1. leht 1-st

2008 5 seeria!

Postitatud: 01.06.2007 10:28 41
Postitas aise

Postitatud: 01.06.2007 15:32 02
Postitas Zipp
vähemalt on ilusad uksed jälle seest poolt,enne oli täitsa ufo-d!

Postitatud: 01.06.2007 15:36 24
Postitas aise
h82lose kirjutas:vähemalt on ilusad uksed jälle seest poolt,enne oli täitsa ufo-d!
just, ja kasutatakse jälle kvaliteetseid materjale salongis.

Postitatud: 01.06.2007 16:31 36
Postitas ...:::Freementar:::...
0-60 mph

535i puhul on 5,6 seci.
550i puhul on 5,4 seci.

Postitatud: 01.06.2007 17:35 39
Postitas innovaat
välimuselt kõrge massiivne muhk, selle vahega, et muhk on ilus. sõita muidugi ülim. aga see vaid minu arvamus.

Postitatud: 02.06.2007 10:34 12
Postitas Arux
Njaaa, varustuse/lisavarustuse nimekiri pani suu vesistama :) . Standard varustus on juba päris uhke, aga tegelikult oleks ikka kõike vaja :lol: Huvitav, et Aerodynamic package on ainult 550 saadav...

Postitatud: 02.06.2007 12:51 34
Postitas toivoku
ma küll ei viitsinud läbi lugeda, vahtisin lithsalt pitle aga erilist vahet eelmisega küll pole ju :P

Postitatud: 02.06.2007 14:27 20
Postitas innovaat
kas uuendusega seoses M5 kah jõudu juurde saab? mida üldse arvate BMW viimastest M mudelitest. mulle endale kui alalisele fanaatikule on umbes aastast 1998 väga tõsiselt käinud närvidele see hobujõudude küsimus. mingi 507 hobusega ei ehmata tänapäeval kedagi. miks ei võiks BMW teha midagi oma võimete kohast. Näit 1002hp M7. või ok 700hp oleks kah alustuseks piisav. ikka on vaja tilgutada uutele mudelitele eelmistega võrreldes mingi sada hobust ja paar sajandiksekundit (sest auto massilt raskem)

Postitatud: 03.06.2007 11:38 14
Postitas Arux
innovaat kirjutas:kas uuendusega seoses M5 kah jõudu juurde saab? mida üldse arvate BMW viimastest M mudelitest. mulle endale kui alalisele fanaatikule on umbes aastast 1998 väga tõsiselt käinud närvidele see hobujõudude küsimus. mingi 507 hobusega ei ehmata tänapäeval kedagi. miks ei võiks BMW teha midagi oma võimete kohast. Näit 1002hp M7. või ok 700hp oleks kah alustuseks piisav. ikka on vaja tilgutada uutele mudelitele eelmistega võrreldes mingi sada hobust ja paar sajandiksekundit (sest auto massilt raskem)
Minu meelest võiks just BMW sellest lambakarjast erineda, kes oma uusi mudeleid ainult uute hobujõududega müüvad. Tuleb uus C-klass või S4 ja mõned hobused peavad ikka rohkem olema kui M3. Ega ainult hobujõud kiireid ringiaegu sõida... (Porche 911 vs M6)

Postitatud: 03.06.2007 20:53 19
Postitas PeeterK
Täitsa kena ju.

PeeterK

Postitatud: 03.06.2007 22:47 45
Postitas @home
aastal 2028 ma ostan selle :D

Postitatud: 04.06.2007 01:38 29
Postitas Kristo_P
Uue kerega 5'ne või 2'ne facelift praegusele uuendusele???
Enamjaolt ju sama kõik ,pean silmas väliseid detaile!

Postitatud: 07.06.2007 10:59 31
Postitas innovaat
kui top gear ringiaegade tabelit vaadata siis saab teha küll mingi järelduse võimsuse kaalu suhte osas. bmw ei ole päris nissiauto. valdav osa ei jõua iial ringrajale vaid nähivad tänavaid. enamik inimesi vaatavad hinna kõrval ikkagi tehnoandmeid kah. selge see, et bmw 507hp on hoopis midagi muud kui mõnel teisel margil, aga paberi peal on ikkagi phäh vähe.

Postitatud: 11.06.2007 21:56 58
Postitas TiitR
Olen seda uut elektroonilist käiguvahetust proovida saanud (küll uue X5-ga), kuid no tõesti väga sujuv lülitumine toimub. Sisu pool pealt olen kõigi eelnevatega nõus - isegi mu eelmisel E39-l olid uksed seestpoolt "luksluslikumad" (puit immit. ustel annab palju juurde). :?

Postitatud: 12.06.2007 00:49 51
Postitas draggo
@home kirjutas:aastal 2028 ma ostan selle :D
Ise üritan sinus 10 aastat varem selle omale saada. :) Kui just nafta kriis enne ei jõua. :?
Ilus velged valik.

Postitatud: 13.06.2007 01:18 05
Postitas Kristjan
ma tahaks ka seda bi turbo varianti kus mõni garaazi tuunija neid asju reguleerinud on...

Reaalsus: need auto lähevad romulasse siis kui mõni suurem el viga külge tuleb, sest selle vea leidmine ja remont on liiga kulukas... kahju küll, aga autotööstused on selle suuna võtnud

Postitatud: 19.06.2007 00:25 45
Postitas kait
nonii, keegi pani suunakad pihta : )

Pilt

Postitatud: 19.06.2007 10:27 58
Postitas Ilves
innovaat kirjutas:selge see, et bmw 507hp on hoopis midagi muud kui mõnel teisel margil, aga paberi peal on ikkagi phäh vähe.
Milleks sa autot ostad, sõitmiseks või tehn-passiga lehvitamiseks?

Loe natuke kirjandust M kontseptsiooni kohta, eelviimases Car'is päris hea ülevaade antud (intervjuu Gerhard Richteriga). Ametlikult ei ole sõnagi öeldud, et M mudelid saaksid ülelaadimise külge, töö käib ikkagi efektiivsete, kiirekäiguliste vabalthingavate mootoritega ja auto dünaamika parandamisega kergete/eksootiliste materjalide kasutamise läbi. Kuigi Richter isegi tunnistas, et praeguste võimsuste puhul enam kütusekulu madalamaks viia väga ei saa, samas pakkus jälle, et süsinikfiiber peaks märksa laiemalt levima hakkama kuna tootmistehnoloogia on kõvasti arenenud. Teisalt tean, et süsinikfiibri baashind on maailmaturul lakke löödud kuna seda on massiliselt lennukitööstuses kasutama hakatud...nokk kinni, saba lahti.

Postitatud: 19.06.2007 22:07 00
Postitas Charly
kait kirjutas:nonii, keegi pani suunakad pihta : )

Pilt
Selle konkreetse Pontiac/Saturn/Opel-i disain oli paigas ammu enne 2008 "viiest"

Postitatud: 20.06.2007 09:51 02
Postitas kait
noh...meile võib see nii tunduda, samamoodi võib väita, et facelifti idee võis valmis olla siis, kui uut "viiest" disainiti. enivei. mõlemad on änksad pillid et pole hullu.

Postitatud: 02.07.2007 12:47 59
Postitas kait
a, ksjuures Z4jal on ka need tuled :cool:

kahju

Postitatud: 03.09.2007 07:35 35
Postitas ökosohver
selles autos pole mitte midagi bmw le omast v.a esiosa äratuntavad neerud mingil määral...t6si ta on nagu k6ik teisedki automargid, on ka see masin juba paras ufo :(