318iS vs Golf GTi

Erinevad BMW mudelid
Vasta
HUS
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 13.04.2004 22:09 55
Asukoht: Tallinn

318iS vs Golf GTi

Postitus Postitas HUS »

Tere!

Mind on hakanud huvitama 318iS(E30). Kuidas on see auto võrreldes Golf II GTi-ga? Kiirendus näiteks? 16v-ga tunduvad näitajad suht samad olevat, miks peaks eelistama BMW-d? Juhitavus parem, mugavam? Samas ülalpidamine st jupid vist kallimad? Kuidas mootori potentsiaaliga lood on, Golfe parendatakse päris jõudsalt, teadjaid siinmail vist rohkem, after-market jupid kergemini kättesaadavad ja odavamad?

Ühesõnaga palju küsimusi. Kas keegi võtaks vaevaks teadmisi jagada?
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 318iS vs Golf GTi

Postitus Postitas Aare »

HUS kirjutas:Tere!

Mind on hakanud huvitama 318iS(E30). Kuidas on see auto võrreldes Golf II GTi-ga? Kiirendus näiteks? 16v-ga tunduvad näitajad suht samad olevat, miks peaks eelistama BMW-d?
Tahad flame teha või :evil:

Mul on 318iS. Sõitsin sellega enne lahtivõtmist umbes tuhatkond kilti. Samuti olen liikunud erinevate golfidega. Golf unusta ära, umbes sama hinna juures on sellel suhteliselt kitsed sõiduomadused, salongi sisu kvaliteet on samas klassis ladaga. Golf ei ruuli juba sellepärast, et on esisillaveoga.

Käitumine piiroludes on iS-l vaks maad parem, kuna tal on ni täis kkui tühjalt ideaalne kaalujaotus.

Mind see 1.8 iS ei rahuldanud, kuna 0-100 9 sek pole kiirendus. Samuti ei vilista ta 50 meetrit järjest kummi ega viruta 200 pealt istet selga :cool:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
raul
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 12.11.2002 18:21 35

Postitus Postitas raul »

Samas kui on huvi sellise sportliku (esisillaveolise) puki vastu, siis võib vaatada ka peugeot 205gti1,9 - liigub edasi hästi, juhitavus on ok, ja on kergem kui golf. Ja võrreldes golf 2 kannatab seal ka sees istuda, mitte pole saksa inseneri poolt sinisel esmaspäeval joonlaua ja nurgikuga kokkujoonestatud sisu (see on minu subjektiivne arvamus).
Kui huvi on, siis võin ka enda gti pakkuda, sest peaks endale lapsevankri vedamiseks ka ühe suzuki liana tellima :lol:
HUS
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 13.04.2004 22:09 55
Asukoht: Tallinn

Re: 318iS vs Golf GTi

Postitus Postitas HUS »

Aare kirjutas:Tahad flame teha või :evil:
Ei. Mingitki ülevaadet tahaks saada, sest endal eelistus puudub.

Aga kui nüüd vadata asja modifitseerimise küljelt, siis kuidas mootori parendamise potentsiaaliga 318iS-l lood on? Sa isegi oma auto teema all kirjutasid, et kui mootorist lahti ei saa, ehitaks teda veidi. Kui teostatavad sellised plaanid on st kas ka mõistlike summade eest? Varasemad 16v mootorid ei tahtnud paljudel autotootjatel eriti õnnestuda kuulu järgi, probleemid vastupidavusega jms...
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 318iS vs Golf GTi

Postitus Postitas Aare »

