1. leht 1-st

e32 750 il 90a.

Postitatud: 06.08.2005 19:21 43
Postitas margo74
e32 750 il 90a. on samasugune mootor nagu hiljem e38?

Postitatud: 06.08.2005 19:25 07
Postitas jjanno
ei

Postitatud: 06.08.2005 19:29 15
Postitas margo74
On tas siis parem-kehvem?
On üks iludus silmapiiril, kütusekulu ei karda kuid seda et suht vana auto ja need 12 silindrit ......
Oskab keegi öelda kas on suurimiinuseid sellel autol?

Postitatud: 06.08.2005 19:41 10
Postitas tr22nsmees
E32'l on 5.0 V12 24V ; 300hj, 450Nm
E38'l on 5.4 V12, algul oli 24V, hiljem 48V? ; 326hj, 490Nm


Üldiselt arvesta sellega, et tegu on pmst 2x 2.5L mootoriga - st kõike on topelt (pensupumbad, õhufiltrid, õli läheb vahetuse korral palju, küünlaid on 12tk jne)

V12 = suuremad jooksvad kulud

V12

Postitatud: 08.08.2005 14:47 06
Postitas kOll
... ja kõikide küünalde vahetuseks on vaja mootoripadjad lahti lasta ja mootorit natuke tõsta, vähemalt e32-ga oli nii.

Postitatud: 08.08.2005 15:04 40
Postitas margo74
Leidsin vahepeal üsna ahvatleva isendi kuid kuna ise :cry: ei oma võimalust teda osta siis näitan seda ka teistele (muidugi see kes on sellist otsinud on selle ka ise üles leidnud). http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Auto peaks asuma Tallinnas Mustamäel ja on toodud Eestisse eelmise aasta novembris. Rohkem ta kohta öelda ei oska kuna pole ise kohapeal käinud - piltide peal on küll ilus (ilu muidugi vaataja silmades ;) )

Postitatud: 08.08.2005 15:31 27
Postitas soon
margo74 kirjutas:Leidsin vahepeal üsna ahvatleva isendi kuid kuna ise :cry: ei oma võimalust teda osta siis näitan seda ka teistele (muidugi see kes on sellist otsinud on selle ka ise üles leidnud). http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Auto peaks asuma Tallinnas Mustamäel ja on toodud Eestisse eelmise aasta novembris. Rohkem ta kohta öelda ei oska kuna pole ise kohapeal käinud - piltide peal on küll ilus (ilu muidugi vaataja silmades ;) )
ma teadsin, et k6igil 750del on laiad neerud.

Postitatud: 08.08.2005 16:12 27
Postitas kOll
soon kirjutas:
ma teadsin, et k6igil 750del on laiad neerud.
et jah, äkki ära paugutatud ja polnud kohe laia esiosa romulatest võtta?
(ei laima kedagi,ega midagi)
valgustage mind ka!

hunt lamba nahas? :cool:

Postitatud: 08.08.2005 16:46 17
Postitas Charly
99%tõenäosusega avariiline, kitsaste neerudega kapott ja võre on tunduvalt odavamad..seepärast nii on lapitudki

Postitatud: 09.08.2005 10:15 30
Postitas Margus_L
minu teada müüs seda keegi siin foorumis... naisterahvas oli vist

Postitatud: 09.08.2005 14:09 27
Postitas margo74
Margus_L kirjutas:minu teada müüs seda keegi siin foorumis... naisterahvas oli vist
Arvan et ajad midagi sassi.

Postitatud: 09.08.2005 21:34 37
Postitas eero
Pakun, et ka see laiade neerude teooria ei pea paika.

Postitatud: 09.08.2005 22:01 01
Postitas tr22nsmees
eero kirjutas:Pakun, et ka see laiade neerude teooria ei pea paika.
peab küll - V12 olid algusest peale laiad neerud :P

Re: V12

Postitatud: 10.08.2005 12:05 51
Postitas Ken
kOll kirjutas:... ja kõikide küünalde vahetuseks on vaja mootoripadjad lahti lasta ja mootorit natuke tõsta, vähemalt e32-ga oli nii.
see jutt on küll päris vale,olen mitu korda küünlaid vahetanud pole vaja midagi mootorit tõsta kuid aega läheb kuskil 2-3 tundi

