Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Cardo kirjutas:Eksid , kui sõidad peateel ja kõrvalteelt sulle keegi sisse tuiskab oled sina kindlustuse suhtes õige, aga joobe suhtes tehakse trahvi !
tean keissi, kus ilma selliste probleemideta kõrvalteelt ette sõitja õigeks mõistetakse.. Argument oli see, et peateel liiklejal oli võimalus liiklusõnnetust ära hoida, kuna ristmik oli hea nähtavusega ning pidurdusjälgi ei olnud. Hoolimata pea- ja kõrvaltee omavahelistest suhetest jäi liiklusõnnetuse tekitamise eest süüdi peateel liikleja - kõrvalteelt tulnud kodanik eiras lihtsalt märki..
ja ürita sa "mustadele" slaavlastele selgeks teha kes süüdi on. Seda ei otsusta ei seadus ega politsei - pigem omakohus ja suurem kabuur..
rzz sa tood igale asjale taas omad arusaamad, küll tood joodiku mängu ja siis mustad mängu ..... ok olgu sul õigus mul üxpuha kuidas teised asjaga hakkama saavad
Cardo kirjutas:rzz sa tood igale asjale taas omad arusaamad, küll tood joodiku mängu ja siis mustad mängu ..... ok olgu sul õigus mul üxpuha kuidas teised asjaga hakkama saavad
mul jäi 1 asi arusaamatuks ainult - kelle kindlustus sinu arust siis kahjud korvab, kui sul kindlustust ei ole ja süüdi jääd ?
lugesin tiba seda liikluskindlustuse seadust ja leidsin, et sul oli õigus. Mul on lihtsalt havimälu :
§ 6. Garantiifondi hüvitatav kahju ning lepinguta sõidukiga seotud kohustused
(1) Liikluskahju kannatanu suhtes täidab Garantiifond liikluskahju tekitanud isiku kindlustusandja kohustusi, kui:
1) tundmatuks jäänud sõidukiga tekitati isikukahju või varakahju, välja arvatud mootorsõidukile või selle haagisele tekitatud kahju;
2) kindlustusjuhtum põhjustati sõidukiga, mille suhtes kindlustusjuhtumi toimumise ajal seadust rikkudes ei olnud lepingut.
(2) Isik, kellele kuulub sõiduk, mille suhtes seadust rikkudes ei ole sõlmitud lepingut, peab Garantiifondile tasuma kolmekordse kindlustusmakse aja eest, mille jooksul lepingu sõlmimise kohustust rikuti.
(3) Kui käesoleva paragrahvi lõikes 2 nimetatud sõidukiga tekitati liikluskahju ajal, millal leping oli seadust rikkudes sõlmimata, võib Garantiifond sõiduki omanikult selle aja eest sisse nõuda kuuekordse kindlustusmakse või sõiduki valdajalt tagasi nõuda kahju hüvitamisel ja juhtumi käsitlemisel tehtud kulutused.
aga see ei vabasta sind tsurkadele vastamast..
ning 6x kindlustusmakse + remondikulud jms tuleb ka päris hea nummer
mike34 kirjutas:Ma ei saanud sinu küsimusest aru ???
Kas sõiduki on inva sõiduk.
PMS 30% lõpphinnast kui invaliid.
Inva sõiduk neh. Tean, et IF's on see protsent 5%. Pere teine sõiduk on invaauto; ~66kW; riskikoefitient 0,4; Tallinn. Peaks tollel kindlustust uuendama ning üritaks võimalikult soodsalt läbi ajada.
