3. leht 5-st
Postitatud: 03.08.2006 17:06 04
Postitas Aimar
Postitatud: 03.08.2006 21:02 19
Postitas raimo_r
Postitatud: 04.08.2006 17:39 24
Postitas Charly
Postitatud: 06.08.2006 15:18 44
Postitas marko88
Postitatud: 06.08.2006 22:36 48
Postitas Kustas
Nagu alles tehasest väljunud
ai, kui kena.
Postitatud: 09.08.2006 11:55 20
Postitas kait
Postitatud: 09.08.2006 21:50 10
Postitas woosh
Silmarõõm Kuressaares
Postitatud: 11.08.2006 19:54 22
Postitas erik
Postitatud: 12.08.2006 18:01 46
Postitas raimo_r
Postitatud: 14.08.2006 12:14 37
Postitas draggo
Postitatud: 15.08.2006 15:05 48
Postitas alr
Soomes vanade autode näitusel ainukesed silma hakanud BMW-d
Ja Soome meister aastatel 70 ja 71, Schitzeri ehitatud 2002ti
Ülejäänud pildid siin:
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 313#573313
Postitatud: 20.08.2006 12:14 07
Postitas raimo_r
Postitatud: 22.08.2006 13:55 18
Postitas Ingmar
Postitatud: 22.08.2006 14:34 29
Postitas Charly
Teiteerin: ...salong on nahaga üle tehtud....
Postitatud: 23.08.2006 12:41 53
Postitas meqa
Postitatud: 27.08.2006 14:23 09
Postitas Leho
502 siis
Postitatud: 27.08.2006 15:17 43
Postitas kait
Postitatud: 27.08.2006 16:42 19
Postitas AARE540
Postitatud: 01.09.2006 23:11 34
Postitas Veiko K
Are kirjutas:Tervist härrased,
Kas kellelgi on olemas veel pilte ühest mustast E28 mis kunagi pidevalt Tondi raudteejaama lähedal punase maja ees seisis(Kalevi vastas)
Postitatud: 06.09.2006 21:46 44
Postitas Tom
78000hp@120rpm
Postitatud: 07.09.2006 15:20 13
Postitas FiLV
Postitatud: 07.09.2006 17:33 00
Postitas Lauri_L
Eespool tõepoolet tegemist antud hetkel maailma ühe suurima laevadiisliga. Uhkustab teine küll oma jõu, kuid mitte kiiruse pärast
Tegemist on kahetaktilise (ristpeaga) masinaga (konstruktsioon sarnane ühetoimelise kolbpumbaga).
Õlivahetusega on küll nii, et seda puhastatakse ning taastatakse lisades antioksüdante ja manuseid. Õlikogus sellisel masinal on vast sinna 30-50 tonni kanti (kuivkarteriga). Tühikäigupöörded on vaevalised poolsada pööret. Ärgem unustagem, et üks pihusti annab ühe matsuga silindrisse teeklaasi täie kütet
. Turbiini mass peaks olema kuskil 10tonni
No ja eks pildid räägivad iseenda eest. Selliseid masinaid paigaldatakse eelkõige suurtele tankeritele ning viimasel ajal ka konteinerlaevadele. Väikestele laevadele sellist masinat ei paigaldata, sest see ju kaalub 14sil versiooni puhul kõigest
2300000kg e. 2300 tonni
Ärge unustage seda, et kui hakkate sellisel jurakal õli vahetama, siis võtab laevaomanik teil pea, jalad ja te ei taha teada mis veel maha!
täpsed sedatüüpi masina parameetrid siin:
http://www.wartsila.com/Wartsila/docs/e ... es_96c.pdf
ja natuke veel laevadiislitest:
http://www.wartsila.com/en,shippower,1a ... ,,1200.htm
sellist masinat pakun kaeda ka kõigil oma silmaga
http://www.wartsila.com/Wartsila/docs/e ... w32_tr.pdf
Head lugemist
Postitatud: 08.09.2006 19:41 26
Postitas erik
Postitatud: 08.09.2006 21:52 18
Postitas Zipp
Postitatud: 10.09.2006 00:43 34
Postitas Joel_H
Alpina B6 (3.5l, 192kW)
ca 330k eegu eest on võimalik selle auto uueks omanikuks saada
Postitatud: 10.09.2006 16:30 49
Postitas AARE540
Võrdluseks siia pildike tagasihoidlikust uuest Alpina B6-st
Postitatud: 12.09.2006 14:09 47
Postitas kait
Postitatud: 13.09.2006 20:21 47
Postitas erik
Midagi uuemat Hartge kätetööst.
http://www.hartge.de/slideshows/H50V10/ ... how_e.html
Midagi vanemat..mm
5.0 litre engine conversion for all E36
272 kW (370 hp) / 5200 rpm 510 Nm (lb-ft 376) / 3550 rpm
Postitatud: 14.09.2006 12:11 19
Postitas raimo_r
Postitatud: 16.09.2006 11:15 01
Postitas AARE540
See peaks siis M8 olema
Kusjuures Markol oli vist isegi õigus, kui ta ütles, et ühe 850CSi passis oli kirjas M8- leidsin ka sellise lause:
''The 850 CSi is the only production model which could be named M8.''
Kuigi
See artikkel jälle räägib, et M8-t ametlikult tootmisse ei lastud ning jäi see pelgalt prototüübiks...