esinduses on akud otsas, mujal ei tea.Ja veel. VW ja audide õlijahuti vahel olevat tihendit ka Tallinnast ei saa - see tihend lendas vist päris paljudel, õlijutt taga.
Ajasin ka sugulasega täna seda tihendit või jahtutit taga, tulemus null. Jahuti oli Forsis olemas, aga tihendid otsas. Romulad vangutasid ka pead. Arvatavasti piisab tihendist ja ei ole kogu kupatust vaja vahetada. Auto jääb tihendit ootama.
ravia
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 30.12.2004 23:53 38

Postitus Postitas ravia »

Andrus_V kirjutas:
Timmu kirjutas:räägitakse,et Boschis ja Bmw esinduses on akud otsas, mujal ei tea.Ja veel. VW ja audide õlijahuti vahel olevat tihendit ka Tallinnast ei saa - see tihend lendas vist päris paljudel, õlijutt taga.
Ajasin ka sugulasega täna seda tihendit või jahtutit taga, tulemus null. Jahuti oli Forsis olemas, aga tihendid otsas. Romulad vangutasid ka pead. Arvatavasti piisab tihendist ja ei ole kogu kupatust vaja vahetada. Auto jääb tihendit ootama.
Enne peaks ikka karteri tuulutust kontrtollima,kui see umbmes ..-.,
'90 E34 M50B25
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

tundub et enamustel autod vastu pidand sellele pakasele. pole kuulnud küll, et kellelgi kap.remondiga oleks lõppend see pakase saaga :)
viimane krõbe sel ööl tulemas siis saab taas soojemat ilma tunda, aitab küll sellest ilmataadi vingerpussist ;)
http://www.postimees.ee/220106/esileht/189560.php
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Kasutaja avatar
urki
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 23.04.2004 09:13 49
Asukoht: järvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas urki »

Tervitus. Kasutan juhust ja teema pealkirja et selgitada enda auto anomaalia.
Nimelt näiteks -20 kraadise või enama pakasega ei tule täiesti sooja mootoriga seistes salongi sooja. Pigem nagu mingi supiaur. Kui aga hakata sõitma, siis tuleb ka sooja. Ometi ei tea autol midagi viga olema.
Kes viitsib ja teab, milles kala, kui seda üldse on, siis võiks paari sõnaga mainida.

Urmas
Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

urki kirjutas:Tervitus. Kasutan juhust ja teema pealkirja et selgitada enda auto anomaalia.
Nimelt näiteks -20 kraadise või enama pakasega ei tule täiesti sooja mootoriga seistes salongi sooja. Pigem nagu mingi supiaur. Kui aga hakata sõitma, siis tuleb ka sooja. Ometi ei tea autol midagi viga olema.
Kes viitsib ja teab, milles kala, kui seda üldse on, siis võiks paari sõnaga mainida.

Urmas
veepump
Kasutaja avatar
urki
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 23.04.2004 09:13 49
Asukoht: järvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas urki »

See pole küll normaalne, kuna veepump sai aasta- kaks tagasi vahetatud ja on metall turbiiniga. :(
Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
truumu

Postitus Postitas truumu »

urki kirjutas:Tervitus. Kasutan juhust ja teema pealkirja et selgitada enda auto anomaalia.
Nimelt näiteks -20 kraadise või enama pakasega ei tule täiesti sooja mootoriga seistes salongi sooja. Pigem nagu mingi supiaur. Kui aga hakata sõitma, siis tuleb ka sooja. Ometi ei tea autol midagi viga olema.
Kes viitsib ja teab, milles kala, kui seda üldse on, siis võiks paari sõnaga mainida.

Urmas
Vaheta jahutusvedelik ära...
Liiga kõrge külmumistembiga, katki midagi ei tee, kuid muutub pudruks
Kasutaja avatar
urki
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 23.04.2004 09:13 49
Asukoht: järvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas urki »

Kui aus olla siis välja pole ma seda tõesti lasknud. Kuna radikas vähe välja immitseb, siis ma ikka kallan paari kuu tagant pool liitrit peale. See et jahutusvedelik jamab võib täitsa reaalne olla.
Kiitus meestele vastamast, kuna nüüd soojemaks, siis pole jälle tarvis seda vahetama kukkuda :D Aga ära ma selle pulli teen.