Cardo kirjutas:rzz sa tood igale asjale taas omad arusaamad, küll tood joodiku mängu ja siis mustad mängu ..... ok olgu sul õigus mul üxpuha kuidas teised asjaga hakkama saavad
mul jäi 1 asi arusaamatuks ainult - kelle kindlustus sinu arust siis kahjud korvab, kui sul kindlustust ei ole ja süüdi jääd ?
oleneb asjast. kui leping on, aga poliisi pole, siis maksab see selts kõigepealt, kellega leping on sõlmitud ninf pärast nõuab kahjud sinult koos käsitluskuludega sisse.
kui täitsa ilma lepinguta, siis jah lkf. ja pärast siis jällegi nõutakse sinult see kahju sisse.
ja sinu toodud näide kõrvalteelt ettesõitnud auto suhtes. seal pidi mingeid muid asjaolusid veel olema. niisama sellises asjas süüdlaseks ei jää, vähemalt 100% süüdlaseks mitte.
Üldiselt on kõige selle asjaga nii (vähemalt minu meelest), et niipalju kui mina kuulnud olen, siis õnnetusjuhtumi puhul laabub IF-ga asjade kordaajamine kõige sujuvamalt ja kiiremini... Vähemalt seda maolen kuulnud. Esimese hooga jah, mõtled, et saaks odavamalt, aga pärast seda jama... Kui see nii pole, siis mike34 ees vabandan
Tegelikult on nii, et mike34-l on ka oma mobiilinumber signatuuris.
Äkki proovida sinna helistada ja siis abi küsida.
Kõige suurem võimalus ka vastus saada.
Tänan väga teema autorit personaalse nõustamise ja soodsa pakkumise eest! Ennem oli 3 kuud 1k, nüüd 6 kuud 0,57k.
Siinkohal soovitaks kõigil jälgida oma riskikoefitsendi langemise kuupäeva, mulle saadeti eelmisest seltsist "jah" lepinguga 3 kuu kindlustus, arvestamata seda, et koefitsient oli langemas 4 päeva pärast.
Ühele absurdsele (minu arust) teemale tahaks selgust.
Ehk siis mul oli kaks autot, ühel poliisis riskigrupp 0.45, teisel 0.54 vms. Nüüd ostsin veel ühe ja sellele pani IF 0.70. Minu suurte silmade vastuseks, et see tuleb minu kindlustatud autode riskigruppide keskmisest. Üritasin küll seletada, et 0.45 ja 0.54 keskmine ei saa kuidagi 0.7 tulla, aga siis hämati vastu midagi sellest, et kas minu riskigrupp on juba kolm aastat nii madal olnud jne jne., et varem oli ju kõrgem jne.
Ühesõnaga, mis krdi süstem see on selline?? Arumaeimõista
Kas sa oled auto maha müünud mille riskigrupp oli 0,7 vahet ei ole millal kas aasta tagasi või 5 aastat tagasi see euto risk on endiselt õhus.
Tavaliselt kui ei ole õhus ootavaid autosid siis jah võetakse sinu olemasolevate sõidukite riskigrupp.
ühesõnaga mõtle ajas tagasi
Kui aga tõesti sellist sõidukit pole siis helista
küsin veidi detailsemat infot ja loodetavasti saan mingi adekvaatse vastuse.
Autod tulevad ja lähevad, Vaid INIMESED jäävad
BMW Diisel liigutab mind taas. 525 Turbo DiiselS
mike34 kirjutas:Kas sa oled auto maha müünud mille riskigrupp oli 0,7 vahet ei ole millal kas aasta tagasi või 5 aastat tagasi see euto risk on endiselt õhus.
Nojah,
see võib olla küll, et üks auto, mille ma ca 2-3 aastat tagasi müüsin, sellel 0.7 oli. Mu praegusel autol oli ka siis ilmselt sama...
Aga kus see loogika on? Mis pagan puutub siia, mis oli? Oleks ta mul alles olnud, oleks sellel ka 0.45 või similar olnud. Ajuvaba täiesti
mike34 kirjutas:Kas sa oled auto maha müünud mille riskigrupp oli 0,7 vahet ei ole millal kas aasta tagasi või 5 aastat tagasi see euto risk on endiselt õhus.
Nojah,
see võib olla küll, et üks auto, mille ma ca 2-3 aastat tagasi müüsin, sellel 0.7 oli. Mu praegusel autol oli ka siis ilmselt sama...
