1. leht 2-st

Uus õige X5 avalikustatud

Postitatud: 10.08.2006 00:13 19
Postitas Anti
BMW avalikustas siis lõpuks uue X5 ametlikud pildid ja andmed.
Pilt
Pilt
http://www.autopunkt.ee/uudised/1295
Põhjalikum artikkel

Postitatud: 10.08.2006 00:50 20
Postitas draggo
Need maja juures tehtud pildid tunduvad ikka kuidagi Photoshopiga tehtud.
Samas on masin ikka ilus küll. :cool:
Huvitav käigukang.
Pilt

Postitatud: 10.08.2006 09:24 53
Postitas Relk
Mul oli juba väike hirm kõiki neid photoshopi pilte nähes aga see on tõesti väga väga ilus.

Postitatud: 10.08.2006 09:25 25
Postitas Tom
See e60 stiilis tuledega fake oli 10x ilusam :cry:

Postitatud: 10.08.2006 10:04 53
Postitas eero
Noo, hoopis teine asi! :) Mul jäi ka paar lööki vahele kui eelmiseid pilte nögin.
Esimesel pildil viskab natuke nagu Cayenne joont.
Aga hea on küll. Mitte vähe.
V10 võiks ka vahele tulla :cool:

Postitatud: 10.08.2006 10:07 10
Postitas Aimar
Endal tuli ka esimeste sekunditega Cayenne silme ette. Aga mulle meeldib. :cool:

Postitatud: 10.08.2006 10:10 05
Postitas Veiken
seda tahaks täitsa näppida! :)
Huvitav, mis süsteemiga käigud täpsemalt käivad.(P-on nupuna)

Postitatud: 10.08.2006 10:14 26
Postitas Ilves
Päris värske välimus ja veidi macholikum kui eelmine X5. Konstruktiivse kritiseerijana (vana irisejana ;) leian, et disain on liikunud rohkem US turu ootustele lähemale. Nina on suht punnis nagu US truckidele kohane ja tiivakoopad ebareaalselt suured (ilmselt selleks et Pimp My Ride fännid sinna 35" velgi saaks toppida). 19/20 tolline on juba sama unustatud nagu lada 13 tollised ;)

EDIT: Seda käigukangi vaadates ei saa aru, kuidas teda manuaal reshiimis normaalselt kasutada, P nupp on ju kangi otsas? Kui ikka rahmeldamiseks läheb, siis on reaalne oht Park asend keset suuremat rallit sisse lüüa (kuigi ilmselt kompu seda ei luba).

Postitatud: 10.08.2006 10:14 55
Postitas eero
Veiken kirjutas:(P-on nupuna)
Vast ikka peab seda nuppu all hoides kangi ka liigutama ;)
Me sõidab sageli näiteks käsi kangil. Kui nii kogemata vajutada, siis... :lol:

Ainus asi, et mis krdi lilled sinna velgedeks väänatud on :lol:

Postitatud: 10.08.2006 10:30 34
Postitas Kaido S
Mulle meeldib rohkem kui eelmine spekulatsioon. USAle lähemale nihkumine on tuntav, sinna ju neid ehitataksegi, kuid õnneks on tegu veel BMWga. Elavat fantaasiat appi võttes ei suuda ma ette kujutada neid selle, kes on nõus istuma kolmandas istmereas nii, et alles jääb veel 200 liitrit pagasiruumi - vaadake kus on tagaistme seljatugi.

Postitatud: 10.08.2006 12:05 45
Postitas Tom
Kui P on ainult nupp, siis ma arvan, et liikuva autoga see lihtsalt ei rakendu.

Postitatud: 10.08.2006 12:34 16
Postitas max55
Kas uus X5 ei pidanud tulema ka 7 kohaline? :roll: Pilti vaadates tekib küll selles kahtlus.

