1. leht 2-st

318 is 103kw vs. 320i 110kw

Postitatud: 30.12.2004 20:55 03
Postitas Metslane
Räägitakse, et 1,8-ne pidi äkilisem ja ka kiirendusomadustelt 2,0-sest parem olema? Vastab see kuulujutt ka mingil määral tõele, või on tegemist tühipalja lobaga?

Postitatud: 30.12.2004 20:56 52
Postitas Aare
Jutt peab paika E30 puhul. E36 iS on selgelt alamotoriseeritud. Kiirendus 0-100 võib neil olla samasse auku, aga mida edasi, seda rohkem iS maha jääb.

Postitatud: 30.12.2004 22:53 49
Postitas jyri
318 is kiirendus sajani on 320 omast tehase andmetel 0,2 sekki kehvem.

Ja erilised püssid pole kumbki, eriti pärast 328-ga liiklemist :)

Postitatud: 31.12.2004 01:00 54
Postitas Henrik88
2,0 on kohitsetud 2,5 osades maades oli vist mingi maksupoliitika. kui ökonoomsust taga ajad siis 1,8. 2,0 tarbib samapalju kütet kui 2,5 &2,8 mootorid. varuosad peaks ka 1,8 odavamad olema

Postitatud: 21.02.2005 09:55 24
Postitas rullnokk
Oli kunagi mul 318is, 100kw. Kõrvuti pannes 400 meetril jäi 2,5 e30 maha, 2,0 polnud mingit lootustki.

Postitatud: 21.02.2005 10:38 58
Postitas Henrik88
Rullnokk Märjad unenäod???? Või olid need 2,0 ja 2,5 vääga vääga raipeks aetud.

Postitatud: 21.02.2005 10:57 31
Postitas kimmo
Henrik88 kirjutas:Rullnokk Märjad unenäod???? Või olid need 2,0 ja 2,5 vääga vääga raipeks aetud.
318iS on üllatavalt ergas. 2.5 on küll kiirem kuid kõrvutades hakkab oma rolli mängima rooli ja pedaalide vaheline tihend :)

kimmo@korra E36 318iS-ist maha jäänud :)

Postitatud: 21.02.2005 16:30 11
Postitas Henrik88
enda kogemustes tean rääkida et 325 vs 318is. 1/4 miilil on ikka 325 edu vääga suur u 3 autopikkust.

Postitatud: 21.02.2005 16:37 44
Postitas kimmo
Henrik88 kirjutas:enda kogemustes tean rääkida et 325 vs 318is. 1/4 miilil on ikka 325 edu vääga suur u 3 autopikkust.
Sorri, ei pidanud silmas veerandikmiili :)
"Võistlustrass" oli tabasalu kardiraja esine õppesõiduplats. Pikkuseks seal ca 150-200m

Postitatud: 21.02.2005 21:04 03
Postitas rullnokk
Henrik88 kirjutas:enda kogemustes tean rääkida et 325 vs 318is. 1/4 miilil on ikka 325 edu vääga suur u 3 autopikkust.
Sa ikka is kohta räägid mitte tavalise i? Meenutuseks, et is on 4 silindriga doch mootor, täpsemalt m42. Ja jupid pole mitte odavamad kui 1,8i või 2,5i omad. Nats võiks enne rääkimist uurida millega tegu.
Vahest kiirendamas käinud ja pidanud peale sõitu mootorit näitama, sest ei usuta, et 1,8 on võimeline nii kiirendama.

Postitatud: 21.02.2005 22:51 20
Postitas MargusM
BMW andmed kupeekere ja manuaalkastiga

kiirendus 0-100 km/h
318is 10.2 sek, 320i 10.0 sek

kiirendus 4. käiguga 80-120 km/t
318is 10.7 sek, 320i 10.2 sek

Postitatud: 21.02.2005 23:03 13
Postitas kaspar
Tehase andmete järgi:

0-100 8.9 s

Jutt e30'st muidugi, e36 on raskem ja sellega on kehvem lugu

Postitatud: 22.02.2005 11:12 39
Postitas Svenp
E30 318is on 0-100 km/h käsiraamatu järgi 9,9 s. Palun valeinfot mitte esitada. Oskuslik juht võib 0,5 s parema aja saada. Ja teise käiguga ei lähe 100ni, seepärast ka paberil kehv kiirendus. Kes sõitnud on, see teab, et erksamat BMW-d annab otsida.

Postitatud: 22.02.2005 12:00 38
Postitas Henrik88
Oli 318is vastas sai mis tolmas. lahmimist on vähe. Rullnokk rahune maha.

Postitatud: 22.02.2005 12:29 30
Postitas MargusM
Eeldasin, et teema algataja tahab ikka sama kerega võrdlusandmeid!?
Minuteada ei toodetud sellist autot nagu E30 320i 110kw!

Postitatud: 22.02.2005 13:09 11
Postitas kimmo
MargusM kirjutas:Eeldasin, et teema algataja tahab ikka sama kerega võrdlusandmeid!?
Minuteada ei toodetud sellist autot nagu E30 320i 110kw!
E30 318is evis 100kW, sama kere 2.0 kuni '85 92kW, edasi 95kW.

Oletan, et teema algataja pidas silmas ikkagi E36 mudelit.

