1. leht 1-st

Kuidas ära tunda automarki?

Postitatud: 02.09.2006 12:07 09
Postitas cera
Kuidas saada aru, mis BMW mudeliga on tegu, kui taga ei ole asjakohast kirja? Rohkem huvitaks, mis mudeliga võiks olla tegu, kui keretüüp on E34 ja kaks summutitoru tulevad tagant sirgelt välja.

Postitatud: 02.09.2006 12:14 23
Postitas AARE540
Ega välimuse järgi nii täpselt ei saagi- kui on kitsa neeruga kahe toruga, siis võib olla 525, 530 v 535, kui laia neeruga kahe toruga, siis kas V8 mootoriga, seega 530 v 540 alates 92 aasta või 525 alates 95 aasta. Kõige täpsem ikka vast passi või VIN koodi järgi, kui mingil põhjusel passi andmed peaks valetama...

Postitatud: 02.09.2006 12:15 47
Postitas cera
Rumal küsimus: Misasi on autol neer??

Postitatud: 02.09.2006 12:27 35
Postitas BMW325 2,5
cera kirjutas:Rumal küsimus: Misasi on autol neer??
Vanasti oli BMW neer see(pilt räägib edasi)
http://img82.imageshack.us/my.php?image=neerky5.jpg

Postitatud: 02.09.2006 13:21 02
Postitas Kustas
cera kirjutas:Rumal küsimus: Misasi on autol neer??
Neerud on BMW'l need (BMW märgi all):
Pilti palun mitte kommenteerida :p

Pilt

Postitatud: 08.09.2006 18:10 15
Postitas mark0
kui ma õieti mäletan siis 700 eelmise põlvkonnal on ainult 750-el kroomitud liistud (või kuidas neid nimetada) neerude sees

Postitatud: 13.11.2006 15:26 21
Postitas IvoM
kui sa e38 mõtled, siis ei ole ainult 750-l kroomliistud. Enamusel on

Postitatud: 13.11.2006 15:55 08
Postitas priitv8
IvoM kirjutas:kui sa e38 mõtled, siis ei ole ainult 750-l kroomliistud. Enamusel on
E32-l ei olnudki kroomitud ribidega neere, V-mootorid lihtsalt laia ninaga. E38-l ja E39-l on kroomitud ribid V-mootoritel (V8 ja V12).

Re: Kuidas ära tunda automarki?

Postitatud: 13.11.2006 16:20 47
Postitas Ilves
cera kirjutas:Kuidas saada aru, mis BMW mudeliga on tegu, kui taga ei ole asjakohast kirja? Rohkem huvitaks, mis mudeliga võiks olla tegu, kui keretüüp on E34 ja kaks summutitoru tulevad tagant sirgelt välja.
Saada ARKi SMS päring, saad palju muudki teada :P

Re: Kuidas ära tunda automarki?

Postitatud: 19.11.2006 01:35 52
Postitas toivoku
hmm hääle järgi olen mina yldiselt aru saanud, kuigi jah erinevaid "sport pyttidega" masinaid ei tunne ikka nii kergelt ära :S

Postitatud: 19.11.2006 12:29 37
Postitas Ingmar
E34 (5. Seeria,1988-1996):
Pilt

Kitsas neer ja üks sirge summuti toru: 518, 520.
Vahet teeb teravama kõrvaga kuulaja hääle järgi (R4 ja R6).
Kitsas neer ja kaks sirget toru: 525, 525 ix, 530, 535.
Lai neer ja üks sirge toru taga: 518, 520.
Erista hääle järgi.
Lai neer ja kaks sirget toru taga: 525, 525 ix(R6-d), 530, 540(V8-d).
V8 tunneb hääle järgi ära.
540-l on esistange allosas õhuavad.
Allapoole suunatud summuti otsad: diisel.
524 td: kindlasti 1 toru ja rihmaga mootor.
525 td ja 525 tds-il ketiga.
525 td ja 525 tds-i puhul pole summuti torude puhul seaduspära leidnud.
525 tds näiteks võib olla nii ühe kui ka kahe toruga.
On olemas ka ülemineku variante, kus neer on veel kitsas, aga peeglid juba facelifti omad.
Kui autol on lai neer ja enne facelifti peeglid, siis on ilmselt pandud peale nn. laia neeru komplekt ehk auto on tegelikult kitsa neeruga.
Sportpütte pannakse tavaliselt 520-dele.
Suurema mootoriga autode omanikud neid tavaliselt ei vaja.
EDIT: Allpool on üks seletus ka, miks suurema mootori puhul tavaliselt sportpütte ei ole külge pandud.

Postitatud: 19.11.2006 12:51 07
Postitas Kustas
inxx kirjutas:Sportpütte pannakse tavaliselt 520-dele.
Suurema mootoriga autode omanikud neid tavaliselt ei vaja.
Pole mõtet nii üldistada. Pakun, et "sportpütiga" 520'e on väga vähe liikumas.

Kustas@520i

Postitatud: 19.11.2006 13:50 45
Postitas kapa
750i tundis kahe kandilise sumpsi otsa järgi ?

Postitatud: 19.11.2006 14:52 06
Postitas Eastsider
Kustas kirjutas:
inxx kirjutas:Sportpütte pannakse tavaliselt 520-dele.
Suurema mootoriga autode omanikud neid tavaliselt ei vaja.
Pole mõtet nii üldistada. Pakun, et "sportpütiga" 520'e on väga vähe liikumas.