HUS kirjutas:
Aare kirjutas:Tahad flame teha või :evil:
Ei. Mingitki ülevaadet tahaks saada, sest endal eelistus puudub.
Aga kui nüüd vadata asja modifitseerimise küljelt, siis kuidas mootori parendamise potentsiaaliga 318iS-l lood on? Sa isegi oma auto teema all kirjutasid, et kui mootorist lahti ei saa, ehitaks teda veidi. Kui teostatavad sellised plaanid on st kas ka mõistlike summade eest? Varasemad 16v mootorid ei tahtnud paljudel autotootjatel eriti õnnestuda kuulu järgi, probleemid vastupidavusega jms...
Tehtav. Need kaks õhtaleminevat asja on plokikaanetihend ning saaled. Mõlema hinna suurusjärk on mõnisada krooni. Samas luban sulle, et Golfi mootoril asuv mehaaniline sissepritse on tõeline pain-in-the-a** kui seal külaelektrikud küüneviha sisse on ajanud. Mis on kindlasti kallim tavamootorist - sportnukad, aga vaevalt see DOHC Golf eriti parem on.
Inglismaal sõidetakse nendega mingis rinkasarjas nii 200 hj kandis.

Ma ei tea Golfi kohta, aga nt katita iS väljalase on ise juba piisav meistriteos, tehasest torukollektoriga ja nii edasi. Väga palju see mootor muidugi välja ei kanna, sest ta alumine osa on M40 oma ning erinevalt M10-st pole selle mootoriga kuskil erilisi projekte tehtud ning see mootor analoogiliselt M20ga ei pärine võidusõidust.

Ise võtsin sedavõrd rariteetse auto pulkadeks ette ainult sellepärast, et ega ta halb auto pole, aga mul on endal piisav kogemus, mida saab teha suuremast mootorist ning seepärast....vaatan ...panen äkki mossele peale või kunagi soetaks ühe OT ja IMS tarbeks 02-seeria....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Imre993
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 13.01.2003 18:59 31

Postitus Postitas Imre993 »

Kergitaks natuke seda teemat.Enadal on ka huvi 318is e30 vastu,kui jõudu tundub vähe olevat.Plaanis auto kuskil 20k-25keek osta ja siis 15k juurde panna,et teda parendada.http://www.es-tuning.org/bmw.htm Pakutakse siin chipi,mis tõstab jõudu +14hp ja väänet +18nm.Mida te üldse arvate chipist.Ja mida on veel võimalik teha,et lisajõudu saada.(raha siis umbes 15k)Igasugused kurjemad nukad ja kergendatud hoorattad,mis nende hinnad on?Soov oleks saada vähemalt sama kiire auto kui sõbra escort rs2000. :)
Kasutaja avatar
Indrek
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 07.01.2003 17:58 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Indrek »

reeglina tuleved lisa hobused ja lisa vääne chipil kõrgetel pööretel. vahel võimalik, et ka madalamate pöörete arvelt. seega igapäeva kasutuses, ei võida midagi. reeglina. muidugi on ka erandeid.

kuid kui kavatsed osta, 25k eest 318is ja lisada sinna veel 15k. siis ei mõista ma miks sa kohe ei osata autot millel on rohkem jõudu ja väänet kui tuunitul is'il? :shock: vihje loomulikult 325i'le. või tegu mingi kinnisideega (rahvaralli vmt.)? sest reeglina saab 40k eest vennasvabariikidest viisaka kahe-poolese. eeveeest, ei saa midagi (jällegi reegel - eranditega).

edu.

EDIT:

link
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Imre993 kirjutas:Kergitaks natuke seda teemat.Enadal on ka huvi 318is e30 vastu,kui jõudu tundub vähe olevat.Plaanis auto kuskil 20k-25keek osta ja siis 15k juurde panna,et teda parendada.http://www.es-tuning.org/bmw.htm Pakutakse siin chipi,mis tõstab jõudu +14hp ja väänet +18nm.Mida te üldse arvate chipist.Ja mida on veel võimalik teha,et lisajõudu saada.(raha siis umbes 15k)Igasugused kurjemad nukad ja kergendatud hoorattad,mis nende hinnad on?Soov oleks saada vähemalt sama kiire auto kui sõbra escort rs2000. :)
Mulle tundub isiklikult see 14 hp jutt pulli kaka. Esiteks on mootor tehaseseades häälestatud nii, et kasulik piirkond lõpeb niikuinii enne piirajat otsa. Chip tõstab maksimumpöördeid ja bensiini etteannet, aga selle kaudu lisandub võimsust vähe.