Postitatud: 10.08.2006 12:40 26
Postitas TanelE34
max55 kirjutas:Kas uus X5 ei pidanud tulema ka 7 kohaline? :roll: Pilti vaadates tekib küll selles kahtlus.
ongi ju 7-kohaline
http://www.worldcarfans.com/news.cfm/ne ... -in-detail
http://www.worldcarfans.com/news.cfm/ne ... -in-detail

Postitatud: 10.08.2006 12:44 23
Postitas Relk
Kui ta ka meenutab mingi nurga alt mõnda teist maasturit siis tegelikult on väga selgelt näha, et tegu on praeguse X5'e edasiarendusega. Suuremat muutust lootsingi sisust näha, mis on ka toimunud.

Postitatud: 10.08.2006 14:06 14
Postitas Anti
Ise ütleks, et üle pika aja üks BMW mudel mis välja tulekul ei vaja harjumist, et meeldida. Kui siis pisut see punnis nina ja esitule kuju.
Ka sisu näeb vähemalt pildil kenam ja kvaliteetsem välja kui E60 viiene.
See seitse istekohta on küll pisut mõttetu, õnneks annab auto tellida ka ilma nendeta, mida loodetavasti enamus uusi omanikke ka teeb... ;)

Postitatud: 10.08.2006 14:10 36
Postitas TanelE34
mootorivalik võiks laiem olla, 3L biturbo diisel ja 4,5L V8 diisel :cool:

Postitatud: 10.08.2006 14:14 08
Postitas Raivo
TanelE34 kirjutas:mootorivalik võiks laiem olla, 3L biturbo diisel
Too võiks küll tootevalikusse tekkida :cool:

Aga üldiselt jah, ka endale kohe esimesest pilgust hakkas meeldima (veidi vajab harjumist nina osa).

Postitatud: 10.08.2006 14:21 36
Postitas priitv8
TanelE34 kirjutas:mootorivalik võiks laiem olla, 3L biturbo diisel ja 4,5L V8 diisel :cool:
BMW-d nüüd ei tunne või? Pange tähele, need veel tulevad mudeli eluea pikendamise eesmärgil. Mitte ei käida kohe kõiki kaarte lauda.

Postitatud: 10.08.2006 14:31 58
Postitas max55
7 kohta jah, esimese hooga vaatasin ainult välispilte ja ei suutnud ette kujutada, et seal 3 rida istmeid võiks olla. Kuid nagu näha, siis ikkagi on. Aga vaadates pilte, siis on näha, et 6 ja 7-le reisijale tehakse ikka konkreetselt selgeks, et nad üleliigsed seal autos on :lol:

Postitatud: 10.08.2006 16:38 21
Postitas arnie
Päistab päris asjalik aga huvitav kas X7 on ka kunagi tulemas-X3 tuli juba ära :lol: Sel juhul peab ta vist juba võtma "ford excursioni" mõõtmeid

Postitatud: 10.08.2006 17:21 43
Postitas TanelE34
Mingi spekulatsioon käib, et tuleb X5-st suurem V5 (USA turg) ja X6 "minivan" (Euroopa turg) :roll:

BMW is moving into more product niches with the launch of two all-new models planned by 2008, according to BMW chief Helmut Panke. He describes one as "a new segment" combining innovative seating, dynamic performance, and the "distinct appearance of a coupe" with the all-wheel-drive platform of the next-generation X5 SUV. Imagine a Mercedes CLS crossed with an M-Class, and you're in the ballpark, say Munich sources. Believed to be known internally as the V5 and scheduled to be produced at BMW's Spartanburg, South Carolina, plant, it'll have about five inches more wheelbase than the new X5 and be longer, probably 195 inches in overall length. Style will take precedence over function: Panke goes on to say that the car will likely be a four-door, four-seater.