Urmas
Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
Kasutaja avatar
Mirko
Huviline
Postitusi: 1428
Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Mirko »

Sai ka eile jäärada sõitmas käidud, jäärajalt tagasi sõites hakkas auto äkitselt puterdama ja pöörded ei püsinud enam ühtlased. Jätsin auto tee äärde ja välja minnes lõi kohe näkku pahvaka väävli haisu, mootor töötas nagu vanad sapakal, pöörded kõikusid 500-200rpm-i vahel. Kapoti kinnitused olid ka kinni jäätunud ja kapotti lahti ei saanud, mis siis ikka sõitsin koju. Ei saanud öö otsa magadagi, rahatähed jooksid silme ees. Hommikul sai jukerdatud kuni kapott lahti tuli ja ennäe, 1 silindri küünlajuhe maha tulnud. Juhe peale ja mootor töötas jälle. Ehmatas ikka päris korralikult!
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Kas jahutusvedelik külmudes paisub, või tõmbub kokku? Mul auto hakkas täna nutma, et kontrolli jahutusvedeliku, teen mina siis korgi lahti ja vaatan, et see paak puhta kuiv, valasin peale ja siis oli jälle kõik ok.
Et kas ma pean nüüd muretsema, et kuskilt välja immitseb või oli ta lihtsalt külmudes kokku tõmbunud?
truumu

Postitus Postitas truumu »

Kristjan_K kirjutas:Kas jahutusvedelik külmudes paisub, või tõmbub kokku? Mul auto hakkas täna nutma, et kontrolli jahutusvedeliku, teen mina siis korgi lahti ja vaatan, et see paak puhta kuiv, valasin peale ja siis oli jälle kõik ok.
Et kas ma pean nüüd muretsema, et kuskilt välja immitseb või oli ta lihtsalt külmudes kokku tõmbunud?
Ongi selles erinevus, jahutusvedelik ei muuda ruumala(või tõmbub veitsa kokku), vesi paisub ja lõhub kõik ära
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Et selle 10l peale, mis mu mootoris oli/on, võis see pool liitrit mis uuesti juurde valasin lihtsalt kokku tõmbuda?
Kasutaja avatar
draggo
Huviline
Postitusi: 854
Liitunud: 08.09.2003 13:33 48
Asukoht: Tar2
Kontakt:

Postitus Postitas draggo »

Kristjan_K kirjutas:Kas jahutusvedelik külmudes paisub, või tõmbub kokku? Mul auto hakkas täna nutma, et kontrolli jahutusvedeliku, teen mina siis korgi lahti ja vaatan, et see paak puhta kuiv, valasin peale ja siis oli jälle kõik ok.
Et kas ma pean nüüd muretsema, et kuskilt välja immitseb või oli ta lihtsalt külmudes kokku tõmbunud?
Endal oli täna hommikul sama üllatus, kuigi nädal tagasi kallasin paagi täis. Kas teda siis külmaga kaob nii kõvasti kuhugile.
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8455
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Kirjutan siis omadest kogemustets ka natuke.

e34 524 td 91 a väljas -19 käivitus pikemalt, aga siiski käivitus.
siis seisis 4 päeva kui need kõige suuremad külmad olid. Olin eestist ära.
Kui tagasi koju jõudsin siis huvi pärast tahtsin proovida kas läheb käima või ei .

Väljas oli siis -18 ja omal jõul see riist ei käivitunud.
käiasin niikaua kuni aku hakkas otsa saama.
Siis lasin tõmmata ja 100m ja masin oli pöördes.
Siis peale seda lasin maja ees nii 20-30 minutit tiksuda ja siis suretasin välja.
Järgmine hommik -19 aga kuna aku oli eelmisest õhtust ikka suht väsinud siis ei saanud jälle omal jõul käima.
Tõmmates 100m jälle kõik korras.
Eile siis kui auto käima sain kell 10:15 läksin linna ja siis käisime Kahalas jäärajal.Koju jõudsin kell 15:00 ja see oli ka esimene kord kui masina välja suretasin.
Täna hommikul siis väljas -16 ja käivitus omal jõul.

Muud organid on oma ülesandeid ilusti täitnud ja kõik nagu töötab.
Pesta tahaks muidugi autot. Jube must on.


C3 ei olnud mingit probleemi ka -29 juures.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

Reede öösel vastu laupäeva oli otepääl - 33 laupäeva hommikul -20 käivitus ilusti.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Vasta