Ise olen reaalselt näinud ametlikku testi, kus E36 325 mootorile lisandus +8 hp. Milleks siis vaevata ennast kallite osadega kui üle 10% võimsust saab mõne tuhande eest :?:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

Ma nagu ei mõista miks osta 318is ja sinna raha sisse laduda. Võta kohe võimsam masin ja jääb raha ka muude asjade jaoks. Hetkel Kimmo müüb enda 327, ilus ja soliidne auto.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Saab ka nagu millestki muust ehitada !
Vaadates IRS- i Pärnu etapi aegu oleks nii mõnelgi millestki mõtelda.
Minuteada ei ole sellesse autosse tehtud mingeid a 15 kilo lisainvesteeringuid , mõtetutesse julladesse.
1 5 Ander Tenno Mazda MX-5 2:04,78 2:04,93 2:03,00 4:07,78 1:59,82
2 15 Aigar Pärs Honda Civic 2:06,39 2:05,02 2:03,91 4:08,93 2:03,37
3 9 Eiki Lill BMW 318i 2:04,77 2:04,53 2:04,53 4:09,06 2:04,67
4 4 Jaan Kollo Honda Civic Type-R 2:08,98 2:04,14 2:04,84 4:08,98 2:10,18
5 1 Kristjan Kutsar Ford Fiesta RS 2:05,37 2:06,95 2:04,51 4:09,88
6 18 Ago Onton Ford Escort XR3 2:05,98 2:07,09 2:07,60 4:13,07
7 3 Vahur Vene VW Golf 2:06,63 2:06,78 - 4:13,41
8 25 Ken Järveoja Mazda 2:12,48 2:09,60 2:07,05 4:16,65
9 10 Kaido Kask BMW 325i 2:12,21 2:08,72 2:08,62 4:17,34
10 22 Silver Soorsk BMW 325i 2:09,15 2:09,60 2:11,16 4:18,75
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Flipper
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 16.03.2004 10:43 01
Asukoht: Tallinn

?

Postitus Postitas Flipper »

Miks peaks neid kahte masinat võrdlema? :roll: Ma arvan, et siin foorumil osalejad võrdlevad neid autosid sellelt seisukohalt, et bmw on asjalikum. Kui sa aga lähed mõnele leheküljele kuhu on koondunud Volkswageni austajad siis sa kuuled seal ilmselt hoopis vastupidist juttu. Igaüks kiidab oma ja see kehtib kõikide automarkide kohta. Ka inimene kes sõidab zaparozetsiga on rahul masina lihtsuse, odavate osade, hea mineku ja ökonoomsusega. Kõige kindlam on võtta üks ja sõita näiteks pool aastat. Ja siis teine ning sõida ka pool aastat. Siis otsustada omade kogemuste järgi mitte ära kuula mida "naised turul räägivad" ;) Üldiselt võta ikka see mis sulle meeldib ja hingelähedane tundub ja peaasi, et ise rahul oled :cool:
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

IRW Cardo, kui seda lehte vaatad, siis pigem on küsimus Lille sõiduoskuses, mitte autos. Pealegi-kas see mitte tavaline 85 kw Touring tal pole? Civik Type-R vastu tava -318 saiast vastast pole nüüd kuidagi pidi ning vahe on seal selles, kes oskas sõita ka kes raatsis autot lõhkuda. Selle loogika järgi peaks ju ohtla kohe kribin-krabin E30 rooli istuma. E30 M3-st oli omal ajal Sepa Integra Type-R-le, millel oli 1.8 mootor bemmi 2.3 vastu vastast ainult stardisirgeks....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

