BMW teavitas kolmerattalisest linnaautost
BMW teavitas kolmerattalisest linnaautost
BMW teavitas kolmerattalisest linnaautost
26. aprill 2006
BMW avaldas esimese informatsiooni linnasõiduks mõeldud kontseptautost, millel nimeks BMW C.L.E.V.E.R. Kolmerattalise ja kahekohalise transpordivahendi loomisega tegelevad baieri spetsialistid koostöös briti Bath'i ülikooliga, sõiduki nimi on deifreerituna Compact Low Emission Vehicle for Urban Transport ehk kompaktne ökoloogiliselt puhas sõiduk linnas liikumiseks.
Kompaktne, sest selle laius on peaaegu 50 cm väiksem kui iga teise kompaktse auto laius. BMW C.L.E.V.E.R ainus reisija leiab koha juhiistme taga. Uksed avanevad üles, samuti kompaktsuse ja ruumisäästlikkuse nimel, näiteks parkimisel.
Ökoloogiliselt puhas, sest sõiduki jõuallikas on kõigest 230 cm3 ja töötab looduslikul gaasil. Võimsust on 17 hj ning see võimaldab kiirendada väikest autot kuni 75 km/h. BMW C.L.E.V.E.R. kütusekulu on väga väike: ümberarvutades bensiinile kulutab sõiduk umbes kaks liitrit saja kilomeetri kohta.
Auto on varustatud ka unikaalse kere kalde kontrollsüsteemiga. Elektrooniliselt juhitav hüdrauliline süsteem muudab kiirusest sõltuvalt BMW C.L.E.V.E.R. kabiini ja esimese ratta kallet: mida suurem kiirus, seda tugevamalt auto kere kaldub pöörde keskme poole. Süsteem võimaldab saavutada kolmerattalise transpordivahendi parima stabiilsuse kiiretel pööretel. Analoogne süsteem oli kasutusel ka hollandi eksperimentaalautol Carver.
BMW esindajad esialgu veel analoogse mudeli seeriatootmise võimalust ei kommenteeri. Kuid mõningate spetsialistide arvates on masstootmise korral BMW C.L.E.V.E.R. hind umbes 10 000 dollarit, mis ei olegi ülekoormatud tänavatega euroopa megalinnade jaoks loodud ökonoomse auto kohta väga kallis.
auto24
26. aprill 2006
BMW avaldas esimese informatsiooni linnasõiduks mõeldud kontseptautost, millel nimeks BMW C.L.E.V.E.R. Kolmerattalise ja kahekohalise transpordivahendi loomisega tegelevad baieri spetsialistid koostöös briti Bath'i ülikooliga, sõiduki nimi on deifreerituna Compact Low Emission Vehicle for Urban Transport ehk kompaktne ökoloogiliselt puhas sõiduk linnas liikumiseks.
Kompaktne, sest selle laius on peaaegu 50 cm väiksem kui iga teise kompaktse auto laius. BMW C.L.E.V.E.R ainus reisija leiab koha juhiistme taga. Uksed avanevad üles, samuti kompaktsuse ja ruumisäästlikkuse nimel, näiteks parkimisel.
Ökoloogiliselt puhas, sest sõiduki jõuallikas on kõigest 230 cm3 ja töötab looduslikul gaasil. Võimsust on 17 hj ning see võimaldab kiirendada väikest autot kuni 75 km/h. BMW C.L.E.V.E.R. kütusekulu on väga väike: ümberarvutades bensiinile kulutab sõiduk umbes kaks liitrit saja kilomeetri kohta.
Auto on varustatud ka unikaalse kere kalde kontrollsüsteemiga. Elektrooniliselt juhitav hüdrauliline süsteem muudab kiirusest sõltuvalt BMW C.L.E.V.E.R. kabiini ja esimese ratta kallet: mida suurem kiirus, seda tugevamalt auto kere kaldub pöörde keskme poole. Süsteem võimaldab saavutada kolmerattalise transpordivahendi parima stabiilsuse kiiretel pööretel. Analoogne süsteem oli kasutusel ka hollandi eksperimentaalautol Carver.