Kustas@520i
Hehee, mulle tundub küll, et neid ikka on. Isegi võru väikelinnas sõidab mitu
viiskaksnulli ringi, sportpütt all jörisemas.

Postitatud: 19.11.2006 14:53 24
Postitas arnie
kapa kirjutas:750i tundis kahe kandilise sumpsi otsa järgi ?
Just, just!

Postitatud: 19.11.2006 15:12 46
Postitas Kustas
Eastsider kirjutas:Hehee, mulle tundub küll, et neid ikka on. Isegi võru väikelinnas sõidab mitu
viiskaksnulli ringi, sportpütt all jörisemas.
Aga nii viisi üldistada ei ole ikkagi mõtet.
kapa kirjutas:750i tundis kahe kandilise sumpsi otsa järgi ?
Pluss esistange sees olevate pidurijahutus avade järgi (uuemad).

E34 525tds sedaani annab teistest diislitest eristada, stange küljes olevate, veoaasade katete järgi. 525tds sedaanil on nad sellised, et pool sellest kattest on rest. Ülejäänud (kaasa arvatud 525tds Touring) diislitel on nad tavalised (RealOEM).

Pilt

Postitatud: 19.11.2006 16:24 04
Postitas Karol
Et siis 325-l ja 525-l on taga sellise ehitusega pott millele tuleb sisse ja välja 2 toru. Seega lihtsalt need sportpütid on haruldus sellele margile. Sellepärast ka neid ei kasutata.

Postitatud: 19.11.2006 23:40 57
Postitas Kristjan_K
inxx kirjutas:Allapoole suunatud summuti otsad: diisel.
Jumala vale, mina olen viimased 20 000 km bensiiniga sõitnud, sõidan edasigi, sumpaots on ikka allapoole suunatud ja originaal kah veel.

Postitatud: 20.11.2006 00:06 18
Postitas Tarmo
seal ma arvan oli kirjeldatud autosod keretüübiga e34.

Postitatud: 20.11.2006 00:31 07
Postitas Kristjan_K
Ups, sorry :oops:

Postitatud: 04.12.2006 20:55 29
Postitas tafkinmeez
525tds on kahe summutiga ainult facelifti eelsetel. Uuemad on juba ainult ühe toruga. Ei tea küll miks see küll hea peaks olema, isegi mu e39 528 on taga üks summutiots..
See, et osadel e34 neerud kitsad ja peeglid facelifti omad pole ka ilmselt tehase poolt. Eeldatavasti need ise sinna kruvitud. Tehase poolt on facelifti peeglid koos laia neeruga.

Postitatud: 04.12.2006 21:17 03
Postitas H_Margus
tafkinmeez kirjutas:See, et osadel e34 neerud kitsad ja peeglid facelifti omad pole ka ilmselt tehase poolt. Eeldatavasti need ise sinna kruvitud. Tehase poolt on facelifti peeglid koos laia neeruga.
Kontrolli andmeid enne kui postituse teed ! :D

Postitatud: 04.12.2006 21:31 28
Postitas Kustas
1992. aastal tulid uued peeglid E34'le.

Postitatud: 04.12.2006 22:10 56
Postitas foxracer00
Mul on kaks sirget toru otsast lõpuni 525 141kW 1991aasta (ja keegi kurjam on vist pütid tühjaks tagunud kuna kui pöördesse lased ja siis gaasi lahti küll siis ragiseb ja õrnalt paugub aga mõnusalt:) :D

...

Postitatud: 16.01.2007 08:48 59
Postitas toots27
se teema pidi aitama inimesel aru saada mis bmw tal on või mille ta tuleviks ostab,aga siinsest vestlusest ei saa kül targemaks :D Mina näiteks tean et mu naisel Cupee 92 aasta ja vist 320 bmw aga kõik räägivad siin mingitest eeeee-dest,mis E siis tal on? :D

Postitatud: 16.01.2007 09:20 58
Postitas Fred
Sinu naise autol on siis järelikult keretüübiks E36. Toodeti seda 1990 lõpp kuni 1998 algus nii sedaanina, kupeena, touringuna kui ka kabrioletina. Tõsi, viimaseid kolme hakati tootma paar aastat hiljem kui `90.

Kui Sa natuke tähelepanelikum oleksid, siis foorumi pealehel on teemade juures kirjas ka, et mis seeria foorum on ja mis keretüübid sinna alla kuuluvad. ;)

Postitatud: 16.01.2007 09:27 49
Postitas toots27
aitäh :)

Postitatud: 16.01.2007 10:25 41
Postitas Tarmo
Fred22 kirjutas:Sinu naise autol on siis järelikult keretüübiks E36. Toodeti seda 1990 lõpp kuni 1998 algus nii sedaanina, kupeena, touringuna kui ka kabrioletina. Tõsi, viimaseid kolme hakati tootma paar aastat hiljem kui `90.

Kui Sa natuke tähelepanelikum oleksid, siis foorumi pealehel on teemade juures kirjas ka, et mis seeria foorum on ja mis keretüübid sinna alla kuuluvad. ;)
e36 touringut ja cabriot vist toodeti natuke pikemalt kui sedaani ja kupeed.
Sama oli ka e30 touringu ja cabrioga.

Postitatud: 16.01.2007 10:35 19
Postitas --overdose--
siin siis välja toodud kõik e36 mudelid ja tootmis aastad.. ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E36