Tühja see M20 viletsa valuvändaga 9 sek aega sõidab. Seal sees on 2,4 diisli väntvõll, mis on sepistatud. M20 vända korjad sa sellise boostiga 60 ft lõpuks rajalt kokku. M30l on KÕIK liikuvad mootoriosad sepistatud.nuga kirjutas:Muide see esimese klipi sinine e21 on M20 mootoriganuga kirjutas:Kuskil teemas sai kergelt puudutatud BMW'st kiirendusauto ehitamise teemat. Panen kaks videoklippi, kus e21'st on tõsine dragster (bmw mõistes siiski) tehtud ja sõidetakse 9 sek. aegu
Detailidest veel: 2,7L puuritud plokk, balansseeritud väntvõll, custom kolvid, schrick'i nukk, nos, garrett gt42 turbo. Rohkem ma oma viletsa rootsi keele oskusega kahjuks välja ei lugenud
Nii et alati ei tasu M30 ülistamist väga tõsiselt võtta, ka M20 on väga hea mootor ja tasub ehitamist
Ehitamise tasumisega on nagu ta on, mõne arvates tasub ka kangi all veene torkida. Minu meelest ei tasu ja sellepärast, et ühegi mootori ehitamine sedasi, et originaalist jääb plokk järgi ei tasu (lihtsam on parem toorik võtta), samuti pole töömaht piisav. Ei saa ju nimetada asja M20 mootoriks, kui seal sees on M21 väntvõll, mingised n titaankepsud, JE kolvid jne jne...