318 is 103kw vs. 320i 110kw

Erinevad BMW mudelid
Metslane
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 28.07.2004 15:13 35
Asukoht: Viljandi

318 is 103kw vs. 320i 110kw

Postitus Postitas Metslane »

Räägitakse, et 1,8-ne pidi äkilisem ja ka kiirendusomadustelt 2,0-sest parem olema? Vastab see kuulujutt ka mingil määral tõele, või on tegemist tühipalja lobaga?
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Jutt peab paika E30 puhul. E36 iS on selgelt alamotoriseeritud. Kiirendus 0-100 võib neil olla samasse auku, aga mida edasi, seda rohkem iS maha jääb.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
jyri
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 26.12.2003 11:27 37

Postitus Postitas jyri »

318 is kiirendus sajani on 320 omast tehase andmetel 0,2 sekki kehvem.

Ja erilised püssid pole kumbki, eriti pärast 328-ga liiklemist :)
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

2,0 on kohitsetud 2,5 osades maades oli vist mingi maksupoliitika. kui ökonoomsust taga ajad siis 1,8. 2,0 tarbib samapalju kütet kui 2,5 &2,8 mootorid. varuosad peaks ka 1,8 odavamad olema
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
rullnokk
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 20.02.2005 22:15 26
Asukoht: Tallinn 5141111

Postitus Postitas rullnokk »

Oli kunagi mul 318is, 100kw. Kõrvuti pannes 400 meetril jäi 2,5 e30 maha, 2,0 polnud mingit lootustki.
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

Rullnokk Märjad unenäod???? Või olid need 2,0 ja 2,5 vääga vääga raipeks aetud.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

Henrik88 kirjutas:Rullnokk Märjad unenäod???? Või olid need 2,0 ja 2,5 vääga vääga raipeks aetud.
318iS on üllatavalt ergas. 2.5 on küll kiirem kuid kõrvutades hakkab oma rolli mängima rooli ja pedaalide vaheline tihend :)

kimmo@korra E36 318iS-ist maha jäänud :)
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

enda kogemustes tean rääkida et 325 vs 318is. 1/4 miilil on ikka 325 edu vääga suur u 3 autopikkust.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

Henrik88 kirjutas:enda kogemustes tean rääkida et 325 vs 318is. 1/4 miilil on ikka 325 edu vääga suur u 3 autopikkust.
Sorri, ei pidanud silmas veerandikmiili :)
"Võistlustrass" oli tabasalu kardiraja esine õppesõiduplats. Pikkuseks seal ca 150-200m
rullnokk
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 20.02.2005 22:15 26
Asukoht: Tallinn 5141111

Postitus Postitas rullnokk »

Henrik88 kirjutas:enda kogemustes tean rääkida et 325 vs 318is. 1/4 miilil on ikka 325 edu vääga suur u 3 autopikkust.
Sa ikka is kohta räägid mitte tavalise i? Meenutuseks, et is on 4 silindriga doch mootor, täpsemalt m42. Ja jupid pole mitte odavamad kui 1,8i või 2,5i omad. Nats võiks enne rääkimist uurida millega tegu.
Vahest kiirendamas käinud ja pidanud peale sõitu mootorit näitama, sest ei usuta, et 1,8 on võimeline nii kiirendama.
Kasutaja avatar
MargusM
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 29.05.2003 16:23 54
Peamine sõiduk: E91 330d touring
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas MargusM »

BMW andmed kupeekere ja manuaalkastiga

kiirendus 0-100 km/h
318is 10.2 sek, 320i 10.0 sek

kiirendus 4. käiguga 80-120 km/t
318is 10.7 sek, 320i 10.2 sek
kaspar
Huviline
Postitusi: 843
Liitunud: 19.01.2003 16:24 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kaspar »

Tehase andmete järgi:

0-100 8.9 s

Jutt e30'st muidugi, e36 on raskem ja sellega on kehvem lugu
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

E30 318is on 0-100 km/h käsiraamatu järgi 9,9 s. Palun valeinfot mitte esitada. Oskuslik juht võib 0,5 s parema aja saada. Ja teise käiguga ei lähe 100ni, seepärast ka paberil kehv kiirendus. Kes sõitnud on, see teab, et erksamat BMW-d annab otsida.
Sõidurõõm
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

Oli 318is vastas sai mis tolmas. lahmimist on vähe. Rullnokk rahune maha.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
MargusM
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 29.05.2003 16:23 54
Peamine sõiduk: E91 330d touring
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas MargusM »

Eeldasin, et teema algataja tahab ikka sama kerega võrdlusandmeid!?
Minuteada ei toodetud sellist autot nagu E30 320i 110kw!
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

MargusM kirjutas:Eeldasin, et teema algataja tahab ikka sama kerega võrdlusandmeid!?
Minuteada ei toodetud sellist autot nagu E30 320i 110kw!
E30 318is evis 100kW, sama kere 2.0 kuni '85 92kW, edasi 95kW.