Postitatud: 10.08.2005 12:28 46
Postitas wirx
tr22nsmees kirjutas:E32'l on 5.0 V12 24V ; 300hj, 450Nm
E38'l on 5.4 V12, algul oli 24V, hiljem 48V? ; 326hj, 490Nm
lõpuni oli 24V
48V on mclaren juba ;)
http://www.bmwworld.com/engines/12cyl.htm

Postitatud: 10.08.2005 13:46 33
Postitas priitv8
wirx kirjutas:48V on mclaren juba ;)
Siiski, siiski, E65 760i N73B60 on ka juba neljaklapimootor.
http://www.bmw.com/generic/de/de/produc ... asheet.pdf

Re: V12

Postitatud: 11.08.2005 18:49 42
Postitas kOll
Ken kirjutas:
kOll kirjutas:... ja kõikide küünalde vahetuseks on vaja mootoripadjad lahti lasta ja mootorit natuke tõsta, vähemalt e32-ga oli nii.
see jutt on küll päris vale,olen mitu korda küünlaid vahetanud pole vaja midagi mootorit tõsta kuid aega läheb kuskil 2-3 tundi
kas ikka e32? kui nii, siis õnnitlen osavate näpukeste puhul.
ühe poole vahetab vabalt ära jah, teiselt poolt ei saanud mina mitte ühtki kätte ja viisin auto Soomerite boksi, sealt ka see mootori kergitamise jutt.(?)

Eks järgmine kord kui V12 küünlaid vaja vahetada võtan Sinult hinnapakkumise ;)

Postitatud: 12.08.2005 00:03 17
Postitas priitv8
Vaata netis on selle kohta ka mitu seletust. Mootorit ei tõsta küll keegi. Kardaanliigendiga võtit oli vaja ja vist midagi veel välja lammutada enne.

Re: V12

Postitatud: 12.08.2005 01:11 01
Postitas inc13
kOll kirjutas:... ja kõikide küünalde vahetuseks on vaja mootoripadjad lahti lasta ja mootorit natuke tõsta, vähemalt e32-ga oli nii.
Sügavalt rumal jutt..... olen seda tööd teinud,mitte midagi sellist ei pea tegema kui vähegi tööriistasid ja oskuseid on

Postitatud: 24.08.2005 00:01 05
Postitas Silver_S
margo74 kirjutas:Leidsin vahepeal üsna ahvatleva isendi kuid kuna ise :cry: ei oma võimalust teda osta siis näitan seda ka teistele (muidugi see kes on sellist otsinud on selle ka ise üles leidnud). http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Auto peaks asuma Tallinnas Mustamäel ja on toodud Eestisse eelmise aasta novembris. Rohkem ta kohta öelda ei oska kuna pole ise kohapeal käinud - piltide peal on küll ilus (ilu muidugi vaataja silmades ;) )
Antud autost ei tea siis keegi rohkem midagi?
Siis lähen vaatan ise üle.

Postitatud: 24.08.2005 13:16 33
Postitas Silver_S
Tehniliselt paistis päris korras olevat.

Kahjuks oli nahk juba suhteliselt kulunud:(

Oli tõesti kunagi väikse paugu ka pannud.

V12 küünlavahatus

Postitatud: 26.08.2005 19:12 45
Postitas vari
http://bmwe32.student.utwente.nl/sean75 ... lug_12.htm

Et siis väidetavalt on probleemiks vaid too 12. küünal, mis + klahvi all peidus on. Seega ainus pusletükk, mis selle küünla vahetuseks maha tuleb rebida, on + terminal.

Too hollandlaste leht on üldse abiks.

Postitatud: 26.08.2005 22:44 06
Postitas patrik
Et siis väidetavalt on probleemiks vaid too 12. küünal, mis + klahvi all peidus on. Seega ainus pusletükk, mis selle küünla vahetuseks maha tuleb rebida, on + terminal.
nooeitea, saab vast ka ilma

Postitatud: 26.08.2005 22:48 55
Postitas inc13
patrik kirjutas:
Et siis väidetavalt on probleemiks vaid too 12. küünal, mis + klahvi all peidus on. Seega ainus pusletükk, mis selle küünla vahetuseks maha tuleb rebida, on + terminal.
nooeitea, saab vast ka ilma
Saab küll... sai ilma lammutamata kätte ...külma oli tookord ca -20c(õues vahetasin)
,seega normaaltingimustel peaks olema suht võimalik(käed pole külmast kanged)