Need pole ju enam neerud isegi, rõvedalt lähevad keskel üheks.
Varsti polegi enam kaugel see, sest muud detailid enam ei eristu nagunii:
Need pole ju enam neerud isegi, rõvedalt lähevad keskel üheks.
Tarmo kirjutas: ↑22.04.2022 23:34 36 Mind tegelikult ka huvitab millega sa ise sõidad, et sinu suhtumine teistesse selline **** üleolev on. Kui sul omal ei ole tutikas BMW **** alla ostetud siis tõmba veidi tagasi või kui sõidad tutika "Lada Kalinaga" siis viitsid vaheta foorumit.
Kõikide autod on sinu arust mingid peldikud ja inimesed on heidikud ja ma ei tea mida veel.
aa sellepärast mees nii kibestunud ja kade ongi? Selge, mõistame.
mulle see purjus Kaur Kenderi jutt meeldis rohkem
See jutt on ka karpade kadumise ajast saadik iga uue mudeli kohta, mingil põhjusel läheb elu ikka edasi
Miks vihkad mu e39t?
RazzKalbass kirjutas: ↑23.04.2022 13:41 04Miks vihkad mu e39t?
Soojalt ja külmalt ideaalne käivitus, mul polegi rohkemat vaja. istmesoe toimib, kliima puhub. Style 128 all
Eestlaste variant
Kui palju impordib BMW oma toodangust Hiinasse? Hiinlastele meeldibki selline piixgjn kirjutas: ↑24.04.2022 20:11 10 Üks asi on auto välimuse hindamine arvuti ekraanilt, teine asi aga reaalselt oma silmaga nägemine. G22 morda tundus ka läbi neti üpriski tülgastav, kuid peale oma silmaga nägemist muutus arvamus täielikult. Suhteliselt sama võib öelda ka iX kohta. Samuti müüs BMW möödunud aastal rekordarv autosid, ületades nii Mercedest kui Audit märgatavalt (viimast eriti), mis näitab, et BMW teab mida ta teeb, meeldigu see vanakooli margifännidele või mitte.