3. leht 7-st

Postitatud: 17.09.2005 01:17 47
Postitas Tanel_P
raul kirjutas:Üks alternatiivne lähenemine e30 m3, kui vihmavarju :)
Rõve IMO. :|

Postitatud: 17.09.2005 02:14 10
Postitas Tanel_P
Aga vahelduseks võib lugeda millegi üliharuldase kohta - BMW Alpina B6S, mis 260 hobusega rebib väidetavalt 100 5.9 sekiga ära

Hinda küsiti selle pilli eest "vaid" 35000 naela.

Postitatud: 17.09.2005 08:49 52
Postitas Tarvo
tanelp kirjutas:
raul kirjutas:Üks alternatiivne lähenemine e30 m3, kui vihmavarju :)
Rõve IMO. :|
ei ütleks, paistab ikka päris raju

Postitatud: 17.09.2005 08:55 30
Postitas Tarvo
tanelp kirjutas:Aga vahelduseks võib lugeda millegi üliharuldase kohta - BMW Alpina B6S, mis 260 hobusega rebib väidetavalt 100 5.9 sekiga ära

Hinda küsiti selle pilli eest "vaid" 35000 naela.
Mootorist vaid üks hägune pilt, aga mulle tundus, et ventika tiivikut ega tuulekoda polnud seal üldse :roll:

Postitatud: 17.09.2005 13:15 45
Postitas Tanel_P
Tarvo kirjutas:
tanelp kirjutas:Aga vahelduseks võib lugeda millegi üliharuldase kohta - BMW Alpina B6S, mis 260 hobusega rebib väidetavalt 100 5.9 sekiga ära

Hinda küsiti selle pilli eest "vaid" 35000 naela.
Mootorist vaid üks hägune pilt, aga mulle tundus, et ventika tiivikut ega tuulekoda polnud seal üldse :roll:
Pole hästi näha ja see jääb pildilt välja, aga äkki on kuskile mujale torgatud? :roll: Paremat pilti mootorist ei leidnud kah. :(

Postitatud: 17.09.2005 17:33 03
Postitas Tom
Tarvo kirjutas:
tanelp kirjutas:
raul kirjutas:Üks alternatiivne lähenemine e30 m3, kui vihmavarju :)
Rõve IMO. :|
ei ütleks, paistab ikka päris raju

See on raju, et seal chevy V8 on peale pandud?? Laus solkimine on see mitte raju.

Postitatud: 17.09.2005 19:04 15
Postitas Kaido S
M3 on midagi väärt kui ta on 100% originaal ja toimiv. Kui originaalmootorit parandada ei taha & ei soovi & ei jaksa, siis seda asendades enam pole vahet, on seal GAZi, Subaru või Jaguari pada. Rauli poolt toodud näitel on kiirust ilmselt enam kui küll ja antud projekt pole rõve - mootori päritolu on maitseasi, loeb tulemus, töökultuur ja kiirus.

Postitatud: 17.09.2005 19:19 01
Postitas Tanel_P
Kaido kirjutas:M3 on midagi väärt kui ta on 100% originaal ja toimiv. Kui originaalmootorit parandada ei taha & ei soovi & ei jaksa, siis seda asendades enam pole vahet, on seal GAZi, Subaru või Jaguari pada.

50% Kaidoga nõus. ;)

Postitatud: 17.09.2005 19:55 46
Postitas Jaanus_P
tanelp kirjutas:100 % Kaidoga nõus. ;)
tanelp kirjutas:
raul kirjutas:Üks alternatiivne lähenemine e30 m3, kui vihmavarju :)
Rõve IMO. :|
sa muudad ikka kiirelt enda arvamust :D

Postitatud: 17.09.2005 20:28 38
Postitas Tanel_P
Kuigi jah, point on olemas. Mitte 100%, vaid 50% :D

Postitatud: 17.09.2005 22:13 54
Postitas Tanel_P
Leidsin ka kuskilt, et see Alpina oma reaskuuese 3,5l mootoriga läbis 1/4 miili juba 89.a 14,4 sekiga :shock:

Ja Eesti rahas maksis Alpina 680 000 EEKi (kuigi tollal meil veel oma raha ei olnud).