Tere
Cardo kirjutas:Saab ka nagu millestki muust ehitada !
3 9 Eiki Lill BMW 318i
Siit tekib vaid üks küsimus. Kas rooli ja istme vahelist tihendit on ka võimalik remontida, või aitab ainult uue muretsemine? :)

jJanno@kah.318i :)
exTouring
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

Cardo kirjutas: Minuteada ei ole sellesse autosse tehtud mingeid a 15 kilo lisainvesteeringuid , mõtetutesse julladesse.
Mõtetuid jullasid seal tõesti ei ole :)
Aga need jullad, mis külge kruvitud... ei oskagi hinda pakkuda.
Aare kirjutas: Pealegi-kas see mitte tavaline 85 kw Touring tal pole?
Ei, vana mootoriga kaheukseline.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Aare ma tean sellest autost ikka ka natuke ja mida sellega tehtud on. Loomulikult on seal teine nukk ja weberi karpad neelavad õhku jne ...
Kuid samas liigub asi samaeduliselt kui 325. Ära usu kui ei taha.
Ja sama soovitus ka sinule Aare. Hangi normaalsed rehvid ja elu muutub. Kui pidamist ei ole ei aita ka 500hp. Need specrehvid mida kiiremad rallymehed enam ei tarvita on ikkagi mitu korda paremad kui uued tänavarehvid.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Natuke OT aga seada threadi lugedes tuli kangesti naer peale - meelde tuli üks Raiendi nimeline tegelane ee.autost, kes mõni aasta tagasi kirjutas kuidas ta 05 sigulli tjuunis ning kuidas ta sellega siis vabalt 325i-del eest ära sõitis. :shock:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Samad tunded ka minupoolt . Meenub mulle lolli naeruga männiku lammari meeskond kui käisin aastaid tagasi neilt küsimas kas on äkki 390mm rehve ja nemad ütlesid irwakil näol et nii laiiu rehve meil küll ei ole ja kui pärisid millele neid vaja on ja ma ütlesin BMW-le olid mehed peris sillas.
Mina enam seda asutust ei ole kasutanud. Maitse asi muidugi.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Vaadake nüüd teema uuesti üle ja mõelge - kas teema algataja sai oodatud abi või mitte....
raul
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 12.11.2002 18:21 35

Postitus Postitas raul »

Cardo kirjutas:Meenub mulle lolli naeruga männiku lammari meeskond kui käisin aastaid tagasi neilt küsimas kas on äkki 390mm rehve
Täiesti OT, aga selle asutuse täielik tipp oli see, kui vajasin ühele sealt ostetud jublakale tsekki ja kassapidaja(!) ei osanud käibemaksu arvestada!!!! :shock:

Teemasse: kui võimalik ja rahakott lubab, tasub osta vastava seeria niiõelda tippmudel - sest see tuleb odavam kui kehvemat mudelit parendada/ehitada + pluss hoiab märkimisväärselt raha ja närvirakke kokku.
See reegel ei kehti juhul kui lihtsalt pole võimalik vastavat mudelit saada.
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

Tere
hanno kirjutas:Vaadake nüüd teema uuesti üle ja mõelge - kas teema algataja sai oodatud abi või mitte....
:)

Nagu juba üks eelkirjutaja ütles: Maitse asi.

Olen sõitnud GTi'ga. Kui päris täpne olla, siis oli mu õppesõidu autoks üks Golf GTi. Tjah.. Tore auto oli. Sõitmise sain selgeks. Aga minule isiklikult meeldib BMW rohkem. Isegi arvestades, et ma iS'ga sõitnud ei ole...

Juhitavus: Hmm... Talviseks õppesõiduks väga sobiv, kuigi äkiline sidur oli minusugusele algajale päris keeruline :)
Ülalpidamine ja potentsiaal: Kui ta kannatas rumalate algajate all pidada, siis järelikult väga hull ei olnud. Samas ühtegi E30iS'i pole ma õppesõidu autona näinud.
Hooldus: No eks BMW'd vajavad ka parandamist ning juppe. On nendegi jaoks mehed ning kohad olemas.