Postitatud: 22.02.2005 13:25 07
Postitas Svenp
Selline sait nagu
http://www.totalbmwmag.co.uk/

Seal on "Download" rubriigis brittide vaatenurgast koostatud huvitavat ja kasulikku materjali BMWde kohta. Konkreetselt E36 318is leiab

http://www.totalbmwmag.co.uk/Buying/BuyingSept01.PDF

Postitatud: 22.02.2005 18:41 20
Postitas propellerhead
Sai ka kunagi ammu proovitud. Sealt annab ka muude kuude PDF materjale tuletada.

Postitatud: 23.02.2005 18:09 13
Postitas meph
Kui E30'st rääkida, siis mina eelistaksin 320is'i... aga lootus selline endale leida on vist väiksem kui E30 M3 :) Muidugi see eeldaks, et mul oleks teise auto jaoks raha :p

Postitatud: 23.02.2005 18:14 47
Postitas Kustas
Ehk räägid täpsemalt, et mis see e30 320is endast kujutab. Olen kuulnud, et USA's sellised mudelid olemas ja veel miskne 325is...

Kustas.

Postitatud: 23.02.2005 18:59 52
Postitas Silwer
320is on põhimõtteliselt 2 liitrise M3 mootoriga, kuid tavakerega E30.
325is on sportliku kerepaketiga (M-Tech II) ja mõningate standardlisadega (mis regiooniti küll tiba erinesid) tavaline E30 325i.

Lugeda võiks ka: http://www.bmw-club.ee/index.php?idb=24 ... 1&selected

Postitatud: 23.02.2005 19:38 20
Postitas Aare
320iS on Itaalia turu jaoks toodetud M3 alamudel. Seal on nimelt üle 2-liitrised autod võrdsustatud luksusautodega ja räigelt maksustatud.

320iS peaks olema veel haruldasem asi kui "tava" M3-midagi võrreldavat nende Cecotto vms teemadega oma arvudelt....

Postitatud: 24.02.2005 20:01 13
Postitas hanno
Aare kirjutas:320iS peaks olema veel haruldasem asi kui "tava" M3-midagi võrreldavat nende Cecotto vms teemadega oma arvudelt....
SEE 320IS on 4200.- Euro eest sinu :P

Postitatud: 25.02.2005 19:48 02
Postitas Aare
Mina seda 318iS vaimustust ei jaga.

Mul pole küll 320 olnud, küll aga sama mootoriga 520 aastaid sõitnud ja tuhatkond km iS-ga ka.

Kui ausalt ütlen, siis mingit vaimustavat erksust ma sellest iS-st küll ei leidnud. See sai ka põhjuseks, miks tekkis poole suurema mootori soov. Ma pole ka mingi ringrajahull, et paar kilo vale kaalujaotus elu ja surma küsimus oleks. Temaga oli vägev küll viis meetrit kummi vilistada, aga ausalt öelda olen rohkem harjunud sedasi, kus kummi jääb maha 30 meetrit.

See kuidas näiteks kaks kõnealust mootorit käivad või akustiliselt mõjuvad ei kanna võrdlust. Kui M20 kõlab sarnaselt sümfooniaorkestriga, siis M42 on nagu odav süldibänd. Odav plärin ja kiirenduses ei midagi silmapaistvalt.

iS pluss on nähtavasti parem/sportlikum varustus - tal on seerias tagakettad, jämedad stabikad jne - mida tavaliselt leiab 325-lt.

Kütusekulus on nad umbes võrdsed - minu iS võttis kompuutri järgi keskmiselt 11-12 kandis.

Kui mingeid ringrajasoove pole, siis ei ole mõtet harva müüdavate iS-de eest mingeid kirvehindu maksta. Mootor on tal suht nigelake, kallite pulkadega ja keerukas remontida.

Isiklikult eelistaksin kahest hoopis 325-te.

Postitatud: 25.02.2005 20:00 00
Postitas meph
kui valikus on 318is 320i ja 325i, siis mina antud nimekirjas keskmise jätaks kohe välja ja valiksin kahe äärmise vahel. (E36 puhul).

Postitatud: 25.02.2005 22:17 35
Postitas Silwer
E36 võib autoks pidada alates 2,5 mootorist aga tegelikult pakuks pinget vist vaid M3...

Postitatud: 25.02.2005 22:45 57
Postitas Henrik88
Või Alpina B8

Postitatud: 25.02.2005 23:12 32
Postitas Tarvo
Silwer kirjutas:E36 võib autoks pidada alates 2,5 mootorist aga tegelikult pakuks pinget vist vaid M3...
Minu meelest on ka juba 2,5 E36-ga üsna raske legaalselt liigelda..

Postitatud: 25.02.2005 23:50 29
Postitas Silwer
Tarvo kirjutas:
Silwer kirjutas:E36 võib autoks pidada alates 2,5 mootorist aga tegelikult pakuks pinget vist vaid M3...
Minu meelest on ka juba 2,5 E36-ga üsna raske legaalselt liigelda..
Ma ei jaga sinu arvamust - 141kw on ikka jube vähe...
Just täna sõitsin E36 325i-ga, kahjuks pean homme sellega jälle sõitma... :)

Postitatud: 26.02.2005 00:49 25
Postitas meph
No 1.6 pealt 2.5 peale minna oli alguses ikka päris lõbus... pluss päris lahe kogemus on ka see, kui 110km/h pealt gaas põhja vajutada 5 käiguga ja jälgida kuidas kiiruse suurenedes kiirus aina kiiremini suurenema hakkab :)

Kuigi samas peab tõdema, et praeguseks jääb juba veidi väheks küll... kõrgetel pööretel on jõudu suhtkoht okeilt, aga just seal 1500-3500 pöörde kandis tahaks saada rohkem jõudu...