BMW esindajad esialgu veel analoogse mudeli seeriatootmise võimalust ei kommenteeri. Kuid mõningate spetsialistide arvates on masstootmise korral BMW C.L.E.V.E.R. hind umbes 10 000 dollarit, mis ei olegi ülekoormatud tänavatega euroopa megalinnade jaoks loodud ökonoomse auto kohta väga kallis.
auto24
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Aga nii need sakslased teevadki. Olen kohtunud mitmete inimestega, kellel linnasõiduks olid valdavalt renault twingod ja pikemateks otsteks 5-6 L mersud/bemmidKristjan_K kirjutas:Selline käkk peaks 750iL -iga komplektis käima, linnas sõidad selle käkiga ja siis kui pikem sõit, lükkad selle aianurka, ajad seitsmeselt tolmu maha ja naudid maanteemõnusi
e10 & e21 & e24 & e30 & R
-
- Huviline
- Postitusi: 3610
- Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Tallinn
Imo väga eluterve suhtumine. Alates ökoloogilisest aspektist lõpetades mõttetu ressursi raiskamisega.ruut kirjutas:Aga nii need sakslased teevadki. Olen kohtunud mitmete inimestega, kellel linnasõiduks olid valdavalt renault twingod ja pikemateks otsteks 5-6 L mersud/bemmidKristjan_K kirjutas:Selline käkk peaks 750iL -iga komplektis käima, linnas sõidad selle käkiga ja siis kui pikem sõit, lükkad selle aianurka, ajad seitsmeselt tolmu maha ja naudid maanteemõnusi
Mis sa kitsal tänaval, kus on meeletud ummikud, oma 6.0iL kerega ikka istud. Selle asemele mahuks 4tk neid uusi moodustisi
530d
Siin üks video peaaegu samast asjast. Eks BMW ostis mingid õigused sellele:
http://www.youtube.com/watch?v=bgfTG1wC ... r%20carver
Mulle see liikur meeldib. Lahe asi millega suviti linnas ringi kulgeda.
http://www.youtube.com/watch?v=bgfTG1wC ... r%20carver
Mulle see liikur meeldib. Lahe asi millega suviti linnas ringi kulgeda.
Viimati muutis Relk, 27.04.2006 10:39 32, muudetud 1 kord kokku.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
.
Viimati muutis Mihkel, 20.02.2017 11:43 28, muudetud 1 kord kokku.
BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
Appikarjujad peaks meelde tuletama, et BMW ei tooda autosid vaid meile. Kui keegi on liigelnud tipptunnil Pariisis või Roomas, siis see saab ka aru, miks selliseid "kärusid" vaja on. Suur auto on seal lihtsalt ressursi raiskamine - isegi kui viitsite sellega sõita, siis rüüstatakse parkides esimese päevaga silmarõõm ära - sellise kolmerattalisega on see vähem traagiline. Sellist autot pakutakse maksujõulisele kliendile, kas ka ostukärus hindab stiili ja dünaamikat, ideaalis on see peres kolmas või neljas liikur nendesamade 7.- ja 5. seeria pikaotsa laevade kõrval. Kui klient juba käes, siis miks anda see mõnes teises sektoris käest ära, eriti kui veel pappi jagub. Mee võime siin arvata mida tahame - ühes Londoni eeslinnas müüakse kuus rohkem autosid kui kogu Eestis aastaga kokku.
Mitte päris nii. Võibolla tuleb sealt häid ideid mootorratastele, kindlasi mõtteid parematele, võimsamatele kuid samas ökonoomsematele mootoritele. Ehk midagi stabiilsuse osas autodelegi.Ilves kirjutas:Järgmisele X5-le 3 ratast ja kerekallutussüsteem? Koos võimalusega teha retrofit kõigile X5-teleJuss kirjutas:Mõelge veidi laiemalt.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Sellise asetusega saaks isegi vbl rinkat lasta, aga vastupidi, nii et üks taga ja kaks ees oleks ta esimeses kurvis külili Aga ses mõttes, mis puutub konkreetsesse asja- ütleme nii, et tegelikul ta oma olemuselt ei häirigi, ka Smart'i kohta tuli algul igasugu kommentaare, kuid vaatamata kõigele on sellest juba 3 v 4 eri versiooni olemas. Samas ka see asi, et kui asi hästi müüks, oleks see ju ka BMW firmale üsna suur tugi püsimiseks (mitte et ta muidu ei püsiks muidugi ) Kuigi jah, olen Eeroga samal arvamusel, et nats raske oleks mind sinna sisse saadaCardo kirjutas:Suurepärane rinkarelv, kas pole
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
äkki tuleb aint pyksi, aga jah ka mind ei sunniks miski siukest "relva" omale soetama ega ka sellega sõitmaCardo kirjutas:Sama juhtub siis, kui sul pidurivoolik pooleks läheb, miskit võib püksi tullaKristjan_K kirjutas:Siis saad kiirkursuse kere kallutamises(loe: uuesti püsti saamises)truumu kirjutas:.. ja mis saab siis kui kerekallutus hüdraulika saba paneb