Loodan, et see vastus on natuke informatiivsem :) Igatahes edu auto valikul. Peaasi, et enesele meeldib see, mille lõpuks välja valid.

jJanno
exTouring
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Ma oskaks natuke E36 iS'ist rääkida. Kupeest.

Väidetavalt kupeel juba kohe parem juhitavus kui sedaanil.
Mootor peaks suhteliselt hea ja lollikindel olema. Peaks pöördesse natuke kergemini (kiiremini) minema kui 6 silindrilised.
Aga noh, sellist "õige" auto häält ikka ei tule kuna 2 silindrit ju puudu. Ning ka mootori käik ei ole nii ühtlane nagu ta võiks olla.
Perfomance tundub enda sedaan 320'l parem olevat kui kupee 318iS'l.
530d
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

Aare kirjutas:
Red kirjutas:aga see on minu arvamusel üldse absurdne, võrrelda BMW foorumil mingit teised autod peale BMW`t.
Minu kollektsioonis on loomulikult palju videot, kus S2000 mitu korda ja valusalt teeb M3 ja CSL ära.... :lol:
noh aga see ei tähendab ju, et S2000 raudselt parem kui M3...vist :)
tore, tõmba oma SR või honda foorumisse ja ära siin siis rohkem plääguta. Igas peres pidi oma last kiidetama ja ju oled siis uksega eksinud :?
no ärge nüüd kaklema ka minge- ega auto juures ei mängi alati rolli, et kumb kiirendusel üle jms. Sõidumõnu peab ka olema (hea on muidugi teada, et mu auto jõuab 6-7 sekiga 100-ni). Reaalselt autot eksplkuateerides me kasutame mugavat istet, head juhitavust ja silmailu rohkem kui püssina a´la rullnokk stiilis läbi linna kihutamist!

seega isiklikult teema algatajale soovitan 318is -i, sest usun, et igapäevaselt on sul selle masinaga mõnusam liigelda- ka ilusam vaadata. Samas kui sa tahad ringrada sõita ja tulemusi saada siis on paljud just valinud toorikuks Golf GTI :!: Järelikult siin on omad põhjused- esivedu, kere, mootor- need tegijad ei vali autot välimuse järgi! :?:
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Imre993
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 13.01.2003 18:59 31

Postitus Postitas Imre993 »

Miks ma soovin 318is?Kuna see oleks mu esimene auto,siis on ka kindlustus päris kallis.Samuti on 325 suurema januga.Ei taha kõike raha bensu peale panna,kuna siiski vaene üliõpilane. :D Auto oleks igapäevaseks kasutamiseks.Samas kimmo 327i on küll väga ahvatlev(palju ta bensu võtab?)
Kasutaja avatar
tyhjus
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 27.09.2003 01:09 59
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas tyhjus »

Mu 325e on kah mu elu esimene auto ja tegelt justnimelt selle roolis õppisin ma ka üldse alles sõitma enne autokooli. Väga 5. Januga on, nagu on, kui raske jalaga ei ole, on kõik väga kena, eriti kuna enamus sõidust toimub Tallinnast väljas maanteedel ja ökonoomselt.
-- Vana Risu 325i --
England
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 29.11.2003 12:10 20
Asukoht: Jevropa

Postitus Postitas England »

kui on esimene auto, siis ei maksa seda mitte oma nimele kirjutada. väikesed kõksud ei jää tulemata. ja reeglina ka paljud oma esimese auto puruks sõidavad. kirjuta masin mõne vanainimese nimele. 0.40 pealt on pikk maa kuni rahakotile mõjuma hakkab. see juhikoefitsendist tulev summa on tunduvalt suurem kui automootorist. ma kunagi ei uskund et nii kasulik on, aga enne jõuab viimsepäeva laupäev kätte, kui mul koefitsient alla 1.20 taas jõuab.

