To: Patric & Valdek & Co....
Ja nagu ma enne mainisin - ilmselt 15 minutit päevas ühe autoga tegelemine viibki selleni, millest teema alguse sai. (ja kindlasti tuleb siit jutt, et terve päeva tegeldakse). Et remondiaeg venib nädalaseks ja rohkemakski. Aga siis kui küsitakse selge küsimus, millal auto kätte saab - siis ei oska keegi midagi öelda. Ja kogu tüli sai alguse teatavasti mitte minu vanemate autost vaid minu autost mis viimati seal istus...
Mis puutub minu telefoni kõnesse Teile, siis mis vahet sellel on Sulle, kas ma olen "kliendi" ESINDAJA või POEG ? Ilmselt on küll jah, kuna ma rääkisin Teiega väga viisakalt ja ei soostunud oma nime ainult selle pärast öelda, et juba teadsin ette Valdeku labaseid kommentaare, milles nagu Sa isegi näed, ma ei pidanud eksima ka siis, kui Sa veel ei teadnud kes telefoni otsas on....
Patric, tõmba nüüd vähe vaiksemaks ja las Suur Isa ise ka vahele midagi ütleb. Teema algust lugedes lihtsalt viskas viimase vindi maha alatud võtted mu vanemate auto suhtes, sest selline kommentaar nagu Valdek läbi Sinu mulle telefonis ütles "et oli pojaga mingid jamad olnud ja nad pole ammu teeninduses käinud" on ikka ülemõistuse juba..... Kui inimene ei suuda kahte ERINEVAT klienti eristada ja kahte ERINEVAT AUTOT, siis on see tema probleem. Seepärast ma teema ju tegingi, et lihtsalt ei viitsinud sellist soppa enam enda teada hoida ja tahtsingi näha, kas ma olen üksik võitleja või on teisi samasuguseid. Ja kas Sulle tundub, et ma olen üksinda siin oma probleemidega ???
PS! Pole ammu teeninduses käinud on ka ikka paras naljajutt, kas siis kui auto on korras peab teenindusse sõitma selleks, et tõestada et oleme loojased lambukesed ja ei käi vahepeal kusagil mujal ?
Kulla mehed, kui tõesti niipalju kriitikat Teie pihta lendab, kas te siis tõesti arvate et see tuleb Eestlaslikust kadedusest ??? Äkki ikka vaataks uuesti oma töö-eetika üle. Ja kui midagi ei klapi, võtaks paar nädalat puhkust ja läheks koolitusele, kuidas inimestega (KLIENTIDEGA) suhelda ja samuti vahepeal oma meeskond suurde ruumi kokku koguda ja väike meeldetuletus teha - lahata head ja vead.
Ja kui Sa ikka ei suuda leppida, et suhtumisega on seal halvad lood, võin tuua veel ühe äärmiselt kahetsusväärse näite (ära nüüd jälle solvu, sest ma ei tea kumma töömees see oli ja mul on sellest ükskõik)
Lugu oli ca 2 aastat tagasi kui mul oli tõesti tamp taga, sest pidin sama autoga Itaaliasse põrutama puhkusele, sel ajal olid suhted Valdekuga küll normis ja töö oli kiire, eks vahepealsed nähvamised surusin lihtsalt alla. Mäletan selgelt, et autol proovisime kiirelt konditsioneeriprobleemi korda saada ja tõepoolest Valdek tuli mulle tookord palju vastu. Kuna mul auto seisis platsil ja endal seal kusagile minna polnud vaid lihtsalt oodata - ja teadagi siseruumides viibimine on keelatud, siis niisama jalutasin seal käed taskus ringi oma auto lähedal ja romuaia lähedal, siis tulid kaks noort kutti, ilmselt Valdeku käsilased, Nike'i plätud ja õlised sokid jalas, jalutasid minu auto juurde ja hakkasid seal ventilaatori või mille iganes seibe - mutreid maha keerama, andke andeks et ma lageda taeva all vaatasin pealt mis nad kapoti all toimetavad ja ma üldse ei roninud sinna lähedale rohkem kui poolteist meetrit, aga selle peale üks Nike'i kunn vihastas ja nähvas mulle silma sisse vaadates: "mida sa passid siin ??" Ausõna sel hetkel tundus, et see sama kõva mees jääb "kogemata" kapoti ja mootori vahele mõneks minutiks siplma kuni Valdek teda päästma tuleb, aga talitsesin end ja küsisin viisakalt "kas ei või" mille peale too õliste sokkidega vend uuesti nähvas "ei või jah, segab" Noh ok, kuna mul tõesti oli autot korda kiirelt vaja saada, neelasin teistkordselt selle s*ta alla ja keerasin selja ja passisin niisama romusid et aega parajaks teha.
Vot selline suhtumine. Pole ime siis, et kui boss ees, siis kutsikad taga samasugused välja hüpanud..
Edit: Viivitus Sulle 1 päev tähendas kliendile kaotust ilma autota 3 päeva. Ja nädalavahetus on kõige olulisem aeg üldse, kus üks normaalne inimene soovib et tal oleks oma enda auto käes. Sellele ei mõtle keegi ja see on jälle kliendi enda probleem....