Ma kujutan ette, mis reaktsioone see Zil tekitab- tõenäoliselt ei tekita ükski sõiduauto maailmas sellist reaktsiooni, olgu ta nii võimas kui tahes
Re: Videod
Postitatud: 17.12.2018 02:26 17
Postitas ttsys
Viimasele - vaatad kasvõi selle ära ja esmalt vinge transformeeritud 600-ne ZIL on kohe mökude kaardipakist - pealegi mõttetu ülelaadimine, kui elektriga saab selle nipsust 800-ks ehk 3 sekundi mürsuks teha. https://www.youtube.com/watch?v=a_HOwBjEyks" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Videod
Postitatud: 17.12.2018 19:02 49
Postitas Riivo
Ärme rikume kõiki teemasid särtsuga ära eksju...
Re: Videod
Postitatud: 17.12.2018 23:17 54
Postitas AARE540
Riivol on õigus- sellel Zil-il pole tõenäoliselt mitte mingit otstarvet, kuid vähemalt on ilusti üles vuntsitud ja hunt lambanahas on ta ka. Võimalust ja tahtmist on- miks mitte, ega elu ei peagi üksluine olema.
Re: Videod
Postitatud: 17.12.2018 23:24 04
Postitas toivoku
ttsys kirjutas:Viimasele - vaatad kasvõi selle ära ja esmalt vinge transformeeritud 600-ne ZIL on kohe mökude kaardipakist - pealegi mõttetu ülelaadimine, kui elektriga saab selle nipsust 800-ks ehk 3 sekundi mürsuks teha. https://www.youtube.com/watch?v=a_HOwBjEyks" onclick="window.open(this.href);return false;
kaugele sa selle särtsuga jõuad sellise massi juures?
Re: Videod
Postitatud: 17.12.2018 23:49 17
Postitas ttsys
Zil 130 kabiin-raam on suht kerge ja analoogse massiga on usas TeslaS läbitavusega samaväärsed mürsud, sest tihti veel suuremad akupakid peal. Sellel zilusal on lisaks feik mitte plekist kalluri kühvel peale tehtud, mis orikal oli koos mehhanismiga kole tonnike. Muide neid elektrimürske tilgub youtube-i pidevalt peale.
Ning valmimise protsessist, kus visati kõvasti esisillast raskust maha; plastikust morda jne. https://www.youtube.com/watch?v=qTIH2bAhj6E" onclick="window.open(this.href);return false;
Nagu sealt kuulete kaotab see zil igal ristmikul mutreid ja remonditakse pidevalt. See ei ole igapäevasõiduk.
Re: Videod
Postitatud: 18.12.2018 13:10 06
Postitas AARE540
Väheke teemast mööda ka- olete tähele pannud, et sini-must-valge on väga levinud kombinatsioon, kui vaadata Eestist väljapoole- kasvõi USA filmides? Samamoodi on ttsys-i pandud esimeses videos ka selle tüübi särk Kummaline, kas pole?
X1 - good job. (Y)
absolutely 0 *****'s given.... kõik purustab mis teele ette jääb.
Re: Videod
Postitatud: 24.02.2019 21:05 14
Postitas Riivo
eks see näitab et juht peab olema ikka rooli taga..ka kõrgtehnoloogia feilib nii et viliseb
Re: Videod
Postitatud: 25.02.2019 09:20 35
Postitas Juss1
BMW kommentaar olukorrale oli, et kuna see süsteem töötab kuni 60 km/h ja autosid testiti kiirusel 60 km/h siis arvestades spidomeetri täpsust võis olla, et lävi oli ületatud.
Re: Videod
Postitatud: 25.02.2019 14:20 24
Postitas Leimar Henk
See seletaks seda vaatepilti. Mulje jäi küll selline, et see süsteem oli täiesti inaktiivne.
Re: Videod
Postitatud: 25.02.2019 22:47 02
Postitas BumBum
Huvitav mis olukorras BMW mõtleb see süsteem kasulik on või on kiirusel alla 60km/h otsasõidud inimesele tühised?
Kõige suurem kasu sellest just liinakiirustel on ja mugavusega harjunud peab ütlema, et ennetava hoiatusena on sellest turvalisuse lahendusest mul olnud mitmeid kordi kasu.
Volvo on nendest kõige aktiivsem sekkuja ja mõnikord täppisarvestust teha, kuidas ringteele kiirust vähendamata läheneda, kui eest liigub läbi auto, otsustab auto äkkpidurduse teha, rallit ikka sõita ei saa, kui süsteem töös on.
Lugesin artiklit sellet, et kui autol puudub "Auto Hold" funktsioon, siis peale pidurdamist hakkab auto uuesti edasi liikuma.
Re: Videod
Postitatud: 26.02.2019 08:27 25
Postitas Juss1
Töötab kuni 60 km/h ehk just suurematel kiirustel ei tööta. See on siis jalakäija kaitse süsteemi kohta.
BumBum kirjutas:Huvitav mis olukorras BMW mõtleb see süsteem kasulik on või on kiirusel alla 60km/h otsasõidud inimesele tühised?