ja auto seisukohas ütlen, et võta see mis kõige korralikuma leiad. isiklikult eelistan bemmi. aga see mu isiklik probleem, lihtsalt ei kannata koledaid asju. ja golf'i disain on seda minu meelest.
FCUK Deutschland
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

England kirjutas:kui on esimene auto, siis ei maksa seda mitte oma nimele kirjutada. väikesed kõksud ei jää tulemata. ja reeglina ka paljud oma esimese auto puruks sõidavad. kirjuta masin mõne vanainimese nimele. 0.40 pealt on pikk maa kuni rahakotile mõjuma hakkab. see juhikoefitsendist tulev summa on tunduvalt suurem kui automootorist. ma kunagi ei uskund et nii kasulik on, aga enne jõuab viimsepäeva laupäev kätte, kui mul koefitsient alla 1.20 taas jõuab.
no muidugi peab ikka väga hea tuttava leidma, kes omale käru laseb keerata. Üldiselt ei ole endal ka hea meel kui kellegi igakuised kulud sinu lollustest tõusevad!

Soovitus! Kindlustusmakset saad kokkuhoida ka järgnevalt: erinevad eesti piirkonnad on samuti erineva riskikoefitsendiga (üldse mõjutab kindlustuse hinda 3 komponenti: auto registreeritud piirkond, auto omaniku riski koef. ja võimsus) Uuri välja millised on madalaima koefitsendiga piirkonnad. Otsi mõni tuttav kes seal elab ja registreeri auto tema aadressile. Omanikuks jääd ikka ise! Kui ma hästi mäletan siis L-Virumaa, Põlvamaa ja Saare- või Hiiumaa olid kõigemadalamate koefitsentidega.
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
sysi
Klubiliige EKBK
Postitusi: 367
Liitunud: 25.12.2003 12:15 08
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sysi »

OT:
sellest juba oli kuskil juttu, et eks see kindlustusega jebimine paras enda ja teiste petmine ole.
mida rohkem vangerdatakse nende arveloleku kohtadega, seda rohkem tõusevad kindlustustariifid.
aga kuna teoreetiliselt on see legaalne, siis pole midagi parata.

sysi@ tegi just väikse avarii ja maksis teise auto omast taskust kinni, et mitte hiljem ogaraks maksta.
mul ka, muuseas, auto isa nimel, et koefitsient madal oleks.
Imre993
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 13.01.2003 18:59 31

Postitus Postitas Imre993 »

Miks te mingit golfi välja toote koguaeg?See kes teema alustas,valis golfi ja 318is vahel.Mina lihtsalt uuendasin teemat :D Palju siis 325i küttekulu on?See,et auto vanemate nimele,selle peale ma juba mõtlesin.Auto oleks küll esimene oma nimel,kuid 3aasta juba rooli keeranud ilma avariita.
kaspar
Huviline
Postitusi: 843
Liitunud: 19.01.2003 16:24 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kaspar »

Otsin omale autot parajasti ja otsustasin ka Golfi proovida. No offence aga see on ikka paras kusi võrreldes Bmw'ga. Peale Bmw'ga proovisõitu Golfi küll ei ostaks. Seest nagiseb jubedalt, mootori "vägev" tõmme ei osutunudki nii vägevaks. Ja no muidugi mootori hääl :| :roll:

Ja tegemise ei olnud kehva eksemplariga, tegin proovisõitu mitmega ning need on üldmuljed. Proovitud Bmw'dest olid nad paar aastat uuemad.

EDIT: Võtan oma sõnad tagasi, sõitsin siiski sitaga. Korralikuga sõitu tehes, et ütleks midagi, et ta nii "kusine" on. Väga hää on :!:
Vasta