diisel M51! head ja vead!

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

diisel M51! head ja vead!

Postitus Postitas Tauri »

Kuna peres plaanis soetada üks diiselmootoriga ja universaalkerega auto siis sobib etteantud hinnavahemikku M51 mootoriga 5 seeria BMW. Tahaks kuulda teadjate arvamusi antud mootorist!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Kui ma nüüd õieti aru saan siis jutt 525 tds-ist :roll:
Usun et selle nädalaga ma saan sellel teemal targemaks :)
Aga eks ma või sulle hiljemalt suvepäevadel rääkida pikemalt :
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

:D
seda ma usun, et sa võid mu suvepäevadel diisli omadustest surnuks rääkida :?
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8459
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

mis diislil siis viga on???
525tds ist ei oska suurt kaasa rääkida aga 524td võin juba pajatada.

Tarmo@täpselt kuu olnud diisli omanik
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Ivar
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 28.12.2003 17:50 33
Asukoht: BMW 740D
Kontakt:

Re: diisel M51! head ja vead!

Postitus Postitas Ivar »

Tauri kirjutas:Kuna peres plaanis soetada üks diiselmootoriga ja universaalkerega auto siis sobib etteantud hinnavahemikku M51 mootoriga 5 seeria BMW. Tahaks kuulda teadjate arvamusi antud mootorist!
Tauri, mis plaanist saanud on :?:
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Korraliku leidmine saab vaev olema, sest enamik suuri turbodiiselmootoreid on saksamaal üsna ära aetud. Sellisel autol pole 100 000 km aastas ka eriline näitaja. Üks autotooja just jutustas, kuidas "hästi hoitud" tds-d Eestisse jõuavad. Paljud neist on vahetatud mootoriga, kui aga läbisõit on selline, et bmw diisel juba ära kustub, siis on paljud muud asjad ka üsna väsinud - käigukastid, difrid, poolteljed jne. Siis neid ostetakse, tassitakse siia, laotakse paremad tükid külge ja nii edasi.

Tds oli omal ajal üsna soolase hinnaga, niiet neid nalja pärast ja natuke sõitmiseks keegi ei ostnud.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Raas
Huviline
Postitusi: 560
Liitunud: 24.06.2004 18:17 53
Peamine sõiduk: E36 328i
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Raas »

Upitan vanat teemat
Kas e34 525 td/tds-il on tõesti nii nõrk koht plokikaas või plokk ise?
Mida siin selle kohta arvatakse.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Kaan on tõesti suhteliselt õrn koht, minuarvaes sama õrn kui teistel BMW mootoritel.
Reeglina see kaan ikka otsa ei saa, kui muidugi pole mingeid jahutusprobleeme (vigane termosidur, katkine radikas, kuhu lisatakse igasugu pulbreid-vedelike).
Aga üldiselt mina ei korda, diisel nagu BMW diisel ikka.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
djarx
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 01.05.2006 13:42 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas djarx »

mul küll 325 td ,aga selle eest käib väga hästi ei kurda igatahes...:D
E39 530D
ToomasP
Huviline
Postitusi: 155
Liitunud: 23.09.2004 20:09 43
Peamine sõiduk: BMW 730d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ToomasP »

Plokikaane kohta ei tea aga sõbra 525 Tds`il tuli keps maailma vaatama. Läbisõit oli vist 200k ringis ja kõik remondid ja hooldused olid korralikult tehtud. Auto on siis aastast 94 vist.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Eks seda ikka juhtub, et kanne viskab vahest. Ise olen nüüd juba varsti aasta sõitnud e34 2,5tdsiga ja siiani ei ole veel miskit juhtunud. Nukkvõlli keerasin ise pooleks peale panekuga, kuid mootor iseeenesest väga hea. Käib kui kell ja eelmine nädalavahetus sai üv tehtud ja tahma näitas 0,19.
Enda kogemuste põhjal julgen küll soovitada seda isendit.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Läbisõit 200000 ? Mina ei tahaks sellist läbisõitu uskuda.
Aga samas, tõime Saksamaalt 525 TDS-i mille läbisõit on 180000 (täiesti õige läbisõit) ja kiirtee peal otsustas klapiseen silindrisse kolama minna.
See seene seiklus muidugi oli suhteliselt paha-paha.
Sellest klapiseene seiklusest olemas ka pildid, õhtul panen need siia.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Krst
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 12.04.2004 15:43 36

Postitus Postitas Krst »

Miks keegi ei räägi midagi selle mootori kahemassilisest hoorattast??
Sellega on probleeme olnud küll, isegi siit foorumist lugedes ( http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=11009 ) .
Endal ka kogemus just hooratta suhtes, nimelt sai auto ostest see vahetatud ja nüüd on 1.5 a möödas ja on veel rohkem läbi kui eelmine kord, ennem vahetust......
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Nujah. Mul automaatkast on ja seda muret seepärast pole.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Mina oma TDS-ga kaks aastat kimanud ja pole ka veel hoorata viga märganud.
Mõned pildid: www.viltsikas.pri.ee (babula auto mootor)
Selline asi juhtub, siis kui kukub klapiseen sisse ja kiirus on ca 140 km/h.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Krst kirjutas:Endal ka kogemus just hooratta suhtes, nimelt sai auto ostest see vahetatud ja nüüd on 1.5 a möödas ja on veel rohkem läbi kui eelmine kord, ennem vahetust......
Kas see juhtus uue hoorattaga? Kasutatuna ple teda eriti mõtet osta, sest tegu on kulumaterjaliga, eluiga u. 250..300 tuh. km (bensuka peal vähemalt).
Viljar kirjutas:Selline asi juhtub, siis kui kukub klapiseen sisse ja kiirus on ca 140 km/h.
Viljar, kas see on õli?
Pilt
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4225
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

kunagi ostsin mingit Liqui Moly õli, see sisaldas grafiiti ja oli algselt juba süsimust
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Krst
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 12.04.2004 15:43 36

Postitus Postitas Krst »

priitv8 kirjutas:
Krst kirjutas:Endal ka kogemus just hooratta suhtes, nimelt sai auto ostest see vahetatud ja nüüd on 1.5 a möödas ja on veel rohkem läbi kui eelmine kord, ennem vahetust......
Kas see juhtus uue hoorattaga? Kasutatuna ple teda eriti mõtet osta, sest tegu on kulumaterjaliga, eluiga u. 250..300 tuh. km (bensuka peal vähemalt).
jah uus, ls mingi 40tkm max
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Sildi ja omaniku sõnade järgi oli selles mootoris ESSO 10/40 ja 6000-7000 sõitnud.
Mercedes EQS 450+ 2022
Vasta