The other new 2008 BMW is the much-rumored "space-functional concept"--but it's not a minivan, Panke insists: It's a "combination of versatility, function, and individual space, with a sporty appearance and dynamic performance." Codenamed RFK and likely to be called X6, it'll be a rolling testbed of new technologies, including active steering, dynamic drive, electronic damper adjustment, active ride control, and a lane-departure warning system with active camber control and crosswind compensation. Panke adds that, despite its size, it won't be a seven-seater. "We won't build the biggest vehicle in the segment," he says. "The emphasis here is to provide the most available space for four or five passengers."

Panke says the V5 will be a "U.S.-focused" model, while the X6, to be built in Europe, is aimed at European buyers who routinely travel long distances across the Continent. However, both will be sold around the world and will be powered by the new, lightweight 3.0-liter inline-six and an upcoming new-generation V-8 with direct-injection. There's also a new 4.0-liter, 238-horsepower turbodiesel V-8 for Europe and a possibility that the V5 will even be available with the 6.0-liter V-12 from the 760.

Panke's announcement also is important for what he didn't say--BMW's M1 mid-engine sports car scheduled for 2007 or 2008 is indefinitely on hold.


Allikas.

Postitatud: 10.08.2006 21:20 48
Postitas .oOkanzaOo.
valukad on kuidagi lääpas esimesel pildil tagumine ja teisel pildil esimene või olen mina silma pime

Postitatud: 10.08.2006 23:07 09
Postitas Indrek I
täitsa vägev

Postitatud: 11.08.2006 10:30 52
Postitas auktagavarakummis
bemaritel ongi parema pidamise eesmärgil rattad natuke lääpas. algul on nii / \ ja siis näiteks kurvis painutab füüsika ratta nii | \ aga mitte ei lähe nii \ \ alt ära nagu sapakal.

muidu arvan, et uue x5 tuleks vana x5 hinnale extra suuremat põntsu ei pane, sest disainis pole mingeid megaulme muutusi näha. algupärase x5 jooned selgelt tuntavad.

copyright 2006

Postitatud: 18.08.2006 10:03 13
Postitas Ilves
Peale viimase AL lugemist pean oma seisukohti revideerima (ja seda ma teen väga harva :)). Pildid olid palju parema nurga alt, kui siin ja uus X5 näeb esimest korda välja selline SUV, mida ma tahaksin oma garaazhis näha :P Õigemini siiani ainus SUV, mida üldse sooviks omada.

Postitatud: 18.08.2006 10:14 13
Postitas Mirko
Mulle igatahes meeldib. Huvitav mis selle hinnaks Eestis kujuneb?

Postitatud: 20.08.2006 00:38 30
Postitas Kristo_P
Kas tõesti kasutab uus IS samuti 4,8 liitrist mootorit - kiirendus 0-100km/h'ni 6,5? Ei tahaks nagu uskuda ,kuskilt jäi nagu silma et võimsam...... :|

Postitatud: 20.08.2006 21:51 51
Postitas Tauri
tegemist siis esimese BMW-ga mis suunatud iibe tõstjatele :P , sest varasemalt on BMW mahutanud vaid 5 inimest - uuel X5 el siis ka 7 istmekohaga versioon. Peaks mainima, et see pisike asjaolu on BMW puhul päris suur muudatus :roll:

Postitatud: 21.08.2006 10:11 25
Postitas Relk

Postitatud: 21.08.2006 11:19 12
Postitas AARE540
Täna ostsin Autolehe, kus oli uuest X5st artikkel koos piltidega ka sees, iseenesest jaah- pole viga, kuid kuna ise eriline Xi austaja pole, siis erilisi emotsioone ei tekita tegelikult, võibolla ainult siis, kui tegemist tippversiooniga, ''praeguse'' X5 mõistes siis 4.8iS. Muidu jätab siiski suht külmaks- kuna enam metsa väga asja pole, siis niisama poosetamiseks ei näe ka mõtet omada. Aga mis seal ikka, kuna tehnika poole pealt muljeid ei ole veel kellelgi, siis disaini koha pealt midagi halba küll ei ütle...