Aga kus see loogika on? Mis pagan puutub siia, mis oli? Oleks ta mul alles olnud, oleks sellel ka 0.45 või similar olnud. Ajuvaba täiesti
2-3 aastat tagasi olev auto ei tohiks lugeda.
Küll aga müüdud auto, millel pole kindlustuslepingut peatatud ning mille uus omanik pole uut lepingut sõlminud.
Ise sain kunagi niimoodi vastu pükse, et müüsin auto ning ei lõpetanud lepingut ... ise ostsin uue auto ... ja järsku tekkiski mulle siis kaks kehtivat koefitsenti - üks neist langes ja teine mitte ning hakati nende keskmist võtma.
LKF annab sulle kindla vastuse - helista sinna ... 99% tõenäosusega see 0,7 on sul õige ning sa oled ise unustanud mõnede müüdud vms autodega teatud protseduurid teha.
Muuseas loeb ka 8 aastat tagasi maha müüdud sõiduk.
Eks siis kui sa ostsid 6 aastat tagasiauto ja olid just teinud ühe autoga laksu mille müüsid sama päev maha ja ostsid kohe uue.
Ning nüüd 6 aasta hiljem hakkad uue auto peale müüma ja uuel autol on riskikoefitsent 1,8
teisel aga juba 0,4
see on ajuvaba aga kahjuks reaalsus.
Autod tulevad ja lähevad, Vaid INIMESED jäävad
BMW Diisel liigutab mind taas. 525 Turbo DiiselS
mina "müüsin" oma auto isale, kuna peale seda parklas juhtunud jama kindlustusega, maksin neile 6000 ja lisaks tõusis koefitsient 150 peale(tegelt oleks muidu paari kuu pärast hoopis 60 peale langenud) ja kui ennem oli üks kuu 850 krooni siis nüüd oli terve aasta 1200 krooni
üks imelik asi veel, augustis tegin statoilis kindlustuse kuuks ajaks - maksin 740 krooni, septembris maksin ühes teises statoilis sama kindlustus firmas 850 krooni ja tegin samuti täpselt kuuks ajaks...milles point??
N.ö
Point on selles et, bensiinijaamades tehakse sulle seda mida nad momendil saavad.
Samas ütlesid et sul tõsteti 1,5 peale riskikoefitent
ma eelan et sul oli enne 0,8 või 0,7 riskikoefitsent siin on mingi viga
ta oleks saanud sul tõusta 1,2 peale mitte kõrgemale.
Aga kuna ma fakte ei tea siis pakun vaid huupi
Autod tulevad ja lähevad, Vaid INIMESED jäävad
BMW Diisel liigutab mind taas. 525 Turbo DiiselS
Kuidas mul oleks kõige odavam autot kindlustada? Nüüd siis konfitsent 2.70- kole kirveks läheb. Auto bmw 325e 95kw ja arvel Jõgevamaal.
Kuidas saaks kõige kiiremini ja soodamini konfitenti alla?
Koefitsient 2.7 Sel paeb mingi põhjus ka olema vast? Tavaliselt üle 1.2 koefitsienti ei ole ju...
Aga mis kiirusesse puutub, EV jaburate seaduste järgi läheb koefitsient alla aastajagu kindlustatud päevade puhul, erinevalt varasema poolest aastast, st 180 kindlustatud päevast. Kui seda on võimalik mingi valemiga kiiremini teha, siis sellest oleks isegi huvitatud
Koefitsenti langetatakse kord 1 kalendri aasta jooksul
näiteks esimest korda kindlustad 15 mai 2004
14.mai 2005 arvutatkse riskikoefitsent ümber
koefitsenti muudetakse kui 182 päeva on 1 aastas kindlustatud.
Ps 320 on max koefitsient
Autod tulevad ja lähevad, Vaid INIMESED jäävad
BMW Diisel liigutab mind taas. 525 Turbo DiiselS