Postitatud: 18.09.2005 10:48 37
Postitas Aare
raul kirjutas:Üks alternatiivne lähenemine e30 m3, kui vihmavarju :)
Sellel asjal pole viga midagi, need uued V8 on alumootorid, kaaluvad umbes samas suurusjärgus M20-ga

Muidugi see 421 hj jutt tundub kõvatamine, sest mina küll ei tea et neil seerias selline võimsus on, väliselt on aga mootor stock v.a torukollektorid. Aga mine sa tea.

Aga stock kujul on sel minekut kõvasti, nt 0-100 on seal kerge vaevaga 4 sek ringis, kui juba puhtalt kaalu/võimsuse suhet vaadata. Mõtlesin ise vahepeal samu mõtteid, ainuke miinus on see, et selline mootor koos käigukastiga on Eestis nii kalliks aetud, et sama raha eest ehitad juba ise midagi valmis

Siin küsitakse mootori eest 25K, ja tegemist pole sellise vaid mingise 275 hj variantidega.

Kui võrrelda arvude poolest M60 projektiga, siis emotsioonid kõrvale jättes on see Monaro/Corvette mootor igatahes targem valik, sellele on igasugu performance osasid koormaga saada, käsiraamatuid, värke-särke-BMW kohta pole isegi M10 tuunimisraamatut olemas. Muust rääkimata.

Postitatud: 18.09.2005 10:54 56
Postitas Tarvo
kui ehitada auto ainult kiirendusteks ja soomlaseid tsiteerides, siis: pitää olla veekasi :lol:

Postitatud: 19.09.2005 19:42 36
Postitas Aare
Viima ütlus illustreerib ilusti ütleja kitsast silmaringi.

Originaal S14 mootoriga kõlbab tänapäeval Open Tracki või kardirada mööda sõita, mootorid on niipalju võimsamaks läinud, et konkurentsis sellega ei püsi.

Soomer läks ka 3.2 -lt 5.0-le ja Lill 2.5-lt 3,2-le, ei tea, miks nad S14 mootorit ei ostnud?

Sellel autol peal olev uue põlve V8 maksab uuena (kordan uuena) kuskil 90 000 krooni ja mõningase järeleaitamisega toodab üle 400 hj. Selle raha eest ei saa S-seeria mootorite puhul peksa ka mitte. Palju maksab M5 V8 mootor :?:

Kas sa maksaks BMW märgi eest kapoti all kolm korda rohkem, kui sind huvitab vaid reaalne kiirus, mootorid kaaluvad samapalju ja on samavõimsad?

Postitatud: 19.09.2005 21:33 32
Postitas hanno
tanelp kirjutas:Leidsin ka kuskilt, et see Alpina oma reaskuuese 3,5l mootoriga läbis 1/4 miili juba 89.a 14,4 sekiga :shock:

Ja Eesti rahas maksis Alpina 680 000 EEKi (kuigi tollal meil veel oma raha ei olnud).
Teemaks on M3.
Proovi teemas püsida.

Postitatud: 23.10.2005 14:43 08
Postitas raimo_r
AndresS kirjutas:Tea mis see põhjus on, miks just ix? Kui esivedu on küljest, pole ka laiemas kardaanitunnelis olevale vahekastile ruumi jaoks enam vajadust jne. Aga niipalju kui mina kuulnud ja näinud olen, on tal kõik projektid ixi baasil tehtud nagu. Lahedad ja omanäolised projektid absoluutselt kuid sedaviisi saavad tehasekonfis ixid järjest otsa ju :roll:
iksi kere on tugevam, vähemalt nii on mulje jäänud endale eero ja teiste jutust.
see nelivedu ja m3 moto võib tänapäeval olla teostatav. asi ei ole siiski ainut karteris, vaid tavaliselt 325 on õlipump seal kus iksi esidiffer on. custom karter ja õlipump tänapäeval ei ole eriline raskus.