Oletan, et teema algataja pidas silmas ikkagi E36 mudelit.
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Selline sait nagu
http://www.totalbmwmag.co.uk/

Seal on "Download" rubriigis brittide vaatenurgast koostatud huvitavat ja kasulikku materjali BMWde kohta. Konkreetselt E36 318is leiab

http://www.totalbmwmag.co.uk/Buying/BuyingSept01.PDF
Sõidurõõm
propellerhead
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 24.04.2004 11:21 37

Postitus Postitas propellerhead »

Sai ka kunagi ammu proovitud. Sealt annab ka muude kuude PDF materjale tuletada.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Kui E30'st rääkida, siis mina eelistaksin 320is'i... aga lootus selline endale leida on vist väiksem kui E30 M3 :) Muidugi see eeldaks, et mul oleks teise auto jaoks raha :p
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Postitus Postitas Kustas »

Ehk räägid täpsemalt, et mis see e30 320is endast kujutab. Olen kuulnud, et USA's sellised mudelid olemas ja veel miskne 325is...

Kustas.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

320is on põhimõtteliselt 2 liitrise M3 mootoriga, kuid tavakerega E30.
325is on sportliku kerepaketiga (M-Tech II) ja mõningate standardlisadega (mis regiooniti küll tiba erinesid) tavaline E30 325i.

Lugeda võiks ka: http://www.bmw-club.ee/index.php?idb=24 ... 1&selected
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

320iS on Itaalia turu jaoks toodetud M3 alamudel. Seal on nimelt üle 2-liitrised autod võrdsustatud luksusautodega ja räigelt maksustatud.

320iS peaks olema veel haruldasem asi kui "tava" M3-midagi võrreldavat nende Cecotto vms teemadega oma arvudelt....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Aare kirjutas:320iS peaks olema veel haruldasem asi kui "tava" M3-midagi võrreldavat nende Cecotto vms teemadega oma arvudelt....
SEE 320IS on 4200.- Euro eest sinu :P
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Mina seda 318iS vaimustust ei jaga.

Mul pole küll 320 olnud, küll aga sama mootoriga 520 aastaid sõitnud ja tuhatkond km iS-ga ka.

Kui ausalt ütlen, siis mingit vaimustavat erksust ma sellest iS-st küll ei leidnud. See sai ka põhjuseks, miks tekkis poole suurema mootori soov. Ma pole ka mingi ringrajahull, et paar kilo vale kaalujaotus elu ja surma küsimus oleks. Temaga oli vägev küll viis meetrit kummi vilistada, aga ausalt öelda olen rohkem harjunud sedasi, kus kummi jääb maha 30 meetrit.

See kuidas näiteks kaks kõnealust mootorit käivad või akustiliselt mõjuvad ei kanna võrdlust. Kui M20 kõlab sarnaselt sümfooniaorkestriga, siis M42 on nagu odav süldibänd. Odav plärin ja kiirenduses ei midagi silmapaistvalt.

iS pluss on nähtavasti parem/sportlikum varustus - tal on seerias tagakettad, jämedad stabikad jne - mida tavaliselt leiab 325-lt.

Kütusekulus on nad umbes võrdsed - minu iS võttis kompuutri järgi keskmiselt 11-12 kandis.

Kui mingeid ringrajasoove pole, siis ei ole mõtet harva müüdavate iS-de eest mingeid kirvehindu maksta. Mootor on tal suht nigelake, kallite pulkadega ja keerukas remontida.

Isiklikult eelistaksin kahest hoopis 325-te.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

kui valikus on 318is 320i ja 325i, siis mina antud nimekirjas keskmise jätaks kohe välja ja valiksin kahe äärmise vahel. (E36 puhul).
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

E36 võib autoks pidada alates 2,5 mootorist aga tegelikult pakuks pinget vist vaid M3...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

Või Alpina B8
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Silwer kirjutas:E36 võib autoks pidada alates 2,5 mootorist aga tegelikult pakuks pinget vist vaid M3...
Minu meelest on ka juba 2,5 E36-ga üsna raske legaalselt liigelda..
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Tarvo kirjutas:
Silwer kirjutas:E36 võib autoks pidada alates 2,5 mootorist aga tegelikult pakuks pinget vist vaid M3...
Minu meelest on ka juba 2,5 E36-ga üsna raske legaalselt liigelda..
Ma ei jaga sinu arvamust - 141kw on ikka jube vähe...
Just täna sõitsin E36 325i-ga, kahjuks pean homme sellega jälle sõitma... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

No 1.6 pealt 2.5 peale minna oli alguses ikka päris lõbus... pluss päris lahe kogemus on ka see, kui 110km/h pealt gaas põhja vajutada 5 käiguga ja jälgida kuidas kiiruse suurenedes kiirus aina kiiremini suurenema hakkab :)

Kuigi samas peab tõdema, et praeguseks jääb juba veidi väheks küll... kõrgetel pööretel on jõudu suhtkoht okeilt, aga just seal 1500-3500 pöörde kandis tahaks saada rohkem jõudu...
Vasta