Postitatud: 24.10.2005 19:48 47
Postitas Siim_K
no vot;)

jälle üks hea põhjus mõtlemisainet - kui e36 M'i saab iksile aiste vahele, siis tuleb ikka üks E10 klassi rallimasin lõpuni ehitada...ehk siis
BMW WRC :idea:

Postitatud: 25.10.2005 14:08 09
Postitas Raivo
Ega keegi ei käsi sul seda uskuda!
Arva mida soovid.

Postitatud: 26.10.2005 21:41 14
Postitas Muhv
Siinkohal on kindlasti kõik mehepojad juba väge täis. Kiigake siis korra siia: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... %3AIT&rd=1 ja asuge üksteist üle trumpama.

Postitatud: 26.10.2005 22:40 23
Postitas patrik
see ei ole hea valik. vahetatud on veepump, radikas ja plokikaane tihend. järelikult on rämedalt keema lastud.edasi mõelge ise. pluss öösel tehtud pildid kuskil keldris ja ilma mootoriruumi piltideta?? ebays tähendab pimedas tehtud pilt alati defektide varjamist!

Postitatud: 26.10.2005 23:41 19
Postitas Muhv
Nuu aga läbisõit on ju nagunii selline, et mootor tuleks lahti võtta ja jupid ükshaaval näppude vahelt läbi lasta... aga ega siinmail vist palju mehi pole, kes seda ette võtta julgeks...

Postitatud: 27.10.2005 11:22 11
Postitas Kaido S
Ma ei riski väita, et mäletan 100% õieti, aga Bolsihhide auto oli Prodrive ettevalmistusega, venelased ise mootorisse näppe sisse ei ajanud.

Postitatud: 27.10.2005 16:03 14
Postitas patrik
mina käisin selle autoga tutvumas automüüja juures kes ta eestisse tõi, mingil määral minu sooviavalduste põhjal. tollal oli mul 325 85aasta oma ja otse sealt m-i istudes loobusin sellest sest mingit efekti ei märganud ja oli suht raibe. pärast seisis ta seal platsil veel kaua kuni soomeri kätte jõudis.
vot selline on selle auto lugu tegelikult

Postitatud: 27.10.2005 18:13 39
Postitas Siim_K
Kaido S kirjutas:Ma ei riski väita, et mäletan 100% õieti, aga Bolsihhide auto oli Prodrive ettevalmistusega, venelased ise mootorisse näppe sisse ei ajanud.
ka mina ei mäleta enam kindlalt kus kone tehti jne kuid hj peaks õiged olema, nii nad ise ütlesid. Ja masin oli siis vägagi võimekas :roll:

Postitatud: 02.03.2006 21:19 54
Postitas Imre993
1.4gigane video M3 E30 rallikatest. :cool:
http://hosting.data.bg/bmw/BMW/Video/E3 ... 0Rally.avi

Postitatud: 03.03.2006 09:51 27
Postitas Tanel_P
Lähen õhtul koju ja panen selle alla laadima, aga oled kindel, et õige asi? Ei viitsiks nagu 1,4 G mingi bulli downloadida :D

Postitatud: 03.03.2006 10:04 09
Postitas e36forever
Oli, 1,4 gb erinevaid rally m3-sid kokku poolteist tundi :lol:

Postitatud: 03.03.2006 18:41 07
Postitas Silwer
Imre993 kirjutas:1.4gigane video M3 E30 rallikatest. :cool:
http://hosting.data.bg/bmw/BMW/Video/E3 ... 0Rally.avi
Hea video. Vaatasin ja vaatasin ning jõudsin järeldusele et mina küll ei julge nii kitsaste teede peal sellise kiirusega paugutada nagu seal osad tegid... :)

Postitatud: 06.03.2006 23:42 39
Postitas Tanel_P
Imre993 kirjutas:1.4gigane video M3 E30 rallikatest. :cool:
http://hosting.data.bg/bmw/BMW/Video/E3 ... 0Rally.avi
Neid M3sid küll pärast enam ei ostaks. Publiku kaasaelamine on ka natuke teine eestlaste külmast rahulikkusest. Eriti jäi meelde 6 esilaternaga M3 :D

Postitatud: 06.03.2006 23:49 42
Postitas Silwer
Muidugi ei ostaks - võistlusauto ostmiseks lihtsalt ei ole piisavalt raha...